• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TVDFANN schreef:
    (...)

    aha oke, ja ik zag het net op abcfamily.

    SOORTVANSPOILER xd
    Wie denk jij dat A is.. ?
    Eerst dacht ik dat het degene was die het nu zogezegd is, maar toen zeiden ze dat dat niet kon en daardoor dacht ik iemand anders. Nu heb ik het vermoeden dat Alison niet dood is dat haar tweelingzus dan toch mee zal doen, want ik vond die rode jas op het einde verdacht. Naja het kan mijn gedacht zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Woohh, er kijken wel veen naar Pretty Little Liars (:

    Misschien had Alison toch een tweeling zus. Staat ook in het boek.


    we danced all night to the best song ever.

    Errin schreef:
    (...)Eerst dacht ik dat het degene was die het nu zogezegd is, maar toen zeiden ze dat dat niet kon en daardoor dacht ik iemand anders. Nu heb ik het vermoeden dat Alison niet dood is dat haar tweelingzus dan toch mee zal doen, want ik vond die rode jas op het einde verdacht. Naja het kan mijn gedacht zijn.


    ja ik had ook zoiets verwacht, ik denk gewoon dat heel veel mensen verbonden zijn met -A..


    don't take life too seriously, you'll never get out alive - Bugs Bunny

    Ik vond het echt een hele vage aflevering... Beetje teleurstellend, want ik had deze persoon ook wel verwacht, maar het einde maakte het weer een beetje goed :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    Ik vond het echt een hele vage aflevering... Beetje teleurstellend, want ik had deze persoon ook wel verwacht, maar het einde maakte het weer een beetje goed :p

    Het einde maakte bij mij ook alles meteen weer goed, haha? :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vond het echt een spannende aflevering, maar niet zo goed eigenlijk.. Ze zeiden dat het heel anders ging lopen dan in het boek. Maar Mona werd weer van die rots geduwt en Mona is 'A'. Wel ja, zogezegd dan, ze heeft er wat mee te maken. Ik hoop gewoon dat de meisjes zo slim zijn om te beseffen dat Mona in de auto tegen Spencer zei: "Join the A TEAM" en ze dus beseffen dat het niet zomaar één persoon is. Anders zijn ze gewoon dom ;3 En ik hoop eigenlijk echt wel dat Allison nog leeft!

    Ik ben ook wel benieuwd wie de Black Swan was.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mikaelson schreef:
    Ik ben ook wel benieuwd wie de Black Swan was.
    Aria heeft ook een kleed van the black swan aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tamani schreef:
    Ik vond het echt een spannende aflevering, maar niet zo goed eigenlijk.. Ze zeiden dat het heel anders ging lopen dan in het boek. Maar Mona werd weer van die rots geduwt en Mona is 'A'. Wel ja, zogezegd dan, ze heeft er wat mee te maken. Ik hoop gewoon dat de meisjes zo slim zijn om te beseffen dat Mona in de auto tegen Spencer zei: "Join the A TEAM" en ze dus beseffen dat het niet zomaar één persoon is. Anders zijn ze gewoon dom ;3 En ik hoop eigenlijk echt wel dat Allison nog leeft!



    This.


    we danced all night to the best song ever.

    Mikaelson schreef:
    Ik ben ook wel benieuwd wie de Black Swan was.
    Inderdaad :'D Het was in ieder geval niet Melissa...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    (...)Inderdaad :'D Het was in ieder geval niet Melissa...

    Het zou, heb ik horen zeggen, Aria zijn.

    AWG schreef:
    (...)
    Het zou, heb ik horen zeggen, Aria zijn.


    Dat zei een vriendin van mij ook al, maar hoe kan dat, want zij was toch ook gewoon op het feest, en liep uiteindelijk toch ook achter dat meisje aan. Of het ik dat verkeerd gezien?


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Dat zei een vriendin van mij ook al, maar hoe kan dat, want zij was toch ook gewoon op het feest, en liep uiteindelijk toch ook achter dat meisje aan. Of het ik dat verkeerd gezien?

    De theorie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:02 ]

    Partie II van de theorie.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:03 ]

    AWG schreef:
    (...)
    Het zou, heb ik horen zeggen, Aria zijn.
    That would be an interesting plottwist...
    Maar dan vraag ik me af wat haar motieven zouden zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.