Ahem.
*zet leesbril op en activeert voorleesstem*
Waarschuwing
Hallo RainbowDash,
Wij hebben de laatste tijd nogal wat klachten over jou ontvangen van users. Dit gaat met name over jouw gedrag op het forum, wat ons moderators, ook al eerder was opgevallen.
Het gaat hierbij om reacties als 'my cup of care is empty' en andere opmerkingen in die trant.
Het is ons opgevallen dat er al een aantal keer discussies zijn ontstaan rondom jouw opmerkingen. Het is gebleken dat sommige users dit soort reacties zichzelf erg aantrekken.
Quizlet is een plek waar mensen gezellig met elkaar zouden moeten kunnen omgaan, en dit willen wij graag zo houden. Daar horen dit soort reacties dus niet bij. Als je iets niet interessant vind, reageer dan gewoon niet. Deze reacties dus in het vervolg gelieve achterwege te laten.
MVG,
De mods.
De dikgedrukte delen wil ik even benadrukken. Nu, het gedeelte wat onderlijnd is lijkt verdacht veel op de originele suggestie hier.
Eledhel schreef:
Heyhey,
De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.
xx
"My cup of care is empty" en "I don't care" komen op precies hetzelfde neer. Of je het te ver vind gaan of niet is een volkomen ander punt en daar wil ik geen discussie over hierzo. Waar ik jullie echter op wil wijzen is dat wat hier gesuggesteerd word om te doen (dergelijke reacties verbieden en waarschuwingen daarvoor versturen) al gebeurd.
Wees dus bij deze gewaarschuwd en let op je woorden, want anders heb je blijkbaar zo een waarschuwing te pakken. Gezien het feit dat dergelijke reacties vaak voorkomen, vrees ik dat er nogal wat waarschuwingen verstuurd gaan worden :C
Tenminste, dat hoop ik en dat niet alleen ik er uitgepikt word omdat ik 20% cooler ben, maar dat zouden de mods nooit doen
quidquid excusatio prandium pro