• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damon

    "Geniet ervan zolang je nog kunt. Zodra je erover na begint te denken of fantaseren wordt je er gek van."
    Ze laat zich weer achterover vallen.
    "Oh geloof me, ik heb een broer die me al behoorlijk gek gekregen heeft," zeg ik lachend. We jagen elkaar dan wel steeds op stang, maar ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Ik kijk nog een keer op mijn horloge. "Zullen we maar eens gaan kijken wat er te eten valt?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    'Ja eerlijk gezegd ken ik niemand echt zo heel erg goed,' antwoorde ze met een lichte blos. 'Troost je, je bent niet de enige,' glimlachte ik en haalde even mijn hand door mij haren. Ik hield me vaak wat op de achtergrond, in iedergeval op school. Eenmaal thuis hing ik juist vaak bij een paar vrienden om niet naar het gezever van mijn vader hoefde te luisteren, of ik was met mijn zusje weg. 'Maar daar zal nu wel verandering in komen,' voegde ik daarna er aan toe en richtte mijn blik weer op haar, nadat deze weer even een keer door de ruimte heen was gegaan. 'Wat zijn je hobby's?' vroeg ik haar, de rest was nog steeds niet gearriveerd en ik wilde wel wat meer te weten komen over haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [zitten we nog in de eetzaal ofwa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik liep naar de balie toe, aangezien er nog niet veel mensen in de eetzaal waren. Ik begon behoorlijk gestrest te worden, waarom gingen er niet gewoon meer leraren mee?
    'excusez-moi, pouvez-vous faire cela pour moi diffuseurs?'
    'Bien sûr, qui est-ce?' zei de man achter de balie.
    'pour la cinquième école 5.' Zei ik, terwijl ik met mijn vingers op de balie tromelde.
    'Bon, je dois faire maintenant?' Vroeg de man.
    'Oui, s'il vous plaît.' Zei ik. 'au revoir.'
    Ik liep weg van de balie en hoorde de man even later het briefje omroepen.
    'Si tous les cinquième école cinq pour obtenir la salle à manger?' En daarna roepte hij het nog een keer om. Zo, dat is gedaan. Nu maar naa de eetzaal.


    [ Ik gebruik google translate voor de franse tekst, omdat ik echt rampzalig ben met frans,als ik daarom rare zinnen maak weten jullie waardoor het komt]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ah oke]
    Luna
    Ik keek rond en zag nog niemand. Ik zal weer wel de eerste zijn.
    Ik pakte mijn mobieltje en bladerde door de foto's van mijn zusje en ik.
    Ik nam me voor haar vanavond of morgen te belllen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [zitten we nog in de eetzaal ofwa]


    [ ik probeer iedereen er naartoe te krijgen, maar dat gaat een beetje moeilijk! haha. Ook omdat we niet echt een vaste tijdstip hebben. Bijvoorbeeld dat het nu half 7 is ofzo ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [oke ik zag het aan je post dat je dat wou doen. Zitten ze aan 1 grootte tafel of aparte groepjes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [oke ik zag het aan je post dat je dat wou doen. Zitten ze aan 1 grootte tafel of aparte groepjes]


    [ Er staat volgens mij bij de beschrijving een link met de foto's, zo ziet de eetzaal eruit. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ailean

    'Wat zijn je hobby's?' Ik denk na over zijn vraag. 'Ik hou van piano spelen
    en ik doe aan ballet als zijn die twee dingen niet echt interesant of spannend. Verder hou ik vanfilms en muziek.' Ik glimlach. 'Zoals ik al zei.. niet erg interesant, maar wat zijn jou hobby's?'

    [maar het kan zxijn dat er nog een lange tafel is bv. niet alles hoeft volgens de foto's precies.(cat)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar is iedereen nu? Dan kan ik Jip, nadat ze haar koffer heeft neergezet daar ook heen sturen :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [We moeten naar eetzaal. luna is daar[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ForeverZaynx schreef:
    [Waar is iedereen nu? Dan kan ik Jip, nadat ze haar koffer heeft neergezet daar ook heen sturen :'D]



    [ k probeer ieder een naar de eetzaal te krijgen ;p ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Is goed.]

    Jip.

    Mijn mond valt open, als ik de deur heb geopend en de prachtig geschilderde kamer zie. De gordijnen zijn twee kleuren. Eentje diep rood en de andere heeft iets weg van goud en lichtbruin. Ook staat er een prachtig tweepersoonsbed, alsof ik die nodig ga hebben, maargoed. Het zal wel lekker ruim liggen.
    Als ik het bed goed heb bekeken, kijk ik nog even rond en zie ik nog een stoel met een bijzettafeltje, Een make-up tafel met een lamp en een kleine bloemen vaas, waar overigens mooie bloemen in staan en er staat nog een nachtkastje naast het bed met een telefoon.
    Er ontstaat een brede glimlach op mijn gezicht, als ik besef dat ik de komende tijd híer mag slapen. Waarvoor kwam ik hier ookalweer?. Ik denk even na en kijk dan naar mijn koffer. "Owja" mompel ik dan en leg mijn koffer op mijn bed, waarna ik me weer omdraai. We moesten eten nietwaar. Ik werp nog even een laatste blik op de kamer, waarna ik de gang weer op loop en dit keer met een sprintje de trap af ren. Ik grinnik even, terwijl ik mijn kleren recht trek en loop dan richting de eetzaal waar de meeste al zullen zijn.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 16:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Josephine

    Ik kom de eetzaal binnen en zoek de tafel met het bordje waar de naam van onze school op staat. Het is een lange tafel die prachtig gedekt is en precies voor het raam staat waardoor je de tuin in kijkt. Ik haal de schema's uit mijn tas en leg er op iedere plek een. Deze heb ik thuis al gemaakt, handig zo weet iedereen precies waar hij/zij wanneer moet zijn.

    Schema Dag 1:

    09:30 Ontbijten
    10:30 Vrije tijd
    11:00 Boswandeling
    12:00 Middageten
    13:00 Vrije tijd
    15:00 Naar het museum in het dorp
    17:30 Vrije tijd
    18:30 Avond eten
    19:30 Vrije tijd
    21:00 Film kijken


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.