• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Errin schreef:
    (...)Aria heeft ook een kleed van the black swan aan.

Rood met zwart toch? Die andere had alleen iets zwarts.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Quintino schreef:
    (...)

Rood met zwart toch? Die andere had alleen iets zwarts.
    Weet ik, maar het kan een afleiding zijn. Ik weet niet meer wat te geloven.

Errin schreef:
    (...)Weet ik, maar het kan een afleiding zijn. Ik weet niet meer wat te geloven.

Ik denk niet dat het Aria was, want zij was best wel lang en Aria is klein.

Quintino schreef:
    (...)

Ik heb echt geen idee meer wie het is. Al ben ik er van overtuigd dat het Ezra niet is.

Quintino schreef:
    (...)

Maar Aria was ook niet degene in de zwarte jurk: die roodzwarte die zij aan had is ook van Black Swan, alleen van een andere voorkant van de film/poster dan de meeste mensen kennen.

Dus die in die zwarte jurk kan ook een afleidingsmanoevre zijn, zoals iemand hierboven zei.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik was wel teleurgesteld in de final episode, op het laatst... Mona is eigenlijk geen A, maar ze zouden zeggen wie het was.

Ik heb geen idee wie The Black swan zou kunnen zijn, misschien is het inderdaad gewoon geweest om ons af te leiden. Ik heb wel op twitter gelezen dat het Hanna's moeder zou zijn. Maarja, twitter zegt zoveel. :3

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Misschien was het Jenna wel, aangezien ze wel kan zien.

Quintino schreef:

Ik denk nog steeds dat ze vanaf het begin af aan alles al kon zien :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

In mijn gedachten is het gewoon nog steeds Alison. Volgens mij is het één groot spel dat zij in elkaar gezet heeft. Alison and the a-team.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nimh schreef:
    (...)
    Ik denk nog steeds dat ze vanaf het begin af aan alles al kon zien :'D

Ik denk dat ook altijd!

Escritura schreef:
    In mijn gedachten is het gewoon nog steeds Alison. Volgens mij is het één groot spel dat zij in elkaar gezet heeft. Alison and the a-team.

En dit is wat ik ook hoop (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Valentino schreef:
    Ik weet al wie het is. Maar daarom zeg ik dus ook niet de naam. HA!

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

AWG schreef:
    (...)
    Ik denk dat ook altijd!
    Echt hea, nog nooit vertrouwd.

Quintino schreef:

Maar je ziet Jenna iemand iets geven en ik denk dat dat de jurk en het masker is geweest, dus ik denk niet dat het Jenna was.

Anyway, ik ben nog niet zo ver met de boeken over de tweelingzus-situatie maar daar begint het wel op te lijken. Vooral toen in de nacht met Spencer en die tas vol spullen en Ali daar opeens zit, opzoek naar iets...

Believe in yourself.