• Ver afgelegen in Engeland, staat een groot bos, met een klein afgelegen dorp. Een klein kerkje, kleine ouderwetse huisjes, en veel boerderij dieren. De mensen die daar wonen zijn afgezonderd van normale wereld. De mensen hebben geen toilet, geen telefoons, geen televisies en geen muziek. In dat afgelegen dorp woont een grote familie met daar van een jonge vrouw (...) (24). Dit jaar zou ze 25 worden, en uitgehuwelijkt worden aan de zoon van de herder. (...) is het daar niet mee eens, en probeert haar hele leven al te ontkomen van haar dorp. Als 's Avonds haar moeder wordt gegrepen door een wolf eindigt haar geluk helemaal. Op de begrafenis van haar moeder komt een groep jongens langs rennen in sportschoenen, trainings broeken, en vesten. (...) volgt de groep jongens met haar ogen, en haar ogen kruisen met de ogen van Arsenal verdediger Thomas Vermaelen. (...) wordt nieuwsgierig en achtervolgd de jongens op haar paard tot dat ze aan komt bij de bewoonde wereld. (...) kent geen auto's, snelwegen, hoge gebouwen en winkels.(...) barst in huilen uit omdat ze is verdwaalt, als de jongen van net weer langs komt rennen en haar meeneemt naar zijn luxe villa in Londen. Ze vind Thomas geweldig, en ze wordt smoorverliefd. Maar naar mate ze dichterbij de 25 komt, hoe sneller haar huwelijk is met de zoon van de herder. Als ze niet terug keert staat er een hoge straf op het spel, dat wel eens de dood kan betekenen. Zal ze haar familie kunnen overtuigen dat ze alleen wilt trouwen, als dat zo nodig moet, met Thomas. Of staat de dood op het spel?


    Doen / Niet doen?
    Titel?
    Ouderwetse meisjes naam?
    Origineel?
    Rollen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Serieus, doen!
    Middelages in the modern time.
    Maria.
    Hell yeah!
    Ik eis Azza (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jij leest mijn gedachten! Serieus. Maar dan niet met voetballers bij mij haha. :$
    Bernadette, Bente.
    Lucia, Alexandra,
    Orginelos.
    Nee gene rollen

    Love vs. Everything else.

    Harrie schreef:
    Jij leest mijn gedachten! Serieus. Maar dan niet met voetballers bij mij haha. :$
    Bernadette, Bente.
    Lucia, Alexandra,
    Orginelos.
    Nee gene rollen


    Hoezo? Hahahaha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Hoezo? Hahahaha!


    Ik heb altijd al zo'n verhaal in mijn hoofd gehad. Alleen dan anders.

    Harrie schreef:
    (...)

    Ik heb altijd al zo'n verhaal in mijn hoofd gehad. Alleen dan anders.


    Het is een klein beetje Red riding hood inspiratie haha ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou 'm niet doen. Voetballers horen niet thuis in een dergelijke omgeving.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Beckham schreef:
    (...)

    Het is een klein beetje Red riding hood inspiratie haha ;p


    Daar dacht ik meteen aan toen ik het stukje las!
    Ik vind het wel leuk klinken (en origineel) dus waarom zou je het niet doen?
    Wat rollen betreft moet je zelf bedenken wat je handig vindt ;)


    -

    Doen / Niet doen? Doendoendoendoendoen
    Titel? I know nothing, I don't know what love is #FAAL HAHA
    Ouderwetse meisjes naam? Emily, Stephanie
    Origineel? Ja _O_
    Rollen? Ik EIS Samir :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John