• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josephine

    "hee Belle en Damon, zoek maar een plekje aan deze mega lange tafel!"
    Ik wijs naar de tafel en ga zelf ook zitten.
    Ik kijk op mijn horloge. "bijna half zeven, waar blijft iedereen.."
    "ohja, bijna vergeten: Jullie mogen gewoon zelf drinken bestellen,en de menukaart ligt hier. En het bufet is al open, willen jullie wachten op de rest?"

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:14 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ik verander het ff is het nou buffet ofmenu's]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Damon zegt net dat er een buffet is :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Sorry," zeht hij.
    Ik wuif zijn excuses weg maar hij heeft zich al op het buffet gestort.
    "Moet ik dat allemaal op?" vraagt hij lachend en hij begint zijn bord goed te vullen. Lachend sluit ik me achter hem aan en vul mijn bord iets minder rijkelijk. Zorgvuldig kies ik mijn eten uit zodat er geen rare of ranzige combinaties bestaan. Rustig ga ik alle schalen langs.
    "Hé Belle en Damon, zoek maar een plekje aan deze mega lange tafel!" hoor ik de docente roepen. Geïrriteerd kijk ik op. Ik kan niet tegen leraren in het buitenland. Of ze zijn te enthousiast of te bazig en deze heeft een leuke mengeling. Ik ga wat verder weg van de docent zitten.
    "Bon apetit," zeg ik vriendelijk terwijl ik aan mijn cassoulet begin.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik pas hem even aan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annelore.

    Als ik beneden ben kijk ik even rond en besluit dan maar naar de eetzaal te gaan, niet dat ik iets te eten wil, gewoon om te kijken of Jordi of Maik er zijn. Met grote en langzame passen loop ik de eetzaal in.
    Een zucht verlaat mijn mond, als ik merk dat ze er niet zijn. Met een hangend hoofd loop ik naar een van de vele ramen en leun tegen de vensterbank aan, waarna ik rondkijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicia

    "ja, inderdaad! Het is vast gewoon een stomme grap"
    Herhaalde ik voor mezelf, terwijl ik weer opstond.
    "ik ga wat eten, ga je mee?" Ik liep naar de keuken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Roane schreef:
    [Damon zegt net dat er een buffet is :')]


    [ ik pas het ook even aan :) ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Nee! Niet doen! Ik heb hem voor jou aangepast!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    Ik kijk even naar mijn binnenkomende klasgenoten die achter elkaar aan naar het buffet lopen. Gelukkig heb ik mijn eten al uitgezocht en hoef ik me niet aan te sluiten achter de lange rij die er nu staat.
    Ik zucht even en pak mijn vork vast, waarna ik een hoopje sla op mijn vork schep en het gemakkelijk in mijn mond stop. Ik kijk nog even rond, waarna ik mijn hap sla doorslik.

    [Eten. :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    [Nee! Niet doen! Ik heb hem voor jou aangepast!]


    [ Owh, sorry :/ ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Geeft niet, hij klopt weer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    Als de andere er ook zijn stop ik zuchtend mijn oortjes en ipod weg.
    Snel sta ik op en loop naar het buffet.
    Ik pak niet zo heel veel omdat ik amper trek heb.
    En wat ik pak is gezond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Wie wil er met Jason? :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.