• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Doe ik bij mijn volgende post, was net aan het typen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [O wacht! Dan komen Nathan en Felicia er ook even aan. :'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Nathan

    Ik knikte schaapachtig en slikte het rauwe gevoel in mijn keel weg. Eenmaal aangekomen in de keuken bleef ik als verstijfd staan. Ik greep voorzichtig Felicia's pols. 'Er staat daar een meisje.' Mompelde ik. 'Bij het raam.'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Belle

    "Eh, smakelijk, iedereen," hoor ik Damon zeggen die bij ons aan tafel is komen zitten.
    Ik kijk om. Vrijwel meteen kruizen onze blikken elkaar. Snel concentreert hij zich weer op zijn bord.
    "De la même," mompel ik zachtjes en ik pak de slakkentang weer om mijn volgende slachtoffer uit zijn huisje te halen. Wat haat ik dit eten eigenlijk. Zo onhandig. Na even wat purren en prikken weet ik eindelijk de slak uit zijn huis te krijgen. Smakelijk eet ik hem op. De beloning is dan ook riant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik nam nog wat hapjes.
    De rest zat vrolijk met een berg te eten.
    normaal at ik best wel veel maar nu niet.
    "Josephine hebben we straks even tijd voor ons zelf?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Felicia

    Ik voel dat Nathan mijn pols vastpakt. 'Er staat daar een meisje.' Mompelde hij. 'Bij het raam.' Snel kijk ik die richting op, en hij had gelijk er stond inderdaad een meisje bij het raam "k-ken jij haar?" Ik bekeek het meisje beter, ik kende haar niet.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:11 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nathan

    Ik schudde mijn hoofd. 'Zou ze ook do-,' Ik kapte snel mijn zin af. 'Zou er met haar ook een grap worden uitgehaald?' Vroeg ik voorzichtig. 'Anders zouden wij haar toch niet kunnen zien?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jip.

    Voordat ik aan de andere helft van mijn eten begin, kijk ik al mijn klasgenoten even aan. Een zucht verlaat mijn mond en ik haal mijn vrije hand zonder vork even door mijn vuile blonde krullen. Zal ik me ooit thuis voelen in deze klas?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [What did I miss -.-]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Iedereen is nu aan het eten. Ze hebben wat rond gelopen in het hotel.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Josephine

    "Ja, als jullie klaar zijn met eten mogen jullie vrij rondlopen. Voor de gene die het leuk vinden wou meneer Isles ook nog spelletjes gaan doen in de lobby." zeg ik terwijl ik weet dat de leerlingen daar al helemaal geen zin meer in hebben. "Als jullie meiden truth or dare gaan spelen wil ik wel meedoen hè?" zeg ik glimlachend


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Felicia

    "i-ik denk het, laten we het vragen!" zeg ik terwijl ik me iets bedenk.
    "Misschien weet zij er meer van."
    Ik pak zijn hand en loop richting het meisje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    Ik knik. "MOgen we ook voor het ontbijt iets voor ons zelf doen?" ik kijk even naar Josephine. Zeg ja zeg ja! dacht ik bijmezelf.
    Andders zou ik een ander goed plekje meoten vinden om te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Annelore.

    Zuchtend kijk ik naar de grond. Als Jordi en Maik niet hier zijn en ook niet in hun lievelingskamer, waar kunnen ze dan wél zijn? In de tuinen misschien? Ik hef mijn hoofd, zodat ik door het raam zicht heb op de tuinen. Als ik even naar de tuinen kijk, merk ik in mijn ooghoeken twee mensen op. Wacht, dit is toch het huis van mijn oom en tante waar bijna nooit bezoek komt? Wat doen ze hier? Ik richt mijn blik op hun en bekijk ze even snel. Een jongen en een meisje. Het meisje pakt de hand van de jongen die naast haar staat en komen in beweging, waardoor ik even opschrik. Wat moeten ze van mij?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ich gehe biss morgen. is het morgen gelijk een nieuwe dag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan