• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    AWG schreef:
    (...)
    Ok maar jij mag wel de boeken spoilen?
    Oh jij.
    Ik ben nu echt benieuwd naar de nieuwe aflevering;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Naja kan toeval zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja bij de rest hangt er wel veel een sticker op éh.

    Heb daarnet laatste aflevering gezien op de PLL marathon hihi, en oomg so excited for tomorrow :9~
    Wie gaat er nog meer live kijken? :Y)


    As travars

    Moriarty schreef:
    Heb daarnet laatste aflevering gezien op de PLL marathon hihi, en oomg so excited for tomorrow :9~
    Wie gaat er nog meer live kijken? :Y)

    Ik kan wel. Ik heb toch geen les in de ochtend. Waar kan je live kijken dan? ;d

    AWG schreef:
    (...)
    Ik kan wel. Ik heb toch geen les in de ochtend. Waar kan je live kijken dan? ;d


    tvpc, en dan even naar ABC Family zoeken, maar op dit moment is ie offline, dus hoop dat het goed gaat lol


    As travars

    Errin schreef:


    Naja kan toeval zijn.


    In de Halloween aflevering was dat ook. Toen zag je een riem in het huis van Spencer en later droeg dat enge verkleedde ding die riem, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moriarty schreef:
    (...)

    tvpc, en dan even naar ABC Family zoeken, maar op dit moment is ie offline, dus hoop dat het goed gaat lol
    om hoe laat begint het dan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)om hoe laat begint het dan?


    Volgens mij 4 uur 's ochtends, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Errin schreef:
    (...)om hoe laat begint het dan?


    Ik dacht één of twee uur, maar ik weet het niet meer zeker. Even kijken :Y)


    As travars

    Omfg die reclame die nu op is.

    Moriarty schreef:
    (...)

    Ik dacht één of twee uur, maar ik weet het niet meer zeker. Even kijken :Y)

    2uur. Het zit 6 uur achter en het is om 8uur daar.

    AWG schreef:
    Omfg die reclame die nu op is.


    Hahaha die reclames zijn allemaal van die telsell soort reclames die hier zijn :'D En het zijn er veel.
    Maar dankje voor de tijd! Dat ga ik wel redden, had 4 uur toch niet zo leuk gevonden lol


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Hahaha die reclames zijn allemaal van die telsell soort reclames die hier zijn :'D En het zijn er veel.
    Maar dankje voor de tijd! Dat ga ik wel redden, had 4 uur toch niet zo leuk gevonden lol

    Ik denk toch dat het op dat uur is. Ik hoop het. Haha echt die reclames zijn om bij te gieren.

    Ik ben echt eens benieuwd, maar ik zal pas morgen middag kijken. Veel te moe om nu nog op te blijven tot 2u en dan is het nog eens meer dan 1u kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?