• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.

Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Iedereen is net klaar met eten en doet zo'n beetje zijn eigen ding.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Oke ;D]

Pandora Mitchell
    Na ik een poosje in de tuinen had gezeten liep ik weer naar mijn kamer. Toen ik de deur opende hoorde ik een aangenaam gezang. Ik keek de kamer in en zag Luna zingen.
    'Em, hoi.' Zei ik zachtjes in het geval ze misschien liever niet gestoord wilde worden onder haar gezang.

Cookies!

Jip.

Wanneer ik mijn laatste hap eten heb doorgeslikt, kijk ik even de eetzaal rond die langzaam is leeggelopen. Langzaam sta ik op, niet wetend wat te doen slenter ik richting de lobby, waar ik mezelf op een stoel laat zakken.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Belle

"Kom maar op met dat avontuur," lacht Damon als de liftdeuren open gaan. Opgelucht haal ik adem. We zijn dat ongemakkelijke hok uit. Ik loop de lift uit en wacht even op de gang.
    "Alleen eerst even die zolder vinden."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?" lach ik.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

LUna
    Ik schrik even op en wordt rood. "Ow hoi sorry" zeg ik gelijk.
    Dat was dom van me. Ik liep naar de tafel waar mijn boksjes op stonden en deed het snel zachter. "lekker gegeten?"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Pandora
    Ik ga zitten op de bank als Luna de muziek zachter zet.
    'Lekker gegeten?'
    'Ja hoor, jij?'

[Wat een inspiratie ;P]

Cookies!

Damon

"Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?" lacht Belle.
    Ik kijk even om me heen en weeg de mogelijkheden af.
    Dan wijs ik naar een deur die gemerkt staat als uitgang daar de brandtrap.
    "Daar even proberen?" stel ik voor.
    Ik wacht geduldig op een antwoord.

Annelore.

Nadat ik een tijdje op de stoel heb nagedacht, sta ik langzaam op, terwijl mijn handen een beetje trillen. Gelukkig zijn ze niet achter me aan gekomen, maar toch staan ze nog op dezelfde plek als net. Ik zucht even en loop dan met trillende handen naar boven, waar ik een beetje doelloos op de gang ga lopen.

Belle

"Daar even proberen?" stelt hij ongeduldig voor.
    Ik knik langzaam en bijt aan de binnenkant van mijn wang.
    "Prima," glimlach ik liefjes en ik loop naar de deur toe. Voorzichtig maak ik hem open. Hij kraakt eng, zoals in zo'n film. Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen maar geef mezelf niet aan mijn angst over.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[En dan komt Annelore die ze laat schrikken. BOEEEEEE. x'D. No, joke. Ze loopt door jullie heen x'D, En dan hebben jullie het KOUD. Nee, ook dat was een grapje.]

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:20 ]

Luna
    "Ja hoor" zeg ik zacht. "Vindt je het goed als ik in de jacuzzi ga?" ik kijk haar even vragend aan. Wie weet wou zij al de jacuzzi in ofzo je wist het nooit.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Damon

Belle loopt naar deur en opent hem voorzichtig. Het ding kraakt dat het een lieve lust is. Ik leg zonder erbij na te denken een hand op Belle's onderrug en duw haar zachtjes vooruit. Het is best akelig, dus ik blijf maar dicht bij haar. We komen voor een grote, oude trap te staan.
    "Donker hier," fluister ik.
    Ik wil mijn mobiel nemen tot ik besef dat deze niet in mijn zwemshort zit.

[Damon kan haar zien :p]

Pandora
    'Ja, tuurlijk.' Antwoord ik. Ik had op het moment geen behoefte aan een bad. 'Dan ga ik nog even naar buiten denk ik.' Ik stond op en liep nog even naar de slaapkamer om iets warmers aan te trekken.

Cookies!

[Owja. x'D.]