• Heyhey,

    De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tule schreef:
    (...)
    Zeg ik dan dat jij de enige moet zijn? Voor mij ben je nu de enige die dat berichtje hier heel even luid en duidelijk hier neerzet.
    Ik wil wedden dat zat mensen dit berichtje hebben gekregen. Ik ga geen namen noemen, maar dat weet ik haast zeker. Maar (en no offence tegen jou bedoeld), die doen dat dan ook systematisch en dan kán het zo zijn dat een aantal mensen dit ongepast vinden en het melden. En dat leidt dan weer tot zo'n bericht.


    Ohjee, dus nu word het halve forum afgegaan om mensen te waarschuwen? Dat zal een dagtaak worden, meheheheheh.

    Vreemd, gezien het feit dat behoorlijk wat mensen tegen deze suggestie waren.

    Heeft dit trouwens weer iets te maken met die discussies over sfeer? Daar had ik er laatst nog een van met iemand, en die werd toen boos 'hmm Nja, komt vast doordat ik hier niet al jaren zit en niet kan klagen dat vroeger alles beter was mihihihih


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    I don't fucking care. (cat)
    Mhihihihihi.


    Ik heb je gemeld :Y)

    Er valt zometeen een waarschuwing op je mat! Mihihihihi!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb je gemeld :Y)

    Er valt zometeen een waarschuwing op je mat! Mihihihihi!

    Wat ben je toch lief voor me. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wat ben je toch lief voor me. (cat)


    I'm being censored! Sopa'd! TOLD TO BE NICE! We al are! Freedom is dead! We should shut up and put on our niceyfaces! We have no more emotions, only niceyness!

    I'm now officially annoyed :Y)


    MMihihihihihihihiihihihihihihihiihihi!


    quidquid excusatio prandium pro