• Hee peep'z.Ik heb nu tog eens een vraag. Wanneer vind jij een Persoon een WEMO? Waar aan vind jij dat te zien.? Hoe kan je precies weten of het een ECHTE emo zou zijn,Of niet. Of Gothic en de andere stylen. Dit is allemaal niet slecht bedoelt hoor.maar ben gwn nieuwschierig wat jullie WEMO vinden. Of wannabe ;)

    xx (flower) GELUKKIG NIEUWJAAR


    Sometimes it's best not to care.

    Uiterlijk: Als mensen teveel van alles gebruiken (asseccoires etc) zodat het meer kitsch dan kunst is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Al die stijlen bestaan gewoon niet,allemaal verzonnen door kienders en ik irriteer me een beetje rot... En eigen stijl bestaat al helemaal niet...


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ikzelf vind het wannabee als je jezelf in hokjes gaat plaatsen like, "Ik ben emo!". :']
    Jij ook een happy new year. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ikzelf vind het wannabee als je jezelf in hokjes gaat plaatsen like, "Ik ben emo!". :']
    Jij ook een happy new year. :'3


    Omg. Idd dat vind ik ook heel erg zielig ><


    Sometimes it's best not to care.

    Al die stijlen bestaan gewoon niet,allemaal verzonnen door kienders en ik irriteer me een beetje rot... En eigen stijl bestaat al helemaal niet...

    Dat betekent dat mijn kunstgeschiedenisboek liegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat je een band luistert, Tokio Hotel, en dan denk je dat Bill is emo is, dus moet je ook emo worden, dus verf je je haar roze :']
    Wel like, dat is de gedachtegang van de meeste van die kids. Er zijn wel meederen. Vooral gewoon als je jezelf verliest omdat je [totaal verkeerd -_-'] emo moet zijn..


    Mew <3

    Wie ben ik om een ander in een hokje te stoppen? Mogen ze zelf doen, als men zich bij een bepaalde benaming goed voelt dan moeten ze zich zo noemen. Mij een zorg.
    Gelukkig nieuwjaar.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    like, volgens Zoon kind op sgool, be ik Wemo.. en ik zou niet weten warom.. want ik wil niet eens op Emo ijken, laar staan zijn ><
    Like, ik weet het niet. ik denk eidenlijk, dat als je jezelf zo exspres gaat kleden en gedragen, om iets te zijn..
    Xx


    Dunno ><

    Dat je een band luistert, Tokio Hotel, en dan denk je dat Bill is emo is, dus moet je ook emo worden, dus verf je je haar roze :']
    Wel like, dat is de gedachtegang van de meeste van die kids. Er zijn wel meederen. Vooral gewoon als je jezelf verliest omdat je [totaal verkeerd -_-'] emo moet zijn..



    Omg. Wie dat zou doen,zou gek zijn. ik vind gwn dat je je moet kleden .. En gedragen waar je je zelf goed bijvoelt . En niet wat een ander er van vind ! ;)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Dat betekent dat mijn kunstgeschiedenisboek liegt.

    Het is mijn mening.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    like, volgens Zoon kind op sgool, be ik Wemo.. en ik zou niet weten warom.. want ik wil niet eens op Emo ijken, laar staan zijn ><
    Like, ik weet het niet. ik denk eidenlijk, dat als je jezelf zo exspres gaat kleden en gedragen, om iets te zijn..
    Xx



    Ik word door mensen EMO genoemd vanwege myn haar. En Omdat ik Af en toe op school Zwart make up op heb ! ><
    Dan ben je tog geen emo? ik bedoel ik draag het omdat ik hetleukkvind! ^^ En.. Ik krijg morgne myn haar zwart Omdat ik het LEUK vind. niet omdat ik hetWIL omdat EMO'S zig ook zo kleden >
    x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Het is mijn mening.

    Fine with me.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)


    Ik word door mensen EMO genoemd vanwege myn haar. En Omdat ik Af en toe op school Zwart make up op heb ! ><
    Dan ben je tog geen emo? ik bedoel ik draag het omdat ik hetleukkvind! ^^ En.. Ik krijg morgne myn haar zwart Omdat ik het LEUK vind. niet omdat ik hetWIL omdat EMO'S zig ook zo kleden >
    x

    like, dat heb ik dus ook. volgens de helle sgool ben ik Emo,, en dan loopt er een zoon kind dat mij WEmo vind enzo,, maar als ik Wemo ben, wil ik wel eens weten wat zij is o.o GneGne x']


    Dunno ><

    (...)
    Fine with me.

    Ja met mij gaat het ook goed.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    (...)
    like, dat heb ik dus ook. volgens de helle sgool ben ik Emo,, en dan loopt er een zoon kind dat mij WEmo vind enzo,, maar als ik Wemo ben, wil ik wel eens weten wat zij is o.o GneGne x']

    ]


    Hmm, zal ik es proberen te helpen?
    maybe een sletje? Ö :X

    x'D sorry !


    xxx(flower)


    Sometimes it's best not to care.