• Blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt, maar ik weet mijn wachtwoord noch mijn username :l

    Nu wil ik ze dus even mailen voor help, maar wat is hun e-mail adres? (:
    Is het #myanimelist@irc.rizon.net of myanimelist@irc.rizon.net. (Heb ik van hier.)

    Want toen ik eerder wilde mailen lukte het namelijk niet om de een of andere reden.

    Oké, nieuw plan, mijn mails komen nooit aan, dus zoek ik nu iemand met een account daar.
    Kan iemand alsjeblieft een topic openen in het forum van MyAnimeList.net en dan even vragen wat ik het beste kan doen ofzo?

    Probleem: Ik heb al een account met mijn e-mail adres, maar dat is van 5 jaar terug en ik weet dus geen gebruikersnaam en/of wachtwoord en mijn mails komen nooit aan bij MaL.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar kun je niet je wachtwoord opvragen door je emailadres in te vullen? Anders weet ik hun email niet namelijk. Staat dat niet bij contact? Als dat er is. Ik heb er nog nooit op gelet tenminste.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Owh wacht, volgens mij is het gelukt.
    Echt raar, de vorige keer kon ik niet op de contact pagina komen en dergelijke D:

    En nee, dat kan niet, het is echt raar. Nergens kan je je wachtwoord opvragen :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    http://myanimelist.net/about.php?go=contact

    Ah, je had het al :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:46 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Endure schreef:
    Owh wacht, volgens mij is het gelukt.
    Echt raar, de vorige keer kon ik niet op de contact pagina komen en dergelijke D:

    En nee, dat kan niet, het is echt raar. Nergens kan je je wachtwoord opvragen :S


    Wat raar, misschien moet je maar een klacht indienen, lol (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hiyorin schreef:
    (...)

    Wat raar, misschien moet je maar een klacht indienen, lol (krul)
    ]

    Haha, ik heb werkelijk geen idee hoe het kan. Heb weekje of 2 geleden me rot gezocht om nieuw account te kunnen krijgen en nu poef, ineens, heb ik het.. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)]

    Haha, ik heb werkelijk geen idee hoe het kan. Heb weekje of 2 geleden me rot gezocht om nieuw account te kunnen krijgen en nu poef, ineens, heb ik het.. D:


    Het is een openbaring! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hiyorin schreef:
    (...)

    Het is een openbaring! :3


    Of misschien bracht dit topic openen geluk, haha :P Wie weet, nu hopen dat ze snel antwoorden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Of misschien bracht dit topic openen geluk, haha :P Wie weet, nu hopen dat ze snel antwoorden (:


    Ja, inderdaad! Als je je account (een soort van) terug hebt, wil je me dan de link sturen? Ik zoek nog wat leuke animes om te kijken namelijk (stiekem kan ik er niet genoeg hebben staan, maar ach). x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hiyorin schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Als je je account (een soort van) terug hebt, wil je me dan de link sturen? Ik zoek nog wat leuke animes om te kijken namelijk (stiekem kan ik er niet genoeg hebben staan, maar ach). x)


    Hier heb ik er heel wat op een rijtje, staat van alles tussen. Tot zielige, romantische animes tot anime's met vet goed verhaal en dikke actie en bloed :A Dus zeg maar wat je zoekt en ik help wel, ik heb toch niet veel te doen ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goh, iets wat vergelijkbaar is met Vampire Knight? En is Nana leuk? Of animes als Skip Beat en Kaichou wa Maid-Sama.

    Of geef je absolute favorieten :')


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nou zeg, krijg ik dit in mijn postvak:

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

    Delivery to the following recipients has been delayed.

    myanimelist@irc.rizon.net


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Nou zeg, krijg ik dit in mijn postvak:

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

    Delivery to the following recipients has been delayed.

    myanimelist@irc.rizon.net

    Lol, wat? o.O

    Kanade schreef:
    (...)
    Lol, wat? o.O


    Ja echt stom, ik wil myanimelist, meer niet. Stom gezeur ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja echt stom, ik wil myanimelist, meer niet. Stom gezeur ;p

    Wat is nou nog het probleem dan?

    Kanade schreef:
    (...)
    Wat is nou nog het probleem dan?


    Dat ik al een account blijk te hebben, maar weet mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet meer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.