• Heyhey,

    De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    niet meee eens,
    als mensen het nou gewoon bij het juist sub-topic zetten, kan de rest zien dat het over dat en dat onderwerp gaat.. en als ze het dan niet bij het sub-topic zetten, dan is het te verwachten dat je dat soort reacties krijgt.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik vind het een goed idee, maar hoe ga je dat doen? Want die mensen zullen altijd wel een manier vinden om toch hun mening te kunnen zeggen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Het idee klinkt goed, maar het lijkt me nogal onuitvoerbaar. Het zou veel te veel werk zijn om iedereen die een onvriendelijke reactie plaatst een waarschuwing te sturen. En waar trek je de lijn? Bovendien is dit nog steeds een openbaar forum, waar iedereen hoort te kunnen zeggen wat hij wil. Dat is niet altijd even beleefd, maar dat soort reacties moet je gewoon negeren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vrijheid van meningsuiting (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Of gewoon scheldwoorden blokkeren ofzo. Bij zo'n soel van mijn broertje staan er sterretjes alsje tegen iemand 'kut' of 'Tyfushomo' of zo zegt.
    Maar je kan toch het topic melden? Dan is het meestal zo gedaan met de ruzie! Maar ik vind ook dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan wel netjes.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    mee eens... natuurlijk mag je het wel ergens mee oneens zijn bij een topic en dat ook zeggen maar soms lees ik reacties waarvan ik echt denk van kom op....

    dus eigenlijk mee eens/ oneens


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dan kan ik niets meer zeggen. En word ik binnen no-time geband.
    No thanks, mister.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die reacties zijn verboden, dat is letterlijk de reden dat ik een melding heb gekregen. Dit topic is nu overbodig :Y)

    "Het gaat hierbij om reacties als 'my cup of care is empty' en andere opmerkingen in die trant."
    Dat lijkt aardig op wat er in het beginbericht staat, nietwaar?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, dat vind ik te ver gaan, er moet wel wat vrijheid blijven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Allereerst vind ik het zeer zeker onnodig, daarbij denk ik dat het op papier als een leuk plan klinkt, maar in feite never nooit gaat werken.


    Bad decisions make good stories.

    Ahem.
    *zet leesbril op en activeert voorleesstem*


    Waarschuwing

    Hallo RainbowDash,
    Wij hebben de laatste tijd nogal wat klachten over jou ontvangen van users. Dit gaat met name over jouw gedrag op het forum, wat ons moderators, ook al eerder was opgevallen.
    Het gaat hierbij om reacties als 'my cup of care is empty' en andere opmerkingen in die trant.
    Het is ons opgevallen dat er al een aantal keer discussies zijn ontstaan rondom jouw opmerkingen. Het is gebleken dat sommige users dit soort reacties zichzelf erg aantrekken.
    Quizlet is een plek waar mensen gezellig met elkaar zouden moeten kunnen omgaan, en dit willen wij graag zo houden. Daar horen dit soort reacties dus niet bij. Als je iets niet interessant vind, reageer dan gewoon niet. Deze reacties dus in het vervolg gelieve achterwege te laten.

    MVG,
    De mods.


    De dikgedrukte delen wil ik even benadrukken. Nu, het gedeelte wat onderlijnd is lijkt verdacht veel op de originele suggestie hier.

    Eledhel schreef:
    Heyhey,

    De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.

    xx


    "My cup of care is empty" en "I don't care" komen op precies hetzelfde neer. Of je het te ver vind gaan of niet is een volkomen ander punt en daar wil ik geen discussie over hierzo. Waar ik jullie echter op wil wijzen is dat wat hier gesuggesteerd word om te doen (dergelijke reacties verbieden en waarschuwingen daarvoor versturen) al gebeurd.


    Wees dus bij deze gewaarschuwd en let op je woorden, want anders heb je blijkbaar zo een waarschuwing te pakken. Gezien het feit dat dergelijke reacties vaak voorkomen, vrees ik dat er nogal wat waarschuwingen verstuurd gaan worden :C
    Tenminste, dat hoop ik en dat niet alleen ik er uitgepikt word omdat ik 20% cooler ben, maar dat zouden de mods nooit doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Omdat ik geen zin heb om je hele bericht te quoten:
    @ Alwin: het is wel zo dat dit gebeurd als je meerdere keren dit soort posts neerzet, hè? Ik denk niet dat je meteen een waarschuwing krijgt, als je dat één of twee keer ofzoiets doet (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    I don't fucking care. (cat)
    Mhihihihihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tule schreef:
    Omdat ik geen zin heb om je hele bericht te quoten:
    @ Alwin: het is wel zo dat dit gebeurd als je meerdere keren dit soort posts neerzet, hè? Ik denk niet dat je meteen een waarschuwing krijgt, als je dat één of twee keer ofzoiets doet (cat)


    Ohhhhh.... En je wilt beweren dat ik de enige ben die meerdere keren zo'n reactie heeft geplaatst? Ik ben meestal pas de derde. En ik vind meerdere een vaag begrip. Ze hebben vast een vast getal. Vijf keer. Als je vijf keer dat zegt, krijg je een waarschuwing. Meerdere is gewoon te vaag, daar kun je geen regels op baseren. Zoiets zouden ze nooit doen :Y) Bovendien: Iets is verkeerd of het is niet verkeerd.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ohhhhh.... En je wilt beweren dat ik de enige ben die meerdere keren zo'n reactie heeft geplaatst? Ik ben meestal pas de derde. En ik vind meerdere een vaag begrip. Ze hebben vast een vast getal. Vijf keer. Als je vijf keer dat zegt, krijg je een waarschuwing. Meerdere is gewoon te vaag, daar kun je geen regels op baseren. Zoiets zouden ze nooit doen :Y) Bovendien: Iets is verkeerd of het is niet verkeerd.

    Zeg ik dan dat jij de enige moet zijn? Voor mij ben je nu de enige die dat berichtje hier heel even luid en duidelijk hier neerzet.
    Ik wil wedden dat zat mensen dit berichtje hebben gekregen. Ik ga geen namen noemen, maar dat weet ik haast zeker. Maar (en no offence tegen jou bedoeld), die doen dat dan ook systematisch en dan kán het zo zijn dat een aantal mensen dit ongepast vinden en het melden. En dat leidt dan weer tot zo'n bericht.


    Deep inside, I've never felt alive