• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damon

    Ik schrik een beetje op uit mijn gedachten wanneer de deur open gaat. Van Belle's verschijning echter zou ik een hartaanval krijgen mocht ik niet zo jong zijn. Gelukkig ben ik geen oud opaatje van eind de tachtig en doet mijn hart het nog prima.
    "Hi," zegt Belle glimlachend. Alsof ze er nog niet aantrekkelijk genoeg uitzag, maakt ze ook nog eens haar haren los. Ik slik terwijl ze losjes om haar hoofd vallen.
    "H-hai," zeg ik zacht. Ik probeer me meteen te herpakken. "Zullen we?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "H-hai," stottert hij.
    Mijn lach wordt alleen maar groter.
    "Zullen we?"
    Ik knik en loop naast het de trappen af. Halverwege aarzel ik even of ik zijn hand moet pakken maar besluit het niet te doen. Ik veeg met één hand de losse haren uit mijn gezicht en leg ze zorgvuldig over zijn schouders. In de hal voelt de vloer koud onder mijn slippertjes. Lachend loop ik naar het zwembad toe en dump mijn tuniekje en handdoek op een stoel.
    "Wie er het eerst in ligt," roep ik lachend naar Damon waarna ik snel het warme water inspring.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:56 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb haar uiterlijk trouwens veranderd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    "Ik heb nog niet het hele huis kunnen zien, maar voor wat ik heb gezien is het mooi en luxe," Begint hij. "En qua mensen," Nu haalt hij even zijn schouders op. "Ik heb even met Matthew gepraat en nu met jou, maar ik heb de rest nog niet echt gesproken," Eindigt hij. Ik knik even en haal een los plukje haar uit mijn zicht. "De kamers zijn echt fantastisch" Zeg ik om hem alvast een idee te laten krijgen van de kamers.

    [Laatste post voor vandaag. misschien nog eentje]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thomas.

    Charmant haalt ze een los plukje uit haar gezicht. "De kamers zijn echt fantastisch," Zegt ze, en ik knik. "Dat weet ik wel zeker. Wat hebben ze hier nog meer naast de slaapkamers, eetzaal en geweldige lobby?" Vraag ik aan haar en merk dat er een heerlijke etenslucht mijn neus binnen dringt. "Heb je al gegeten?" Vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:54 ]

    Jip.

    "Dat weet ik wel zeker. Wat hebben ze hier nog meer naast de slaapkamers, eetzaal en geweldige lobby?" Vraagt hij, nadat hij even kort heeft geknikt. "Heb je al gegeten?" Vervolgt hij. "Nou, ik ben bezig," Begin ik en kijk even naar mijn bord met wat sla en een stukje kip, "Maar ik ben niet zo'n eter en al helemaal niet, als ik het eten niet ken, zoals dat" Vervolg ik en wijs even naar een paar slakken. "En ehm, volgens mij hebben ze hier ook gewelidge tuinen" Beantwoord ik zijn andere vraag en glimlach dan even.

    [Bericht via account van m'n vriendin.]


    They always say we are the best fans, but they are the best idols.

    Thomas.

    "Nou, ik ben bezig," Zegt ze en ik kijk naar haar bord. "Oeps, niet opgelet," Mompel ik. "Maar ik ben niet zo'n eter en al helemaal niet, als ik het eten niet ken, zoals dat," Haar vinger wijst naar een paar slakken. "Gadverdamme, dat ga ik van mijn leven nooit eten," Zeg ik afkeurend. "En ehm, volgens mij hebben ze hier ook gewelidge tuinen," Ze glimlacht even en ik glimlach terug. "Oké, maar ik ben meer iets van doen en niet in een rustgevende tuin zitten,"

    [Ik vond haar eerst knapper ^^]

    Damon

    Wanneer we in de badzaal zijn, loopt Belle lachend naar het water om eerst haar tuniekje en handdoek op een stoel te dumpen.
    "Wie er het eerst in ligt," roept ze terwijl ze alvast in het water springt. Ik schud lachend mijn hoofd en trek rustig mijn t-shirt uit. Dan ga ik een eindje verder staan, neem een aanloopje en plons in het zwembad. Wanneer ik weer boven kom kijk ik Belle aan.
    "Dit moet ik thuis ook hebben," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hihihi, Ik vind deze mooier maar ik zal kijken of ik haar terug verander. Misschien past de vorige wel beter bij haar karakter.]

    Belle

    Ook Damon springt in het water. Wanneer zijn weer boven komt kijk hij me grinnikend aan.
    "Dit moet ik thuis ook hebben."
    Ik schud lachend mijn hoofd en ga op zijn rug drijven.
    "Nog even sparen jongen," grinnik ik.
    Ik laat mezelf naar de boven toe zakken en kom drijf nat weer boven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    "Oeps, niet opgelet," Mompelt hij, waarna ik even zachtjes grinnik. "Gadverdamme, dat ga ik van mijn leven nooit eten," Zegt hij afkeurend. hij glimlacht even terug. "Oké, maar ik ben meer iets van doen en niet in een rustgevende tuin zitten," Zegt hij dan. "Kan hé" Zeg ik met een bescheiden glimlach en kijk weer naar mijn eten. 'Jip, je hoeft niet bang te zijn om weer gepest te worden, waarom zou híj jou willen pesten?' Zegt een stemmetje in mijn hoofd.


    They always say we are the best fans, but they are the best idols.

    Thomas.

    "Kan hé," Zegt ze met een kleine glimlach. Volgens mij zit er stiekem ergens in haar een meisje verstopt die meer open is. En dat meisje wil ik graag leren kennen. "Ik ga even eten halen, mijn buik heeft honger," Grijns ik en schuif mijn stoel naar achter. Dan loop ik richting het lopend buffet. Er staan verschillende lekkere dingen. Ik pak een bord en laat mijn neus bepalen wat ik ga eten. Na een paar dingen opgeschept te hebben bekijk ik mijn bord. Lekker! Op mijn bord liggen gekruide, gebakken aardappelen, een biefstukje en verschillende groenten. We zijn op studiereis en ik had net zo goed een vette hap kunnen nemen, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Voorzichtig zet ik mijn bord op tafel en schuif weer aan. Met vork en mes snijd ik de biefstuk en neem een hapje. Jezus, dit is verrukkelijk!

    Damon

    "Nog even sparen jongen," grinnikt Belle.
    Plots verdwijnt ze onder water. Wanneer ze bijna boven is duik ik snel onder. Ik ga zo goed mogelijk onder haar zwemmen zodat ze me niet ziet. Wanneer ik zeker ben dat ze ondertussen voldoende lucht gehad heeft trek ik haar aan haar enkel weer onder water.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Als ik boven kom zie ik Damon nergens meer. Een beetje verbaasd zwem ik rondjes. Grappig is dit. Heel komisch. Eerlijk gezegd baal ik hier van. Wanneer ik een hand om mijn enkel voel gil ik alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik word door de hand naar beneden getrokken waar ik in Damon gezicht kijk. Ik wil wat zeggen maar vergeet dat we onderwater zijn. Het chloorwater loopt zo mijn keel binnen. Geschrokken zwem ik snel weer naar het wateroppervlak waar ik luid begin te hoesten.
    "Dat was niet grappig," zeg ik hees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Tot mijn verbazing opent Belle haar mond. Geschrokken laat ik haar los waarop ze snel naar boven zwemt. Ik volg haar voorbeeld en voel me schuldig wanneer ik haar hoor hoesten.
    "Dat was niet grappig," zegt ze hees.
    Ik ga dichter bij haar zwemmen en wrijf haar natte haren uit haar gezicht.
    "Het spijt me Bells," zeg ik oprecht. "Ik had niet verwacht dat je onder water tegen me zou proberen praten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Hij komt iets dichter bij me zwemmen en wrijft mijn natte haren uit mijn gezicht. Zijn aanraking laat me even rillen. Wat is er mis met mij?
    "Het spijt me Bells. Ik had niet verwacht dat je onder water tegen me zou proberen praten."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik deed het zelf," lach ik en kijk hem aan.
    Al snel voel ik mezelf weer rood worden. Als afleiding doe mijn haren weer in een staart en zwem ik naar de kant waar ik met mijn armen op leg en mijn hoofd even laat rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."