• Heyhey,

    De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    PUKKELxDING schreef:
    Maar waar ga je dan de lijn trekken?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Niet mee eens. Zo'n reacties zijn misschien niet aangenaam, maar persoonlijk denk ik dat het de sfeer meer verziekt als we dat soort regels gaan opstellen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Flanagan schreef:
    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    PUKKELxDING schreef:
    Maar waar ga je dan de lijn trekken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik geloof als je dat doet Quizlet er een beetje leeg uit ziet :W


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    Maar waar ga je dan de lijn trekken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ...







    waarom censureren? Srsly? waarom? wtf! NO!


    quidquid excusatio prandium pro

    Embraced schreef:
    Ik vind het zelf niet irritant. Ik vind het juist fijn dat die mensen eerlijk zijn en dat ze hun mening geven. Ik heb veel liever dat ze een mening geven dan dat ze het achter je rug om zeggen. Soms zijn er misschien mensen die veel té boos kunnen doen, maar wat kan je er aan doen? Helemaal niks namelijk.


    26 - 02 - '16

    Ook al zou die regel er zijn. Ik zou het er nog steeds neer plaatsen.
    Als je die regel er komt dan is heel het forum dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowDash schreef:
    ...







    waarom censureren? Srsly? waarom? wtf! NO!


    I agree with you :3


    26 - 02 - '16

    Ik snap dat die reacties vervelend kunnen zijn, maar om ze te gaan verbieden... nee.
    Vanwege de redenen die al zijn gezegd.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    I agree with ALwin; vrijheid van meningsuiting zou dan geschonden worden. Wel vind ik dat mods berichten met veel scheldwoorden -kwetsend bedoelde scheldwoorden, welteverstaan- zouden moeten kunnen verwijderen, of berichten waarin specifiek op één persoon in wordt gegaan (pesten, discriminatie). Maar volgens mij kunnen ze dat al.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die reacties zijn inderdaad bijzonder onbeleefd, voegen soms ook niks toe, maar het verbieden is overdreven. Wel vind ik dat sommige mensen soms inderdaad wel wat mogen dimmen met hun reacties, ik denk namelijk niet dat iemand een topic opzet om finaal afgezeken te worden(wat soms wel het geval is helaas)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Als je dat doet dan gaat de vrijheid van meningsuiting eraan. Ik ben tegen.


    Destroy what destroys you.

    Hoe kan je nu zoiets verbieden, dat slaat nergens op. Mensen zijn gemeen dezer dagen, leer er gewoon mee leven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?