• Volgende week is het seizoensfinale van Pretty Little Liars en dan weten we eindelijk wie A is. Ik vind het behoorlijk frustrerend dat ik nog steeds niet honderd procent weet wie het is, maar de serie leidt ons ook continu in de verkeerde richting. Ik heb al verscheidene theoriën gelezen op Tumblr, maar met veel ben ik het toch niet eens. Nu ben ik wel eens benieuwd wie jullie denken dat A is en waarom, want ik wil het echt wel eens met iemand eens zijn. Laat het debateren beginnen!

    ---
    We kunnen altijd nog een poll maken met de 10 hoofdverdachten die het meest verkozen zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk in ieder geval niet dat Jenna en Garrett het zijn. Zij hebben Alison wel vermoord (als ik het me goed herinner), maar ze zijn A niet.

    Ik dacht eerst een hele lange tijd dat het Lucas was, maar daar ben ik na die aflevering met het feest niet meer zo zeker over.
    Maar dat dacht ik toen omdat hij altijd zo aangevallen/getreiterd werd foor Alison en de rest en dat hij dan heel erg boos was.

    Maar ik denk ook niet dat het Melissa is, hoor :3 Veel te voor de hand liggend.

    Misschien is het Mona... Die heeft ook een rottijd achter de rug dankzij Ali... Zij heeft waarschijnlijk ook gezien wat Aria's vader zat uit te vreten met die Jackie + ze kan die smsjes ook makkelijk naar zichzelf sturen... Hmmm...

    Maar misschien zijn het wel meerdere personen (:

    Ik wil niet dat dit seizoen is afgelopen :'(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    Ik denk in ieder geval niet dat Jenna en Garrett het zijn. Zij hebben Alison wel vermoord (als ik het me goed herinner), maar ze zijn A niet.

    Ik dacht eerst een hele lange tijd dat het Lucas was, maar daar ben ik na die aflevering met het feest niet meer zo zeker over.
    Maar dat dacht ik toen omdat hij altijd zo aangevallen/getreiterd werd foor Alison en de rest en dat hij dan heel erg boos was.

    Maar ik denk ook niet dat het Melissa is, hoor :3 Veel te voor de hand liggend.

    Misschien is het Mona... Die heeft ook een rottijd achter de rug dankzij Ali... Zij heeft waarschijnlijk ook gezien wat Aria's vader zat uit te vreten met die Jackie + ze kan die smsjes ook makkelijk naar zichzelf sturen... Hmmm...

    Maar misschien zijn het wel meerdere personen (:

    Ik wil niet dat dit seizoen is afgelopen :'(
    Ja, maar het beeld dat ze een smsje krijgt en zo raar kijkt dan, maakt wel duidelijk dat zij het niet is. Ik denk ergens dat het Noel is omdat ze altijd pretty eyes zeggen en mona zei ook eens dat zijn ogen zo mooi waren. Ik denk wel niet dat het Jenna is, maar ik vertrouw die gewoon niet, net als Maya, want die had die botten enzo aan. Ezra is het zeker niet, want bij die psycholoog zag je dat het iemand van hun leeftijd was, dus het is iemand van op hun school. Waarom zou hij trouwens de sleutel van onder zijn deurmat nemen als hij daar woont en Aria is vaak bij hem geweest als er dingen gebeuren. Om die reden denk ik dus ook dat Wren het niet is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk niet dat het Melissa, Garret of Jenna is ..ik denk dat het een enorme shocker word. Alleen heb ik geen flauw idee wie A dan wel is. Heeel misschien Jason.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:06 ]


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    de persoon wie A is iemand anders in de serie, dan in het boek.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Negligible schreef:
    (...)
    Is dat niet goed dan? :p


    Nah, vind het gewoon minder leuk hahah


    As travars

    Suavemente schreef:
    Ik weet al wie het is. Maar daarom zeg ik dus ook niet de naam. HA!


    No offence, maar dat geloof ik dus niet. En ook niet dat je alle afleveringen al gezien hebt, zelfs niet als je weet waar je moet downloaden.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Niallvember schreef:
    de persoon wie A is iemand anders in de serie, dan in het boek.
    Dat is hier al gezegd geweest. (:
    Daarom denk ik ook niet echt dat ze er een tweelingszus gaan insteken, want waarom zou je anders nog naar de series kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn geld staat op Mona. Die heeft redenen en zo.
    Hoewel. Het zou ook wel kunnen dat het een tweeling zus van Ali is, als je naar dat begin verhaal van de Halloweenspecial kijkt...
    Plus ook, we weten dat 'A' in therapie is geweest en dat hij/zij een heel wraakgezinde natuur heeft. Alison had dat al, haar tweelingzus zou dat dus best ook kunnen hebben...

