• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Joh! En ik maar denken dat je niet romantisch bent. Zou hier een zolder zijn?"
    Ondeugend kijkt hij me aan.
    "Vast wel," lach ik even ondeugend en ik trek hem aan zijn hand omhoog.
    "Kom," lach ik. "We gaan hem zoeken."
    De pretlichtjes in zijn ogen geven me een onwennig gevoel. Ik besluit mijn gevoel te negeren en met hem mee te gaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Vast wel," lacht Belle waarop ze me aan mijn hand omhoog trekt. "Kom," lach ik. "We gaan hem zoeken."
    Ik doe snel nog mijn t-shirt aan en loop achter haar aan. Snel been ik bij en laat mijn hand in de hare glijden.
    "Ik zou niet willen dat je bang bent," geef ik als excuus. Ik grinnik even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Ik schrik even op als ik zijn hand in de mijne voel glijden.
    "Ik zou niet willen dat je bang bent," excuseert hij zich.
    Zachtjes grinnik ik.
    "Ik ben ook zo'n teer meisje," zeg ik sarcastisch terwijl we op de lift wachten. Van al die trappen heb ik wel weer genoeg. Je kan er ook te veel lopen. Het duurt niet lang voordat de lift er is. Hand in hand lopen we naar binnen. Ondanks dat de lift ruim genoeg is voor twintig mensen ga ik toch wat dichter tegen hem aan staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Ik ben ook zo'n teer meisje," grinnikt Belle.
    Lachend kijk ik haar aan tot ik plots een geluidje hoor dat aangeeft dat de lift er is. Wanneer we binnen zijn druk ik op het knopje van de hoogste verdieping en voel Belle dicht tegen me aan staan.
    "Best wel spannend, verboden territorium opzoeken," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Best wel spannend, verboden territorium opzoeken."
    Ik schiet in de lach.
    "Ontzettend," lach ik. "Ik sta hier helemaal te trillen. Klamme handjes, alles."
    Ik schud lachend mijn hoofd en kruip nog iets dichter tegen hem aan. Ik voel mijn hele lichaam warm worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Ontzettend," lacht ze. "Ik sta hier helemaal te trillen. Klamme handjes, alles."
    Ze komt nog een heel klein beetje dichter tegen me aanstaan. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Dat komt niet daardoor.
    "Merk ik anders niet veel van," zeg ik uitdagend.
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Merk ik anders niet veel van," zegt hij uitdagend.
    Grijnzend kijkt hij me aan.
    "Wacht maar," grinnik ik. "Dat komt vanzelf."
    Ik laat zijn hand los en haal hem weer door mijn haren. Dan frunnik ik aan een niet bestaand draadje van mijn tuniekje. Soms schenk ik Damon een lieve blik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik vraag me af of de anderen hier nog zin in hebben?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Heel veel die zich hebben ingeschreven geven het sowieso al snel op.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [You know what I think... :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roane schreef:
    [Ik vraag me af of de anderen hier nog zin in hebben?]


    [ Jawel, maar ik had niet echt het idee dat ik nog iets kon doen vandaag op dit rpg. En heel veel mensen hebben vanaf het begin nog maar 1x gereageerd ofzo ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)

    [ Jawel, maar ik had niet echt het idee dat ik nog iets kon doen vandaag op dit rpg. En heel veel mensen hebben vanaf het begin nog maar 1x gereageerd ofzo ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik heb maar één personage en die praat met Jip en xForeverZayn is er vandaag niet, dus ik moet morgen weer verder. (:]

    [Misschien is het een idee als ze morgen een rondleiding in het hotel doen en een uitstap waarbij ze per twee ingedeeld worden. En dan komt iedereen bij iemand terecht waar hij/zij nog niet zoveel mee gespeeld heeft. Is dat een idee?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    [Misschien is het een idee als ze morgen een rondleiding in het hotel doen en een uitstap waarbij ze per twee ingedeeld worden. En dan komt iedereen bij iemand terecht waar hij/zij nog niet zoveel mee gespeeld heeft. Is dat een idee?]


    [ Yea, goed idee. Wat ik trouwens ook heel erg irritant vindt is dat die andere leraar nog maar 1x heeft gereageerd. Misschien even berichtje dat ze snel moeten reageren en anders rol kwijt? Want het word best vervelend vindt ik. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.