• Ik heb een stijltang gekregen en ben van plan om mijn haar 5x per week te stijlen.
    Alleen welke stijlings producten zijn hier geschikt voor,
    (dus waar je haar niet van doodgaat).
    -Het liefste iets uit het kruidvat:$-


    -

    Goodluck with that. Bescherming producten of niet als je je haar 5x per week gaat stijlen gaat het dood :'p


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    Goodluck with that. Bescherming producten of niet als je je haar 5x per week gaat stijlen gaat het dood :'p


    Dammmmmmnnn xD


    -

    je hebt speciaal spul dat je haar beschermt tegen de hitte, maar als je het 5 keer per week gaat doen kan je nog zo veel in je haar gooien , maar het gaat toch droog, dood en gespleten worden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat zou ik niet doen, gaat je haar echt dood . Bewaar het stijlen maar voor een speciaal moment of zo, scheelt je ook veel tijd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dan kan je het er beter meteen uittrekken, het gaat toch wel dood.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    'k Zou 't sowieso niet 5x per week steilen, want zoals Taize ook al zegt, dan helpt zo'n product ook niet echt :'D Ik gebruik zelf deze:



    Zelf gebruik ik 'm, omdat ik m'n haar altijd föhn, maar 't kan ook gebruikt worden met steiltangen (: Je haar krijgt een mooie glans en blijft zacht. Da's tenminste wat ik ervaar :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    PinkaminaPie schreef:
    Goodluck with that. Bescherming producten of niet als je je haar 5x per week gaat stijlen gaat het dood :'p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat kan je niet kopen in het Kruidvat. Als je je haar goed beschermt, gaat het NIET dood door het te stijlen. Ik stijl het mijne al vijf jaar en het is nog steeds kerngezond ;] Je moet je producten enkel bij de kapper kopen en elke keer gebruiken.

    Edit: Ik gebruik dit.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:05 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Dat kan je niet kopen in het Kruidvat. Als je je haar goed beschermt, gaat het NIET dood door het te stijlen. Ik stijl het mijne al vijf jaar en het is nog steeds kerngezond ;] Je moet je producten enkel bij de kapper kopen en elke keer gebruiken.

    Edit: Ik gebruik dit.



    oke,
    alleen ik neem aa ndat kapper producten heel erg duur zijn.. xD


    -

    Thestral schreef:
    (...)

    oke,
    alleen ik neem aa ndat kapper producten heel erg duur zijn.. xD

    Deze kost €20 en ik doe er meer dan een jaar mee. Ik doe wel enkel mijn bless, maar vroeger deed ik al mijn haar dus reken op zo'n tien maanden als je hem vaak gebruikt. Hij dient eigenlijk om het te beschermen tegen vochtigheid, maar volgens mij beschermt hij ook gewoon want mijn haar is nog gewoon gezond ;]


    Has no one told you she's not breathing?