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:17 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Mijn geld staat op Mona. Die heeft redenen en zo.
    Hoewel. Het zou ook wel kunnen dat het een tweeling zus van Ali is, als je naar dat begin verhaal van de Halloweenspecial kijkt...
    Plus ook, we weten dat 'A' in therapie is geweest en dat hij/zij een heel wraakgezinde natuur heeft. Alison had dat al, haar tweelingzus zou dat dus best ook kunnen hebben...

    Spoiler als je de boeken wilt lezen.







    Ja, maar in het boek is het Mona en daarna de twin van Alison. Ze zeiden dat A in de serie anders zou zijn, dan kan het toch geen van de twee zijn?
    Het enige dat raar is, is dat Alison af en toe tevoorschijn komt, dus in principe kan dat haar twin zijn. MAAR. A wil niet dat de meiden zijn/haar identiteit ontdekken, waarom zou de de Alison figuur die ze vaak zien (in het geval dat dat dus Ali's tweeling is) hen dan helpen?

    States schreef:
    (...)
    Spoiler als je de boeken wilt lezen.







    Ja, maar in het boek is het Mona en daarna de twin van Alison. Ze zeiden dat A in de serie anders zou zijn, dan kan het toch geen van de twee zijn?
    Het enige dat raar is, is dat Alison af en toe tevoorschijn komt, dus in principe kan dat haar twin zijn. MAAR. A wil niet dat de meiden zijn/haar identiteit ontdekken, waarom zou de de Alison figuur die ze vaak zien (in het geval dat dat dus Ali's tweeling is) hen dan helpen?
    Das waar, maar die keer met Hanna was het wel verbeelding, dus het kan bij de andere ook evengoed een gedachte zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    States schreef:
    (...)
    Spoiler als je de boeken wilt lezen.







    Ja, maar in het boek is het Mona en daarna de twin van Alison. Ze zeiden dat A in de serie anders zou zijn, dan kan het toch geen van de twee zijn?
    Het enige dat raar is, is dat Alison af en toe tevoorschijn komt, dus in principe kan dat haar twin zijn. MAAR. A wil niet dat de meiden zijn/haar identiteit ontdekken, waarom zou de de Alison figuur die ze vaak zien (in het geval dat dat dus Ali's tweeling is) hen dan helpen?

    Serieus? Lol, dat wist ik niet :Y) Het zou kunnen dat A zich niet alleen tegen de Liars keert, maar ook tegen anderen, en soms heeft ze/hij de Liars nodig om anderen te raken. Plus, A is er vooral op uit om zijn/haar spelletje te laten blijven duren, en als ze/hij ervoor zorgt dat de Liars opgepakt worden, dan is het uit voor A. Waarschijnlijk zullen de meisjes dan ook alles over A tegen de politie vertellen, die dan een onderzoek opent en zoverder en zo voorst.
    Mijn derde verdachte op dit moment is Melissa, misschien is zij het wel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    "On November 29, 2011 ABC Family renewed the series for a third season, consisting of 24 episodes. Filming of season 3 will begin on April 2, 2012."
    Het lijkt me dus vreemd dat ze volgende week al zullen vertellen wie 'A' is? Want anders zouden ze toch geen derde seizoen beginnen? Ik heb echt geen vermoeden. Ik denk eerder dat het iemand onbelangrijk is, die je over het hoofd ziet.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:15 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    "On November 29, 2011 ABC Family renewed the series for a third season, consisting of 24 episodes. Filming of season 3 will begin on April 2, 2012."
    Het lijkt me dus vreemd dat ze volgende week al zullen vertellen wie 'A' is? Want anders zouden ze toch geen derde seizoen beginnen? Ik heb echt geen vermoeden. Ik denk eerder dat het iemand onbelangrijk is, die je over het hoofd ziet.
    de aflevering heet 'unmAsked' en iedereen zegt dat we dat volgende week te weten komen..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sanjit schreef:
    "On November 29, 2011 ABC Family renewed the series for a third season, consisting of 24 episodes. Filming of season 3 will begin on April 2, 2012."
    Het lijkt me dus vreemd dat ze volgende week al zullen vertellen wie 'A' is? Want anders zouden ze toch geen derde seizoen beginnen? Ik heb echt geen vermoeden. Ik denk eerder dat het iemand onbelangrijk is, die je over het hoofd ziet.
    Ze hebben zelf gezegd dat ze gingen zeggen wie A was. Ik ga dit niet uit mijn duim zuigen, als ik niet zeker weet als A bekend wordt gemaakt die aflevering.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zeg ook helemaal niet dat je het uit je duim zuigt. Ik zeg ook enkel wat ik gelezen heb. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.