• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet al wie het is. Maar daarom zeg ik dus ook niet de naam. HA!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk stiekem Ezra - hoe graag ik het ook zou willen van niet. Je ziet bij hem in het kantoor echt soms van die gedichten en zo. Er was ooit zo'n ding vol met theorieën waarom hij A was op Tumblr en echt, het klopte allemaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb aankomend weekend een marathon met vriendinnen, maar daardoor heb ik de laatste vier afleveringen ofzo niet gezien lol
    Maar ik denk toch dat het Melissa was, aangezien ze er altijd bij is geweest en een tijdje was ze ineens weg.
    Ik ben wel heeeeeel erg benieuwd :9~

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 14:15 ]


    As travars

    Everdeen schreef:
    Ik denk stiekem Ezra - hoe graag ik het ook zou willen van niet. Je ziet bij hem in het kantoor echt soms van die gedichten en zo. Er was ooit zo'n ding vol met theorieën waarom hij A was op Tumblr en echt, het klopte allemaal.

    Ezra zou niet kunnen want op de documenten die die psychiater had, stond er dat de persoon geboren was in 1994.

    States schreef:
    (...)
    Ezra zou niet kunnen want op de documenten die die psychiater had, stond er dat de persoon geboren was in 1994.


    oooh dan zou het Melissa ook niet kunnen zijn denk ik?
    Misschien heeft Alison dan toch een tweelingzus, zoals een vriendin van me zei hmmm


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    oooh dan zou het Melissa ook niet kunnen zijn denk ik?
    Misschien heeft Alison dan toch een tweelingzus, zoals een vriendin van me zei hmmm

    Dat tweede heb ik ook al gehoord


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    States schreef:
    (...)
    Ezra zou niet kunnen want op de documenten die die psychiater had, stond er dat de persoon geboren was in 1994.
    Dat ging ik ook juist zeggen + Aria was bij hem toen A de rest in die poppenwinkel aanviel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Suavemente schreef:
    Ik weet al wie het is. Maar daarom zeg ik dus ook niet de naam. HA!
    Vergeet niet dat de boeken verschillen met de film.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Vergeet niet dat de boeken verschillen met de film.


    Ja, maar mijn vader heeft het hele seizoen al op DVD gebrand voor me. Wij kijken alles zonder ondertiteling, dus ik hoef daar niet op te wachten. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het hele seizoen is nog niet eens uit in Amerika, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Het hele seizoen is nog niet eens uit in Amerika, lol.


    Als je weet waar je moet zoeken wel, lol.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat tweede heb ik ook al gehoord


    Ik zou het alleen niet zo leuk vinden, want dan lijkt het teveel op het boek :')


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Ik zou het alleen niet zo leuk vinden, want dan lijkt het teveel op het boek :')

    Is dat niet goed dan? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Is dat niet goed dan? :p
    Ik denk niet dat ze Alison in de series een tweelingzus gaan geven. Al denk ik dat Jenna er nog altijd voor iets tussen zit, want ze klaagt die flik nu aan terwijl ze goed genoeg wist dat het pagina 5 was dat hij aan haar gaf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moriarty schreef:
    (...)

    oooh dan zou het Melissa ook niet kunnen zijn denk ik?
    Misschien heeft Alison dan toch een tweelingzus, zoals een vriendin van me zei hmmm


    Jepp.. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.