• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik bedenk me ook net iets.
    In het boek koopt Hanna een nieuwe telefoon, maar heeft ze nog niet alle nummers toegevoegd. Mona (als A) stuurt per ongeluk een sms'je naar Hanna via haar eigen nr ipv het nummer dat ze als A gebruikt.
    En net nu is Hanna ook gsmloos.
    Toeval of niet?

    Mmmmmh, ik heb echt zo ongeveer iedereen al verdacht. Maar ik denk dat het Mona is.. Of misschien Mike. (heb ik niet echt mijn redenen voor, gewoon een gevoel. :P)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Misschien zijn die hele dingesgegevens over A wel fout :3


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Misschien zijn die hele dingesgegevens over A wel fout :3
    Dat het iemand van hun leeftijd is, is een feit, want je kon dat van het dossier lezen bij de psycholoog. Wat ik ook niet begrijp is dat A het nummer van Hanna heeft terwijl ze net een nieuwe gsm heeft. Verdacht! Tenzij ze natuurlijk opnieuw hetzelfde nummer zou hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat het iemand van hun leeftijd is, is een feit, want je kon dat van het dossier lezen bij de psycholoog. Wat ik ook niet begrijp is dat A het nummer van Hanna heeft terwijl ze net een nieuwe gsm heeft. Verdacht! Tenzij ze natuurlijk opnieuw hetzelfde nummer zou hebben.


    Misschien heeft A het dossier vervalst, of is het een andere A? Niet dat ik het kijk, maar je moet niet teveel op de feiten vertrouwen hehe


    SLOAN.

    Hmm, ik begin meer en meer te denken dat 't toch Alison of haar tweelingzus is. Toch sinds die laatste episode.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    het is natuurlijk iemand die jullie denken dat het iet is.

    Ik gok Jenna. Zeker nu ze Garrett heeft ingeleverd en ze eigenlijk toch kan zien na haar operatie, ookal beweerde ze van niet.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    AWG zei op 14 maart 2012 - 11:12:
    Ik bedenk me ook net iets.
    In het boek koopt Hanna een nieuwe telefoon, maar heeft ze nog niet alle nummers toegevoegd. Mona (als A) stuurt per ongeluk een sms'je naar Hanna via haar eigen nr ipv het nummer dat ze als A gebruikt.
    En net nu is Hanna ook gsmloos.
    Toeval of niet?


    Dit,
    en de vorige aflevering, toen Caleb & Mona in de auto zaten te zoenen, zag Melissa dat.
    Maar ze zagen haar niet smsen, later pas kregen ze een sms'je.
    Mona kon als ze ''A'' was, niet smsen terwijl ze met Caleb aan het zoenen was. Daarom kregen ze later pas een sms'je als het Mona was.

    Ik denk nu echt dat het Mona is.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik weet niet wie A is, maar Alison had wel een tweelingzus maar had haar vermoord volgens. Als haar verhaal waar is wat ze vertelde tijdens Halloween.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Donnie schreef:
    "On November 29, 2011 ABC Family renewed the series for a third season, consisting of 24 episodes. Filming of season 3 will begin on April 2, 2012."
    Het lijkt me dus vreemd dat ze volgende week al zullen vertellen wie 'A' is? Want anders zouden ze toch geen derde seizoen beginnen? Ik heb echt geen vermoeden. Ik denk eerder dat het iemand onbelangrijk is, die je over het hoofd ziet.

    Op de officiële facebookpage van PLL staat het ook overal hoor, dat morgen bekend zal worden gemaakt wie 'A' is.
    & Als ze dan weten wie 'A' is, hoeft het niet te betekenen dat ze ook al weten wie Alison vermoord heeft. Dus het lijkt me eerder vrij logisch dat er nog een seizoen 3 komt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ALSJEBLIEFT, stel je ziet de aflevering en jullie weten het, niet hier neerzetten. Het is leuker als je het bekijkt. Okay, in de boeken zeggen ze dus dat Alison niet diegene was die overleed maar haar zus Courtney. In die nacht zei ze van plek verwisseld. Alison heeft Courtney vermoord. En was A zelf.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik stem nog steeds voor Jenna. Dat bitch is so treaky.


    SLOAN.

    Gubleraholic schreef:
    ALSJEBLIEFT, stel je ziet de aflevering en jullie weten het, niet hier neerzetten. Het is leuker als je het bekijkt. Okay, in de boeken zeggen ze dus dat Alison niet diegene was die overleed maar haar zus Courtney. In die nacht zei ze van plek verwisseld. Alison heeft Courtney vermoord. En was A zelf.

    Ok maar jij mag wel de boeken spoilen?

    AWG schreef:
    (...)
    Ok maar jij mag wel de boeken spoilen?


    Dit dus .. nu hoef ik niet verder te lezen ook (: Thaaanks! --'


    To infinity and beyond •