• Hey,

    Ik zoek leuke stories.
    Ik heb niet zo veel eisen. Alleen liever geen fanfictions, tenzij hij echt goed is.
    En ook niet volledig Engels.
    Ik hoop dat iemand iets leuks weet.

    Oja, als iemand het leuk vindt mijn story te lezen:

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?


    ik heb trouwens van velen gehoord dat dit op 'Gone' lijkt, maar het is gebasseerd op wat er 21 December 2012 kan gebeuren; een zonnestorm. Dan valt alles weg, zoals je in de beschrijving kan lezen. Ik kan je garanderen dat ik geen ideeën of iets dergelijks van 'Gone' gebruik.
    Just for the information (:



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    [center]Glee | Romantiek


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Mensen uit Glee die in deze story belangrijk zijn:
    Rory, Puck, Sam, Quin, Tina, Kurt, Mike

    http://www.quizlet.nl/stories/76580/mijn-nieuwe-wereld--glee/


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.



    Pureblood...

    A Vampire Story


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mijn verhaal is een historische thrillerdrama. Het gaat over de Romanovs (Russische tsarenfamilie). Het heet The Last Romanov.

    http://www.quizlet.nl/stories/79490/the-last-romanov/

    Ik hoop dat je het leuk lijkt. (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:44 ]


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Princess Raven.



    In de middeleeuwen leefde er een prachtige prinses, zei zou de koningin worden van Zuid Amerika. Maar dat wilde ze helemaal niet. Ze wilde vrij zijn zoals een vogel die wegvliegt. Zou dat toch vluchten zijn voor haar toekomst? Ze was een vreemd meisje.




    -Het is een verhaal met onbekende personen.
    -Fantasie verhaal.
    -Thriller romantiek drama.
    -Ik heb er wel 16+ plus neergezet maar eigenlijk kan iedereen het wel lezen, het wordt niet echt super eng.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.



    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


    Vampire Direction

    ^^ hihi (:


    nothing is true, everything is permitted.




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    http://www.quizlet.nl/stories/79829/i-love-you-can-you-love-me---jasper-whitlock-/ is dit misschien wat?


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong