• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap niet dat ik hier echt zwaluwachtig voor ben!

    AWG schreef:
    Ik snap niet dat ik hier echt zwaluwachtig voor ben!


    hahahah echt he, en het is ook echt: Het is die! Nee wacht, het is die! en ga zo maar door lol


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    hahahah echt he, en het is ook echt: Het is die! Nee wacht, het is die! en ga zo maar door lol

    Ja, pff ik heb iedereen al verdacht. Wie denk jij dat het is?

    AWG schreef:
    (...)
    Ja, pff ik heb iedereen al verdacht. Wie denk jij dat het is?


    Op dit moment denk ik Ezra, maar ik heb eigenlijk echt geeeeeeeen idee hahaha. En wie denk jij?


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Op dit moment denk ik Ezra, maar ik heb eigenlijk echt geeeeeeeen idee hahaha. En wie denk jij?

    Pffff Ezra :-(
    Ik denk Noel, maar na wat ik wikipedia las, weet ik het niet meer.

    Blijkbaar is het niet om 2u maar vroeger?

    1 uur! maar omg wat veel reclame


    As travars

    Ja indd het is om misselijk van te komen. :/ Hoe houden zij het vol? Ik vond dat wij veel reclame hadden. Ik vind het wel fijn dat het veel reclame van the hunger games is :-)

    enige actieve mensjes op quizlet hahah ! xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gelukkig zijn het korte reclames en hg maakt het ook iets minder erg, maar omg het is zo spannend


    As travars

    Inddd jeesus ik denk dat ik ook iets achter zit idk

    WTTF

    omg wat. so much confusion

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 1:46 ]


    As travars

    no offence
    but it sucked