• Oke, ik zit met een probleem.

    Er is een jongen van 17 seksverslaafd bij ons op school, alleen gelukkig zien we hem nooit aangezien hij in het andere gebouw zit.
    Alhoewel, één keer met gym, zat hij in de WC bij de gymzaal zichzelf te mastruberen _0_

    Máár, het probleem is dus, hij SMS't allerlei meiden om telseks en dat soort dingen, ook belt hij soms gewoon meiden midden in de nacht om 3 uur ofzo op.

    Het probleem is dus, hij SMS't CONSTANT mijn nichtje/beste vriendin. Hij stalkt haar gewoon als het ware. Ze heeft hem al duizend keer gezegt om op te rotten, maar dan gaat hij gewoon verder, ze wordt er echt ziek en bang van.
    En nu wil ik hem dus gaan aanspreken, gewoon om te zeggen dat hij op moet donderen, maar is het verstandig om me daarmee te bemoeien? straks gaat hij mij constant SMS'en en bellen enzo. Aan de andere kant, ik heb al 1,2 jaar een vriend die vast en zeker niet kan waarderen als iemand dat naar me zou sturen.

    Dus.. hulp?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    geef het aan bij de decaan. of menrix ( geen idee hoe je dat spelt..)


    - One Direction Infection -

    heeft hij jouw nummer dan, anders kan hij je niet bellen/sms'en
    je kan er heus wel wat van zeggen hoor, en lekker duidelijk in zijn gezicht

    Je kan ook zijn nummer blokkeren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan ook zijn nummer blokkeren.



    Dat kan op haar telefoon niet, en bij Vodafone is het een heel gezeur om te doen aangezien ze nooit bereikbaar zijn :<


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zaynarry schreef:
    geef het aan bij de decaan. of menrix ( geen idee hoe je dat spelt..)


    Dat is het probleem: toen die nee keer toen hij zich op de WC.. *ahumde*, blijf hij uiteindelijk net zo lang zitten tot de decaan hem moest komen halen samen met nog 2 leraren.

    Conclusie: er is niks gebeurd. Hij mocht vrijuit gaan en wij moesten onze monden dicht houden T_T


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Dat kan op haar telefoon niet, en bij Vodafone is het een heel gezeur om te doen aangezien ze nooit bereikbaar zijn :<


    Zet het nummer op de simkaart, stop hem in een andere telefoon, blokkeer hem en zet hem terug in haar telefoon, misschien helpt het.


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel gewoon naar je decaan en mentrix gaan. Jezelf mastruberen op de wc is nog tot daar aan toe, maar andere mensen stalken is een ander verhaal. Met dit verhaal kun je best aankomen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    xDesire schreef:
    (...)

    Dat is het probleem: toen die nee keer toen hij zich op de WC.. *ahumde*, blijf hij uiteindelijk net zo lang zitten tot de decaan hem moest komen halen samen met nog 2 leraren.

    Conclusie: er is niks gebeurd. Hij mocht vrijuit gaan en wij moesten onze monden dicht houden T_T


    juist ja... OP WAT VOOR SCHOOL ZIT JIJ! zo'n iemand is toch niet gezond?


    - One Direction Infection -

    xDesire schreef:
    (...)

    Dat is het probleem: toen die nee keer toen hij zich op de WC.. *ahumde*, blijf hij uiteindelijk net zo lang zitten tot de decaan hem moest komen halen samen met nog 2 leraren.

    Conclusie: er is niks gebeurd. Hij mocht vrijuit gaan en wij moesten onze monden dicht houden T_T


    Hahaha, ok, da's wel heel erg :W.
    Maar ik zou er wel wat tegen doen. Samen sta je sterk, als jullie gewoon in een groepje de waarheid tegen die creep zeggen kan hij weinig doen.


    i put the fun in funeral

    Zaynarry schreef:
    (...)

    juist ja... OP WAT VOOR SCHOOL ZIT JIJ! zo'n iemand is toch niet gezond?


    Inderdaad. Hij mocht nog dit jaar afmaken en dan moest-ie naar een andere school, maar het domme punt is, hij zit in z'n laatste jaar HAVO dus hij zou dan sowieso al van school moeten T_T


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ieuw :S


    26 - 02 - '16

    Wandering schreef:
    Ik zou wel gewoon naar je decaan en mentrix gaan. Jezelf mastruberen op de wc is nog tot daar aan toe, maar andere mensen stalken is een ander verhaal. Met dit verhaal kun je best aankomen.


    Ja dat wil ik ook wel, maar mijn nichtje heeft best erge dingen tegen hem gezegd en met kk gescholden omdat hij zo ver ging.. Dus straks beginnen ze daar weer over ofzo..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    SchoenVeter schreef:
    heeft hij jouw nummer dan, anders kan hij je niet bellen/sms'en
    je kan er heus wel wat van zeggen hoor, en lekker duidelijk in zijn gezicht


    Firm believer of all that is magic

    xDesire schreef:
    (...)

    Inderdaad. Hij mocht nog dit jaar afmaken en dan moest-ie naar een andere school, maar het domme punt is, hij zit in z'n laatste jaar HAVO dus hij zou dan sowieso al van school moeten T_T


    echt.. het enige wat in me op komt is dat je een honkbal pakt en die keihard tegen z'n geslacht aan smijt :Y) en anders doe ik het voor je ^^


    - One Direction Infection -

    Ehm... ja. Ik denk dat hij eerder hulp nodig heeft, als 'ie echt seksverslaafd is (: Misschien moet je 't aangeven bij z'n ouders.. om nou meteen naar de decaan o.i.d. te gaan D: 't Is nogal beschamend.


    "I shut my eyes in order to see.'