• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacyg in gaat komen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    EN EEN EDIT: ik heb het hem al vaker gezegd. Daarom denk ik dat hij het niet wil weten, of dat ik hem pijn heb gedaan ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Even off topic, maar had jij niet eerst met iemand anders dan Fred? (nerd)


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Even off topic, maar had jij niet eerst met iemand anders dan Fred? (nerd)


    Ja, maar dat was hij niet xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou zeggen dat je het eerlijk tegen hem moet zeggen, maar aangezien je dat al gedaan hebt, weet ik het ook niet echt...

    Maar wel een stiekeme bump.


    Don't judge a book by its cover...

    TeAmoDemi schreef:
    Ik zou zeggen dat je het eerlijk tegen hem moet zeggen, maar aangezien je dat al gedaan hebt, weet ik het ook niet echt...

    Maar wel een stiekeme bump.


    Kan jij Duits? Ik faal namelijk zóóó hard :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is inderdaad wel moeilijk ja, zeker omdat je hem dat al meerdere keren hebt gezegd en hij het niet wilt beseffen én je hem niet kwijt wilt als 'grote broer'.
    Ik zou eigenlijk niet weten wat te doen. Alleen het hem nog duidelijk proberen maken, maar ...
    Sorry. Ik weet het niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik snap je volkomen.. Ik heb dan ook zo iemand alleen die is gelukkig Nederlands en de dingen die jij al tegen hem heb gezegd had ik ook tegen hem gezegd en hij begreep dat. Enige keer wanneer hij zulke dingen zeg is als hij het moeilijk heeft en als hij opeens weer nog meer verliefd op me word. Nja, maar daar ging het niet over.

    Ik kan niets beters verzinnen dan de dingen die je al had gezegd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik snap je volkomen.. Ik heb dan ook zo iemand alleen die is gelukkig Nederlands en de dingen die jij al tegen hem heb gezegd had ik ook tegen hem gezegd en hij begreep dat. Enige keer wanneer hij zulke dingen zeg is als hij het moeilijk heeft en als hij opeens weer nog meer verliefd op me word. Nja, maar daar ging het niet over.

    Ik kan niets beters verzinnen dan de dingen die je al had gezegd.


    Kan je toevallig goed Duits? Ik faal namelijk zó hard, dat ik me net een levende baksteen voel die uit een vliegtuig wordt gegooid. Ik vind het echt een hele vreemde gedachte... WHAA ik ga wegrennen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk dat subtiel hier niet meer gaat helpen. Ik zou gewoon heel duidelijk zijn en zeggen dat je een vriend hebt en dat hij moet stoppen met zo te doen tegen jou. Als hij dat niet doet vindt ik dat je hem maar even moet negeren of zo, dat het wel duidelijk wordt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Je hebt hem pijn gedaan maar het nog niet gezegt? Volgens mij is je titel een beetje fout.
    Gewoon zeggen als hij over seks of iets dergelijks begint. Misschien helpt het ook om extra over Fred te praten, als hij zegt dat hij het meest van jou houd, zeggen dat je ook van hem houd als broer, of het meest van Fred houd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hebt hem pijn gedaan maar het nog niet gezegt? Volgens mij is je titel een beetje fout.
    Gewoon zeggen als hij over seks of iets dergelijks begint. Misschien helpt het ook om extra over Fred te praten, als hij zegt dat hij het meest van jou houd, zeggen dat je ook van hem houd als broer, of het meest van Fred houd.


    nouja, hij draaft een beetje door, bedoel ik. in een ontkenningsfase ofzo? dat bedoelde ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Kan je toevallig goed Duits? Ik faal namelijk zó hard, dat ik me net een levende baksteen voel die uit een vliegtuig wordt gegooid. Ik vind het echt een hele vreemde gedachte... WHAA ik ga wegrennen.


    Ehm.. Mijn Duits kan ook nogal hard falen XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ehm.. Mijn Duits kan ook nogal hard falen XD.


    Echt zo, in Duitsland moest ik bij de Starbucks zijn - that's where I first met the guy - en ik vroeg zo aan een willekeurige voorbijganger: "Hey yo, wo Starbucks?". Dat was zó.... falend. Die vrouw keek echt zo van: "Bist du krank oder..?"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Echt zo, in Duitsland moest ik bij de Starbucks zijn - that's where I first met the guy - en ik vroeg zo aan een willekeurige voorbijganger: "Hey yo, wo Starbucks?". Dat was zó.... falend. Die vrouw keek echt zo van: "Bist du krank oder..?"


    Whaha XD.

    Dan moest je eigenlijk beginnen met Entschuldigung of zo ;d Woher ist er ein Starbucks.. of ergens in die trans XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je het al tegen hem hebt gezegd en hij het nog niet lijkt te snappen, moet je het duidelijker zeggen. Hoe gemeen het ook zal voelen, val een keer tegen hem uit. Als je gewoon echt boos of iets wordt en dan heel duidelijk zegt dat je niet wil dat hij zich zo gedraagt en je alleen vrienden wil zijn, zal hij misschien wel schrikken en wie weet helpt dat? Anders zou ik 't ook echt niet weten, het lijkt me allemaal heel ingewikkeld, veel sterkte ermee!


    “Love is a contradiction.”