• Heyhey,

    De laatste tijd lees ik heel veel reacties die gemeen en boos zijn (zoals op dat verliefdheid-topic nu) en ook reacties zoals "I don't care". Kunnen die reacties verboden worden? Het verpest het topic namelijk en niemand schiet er iets mee op, meestal komt er alleen maar ruzie van.

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.


    Not all those who wander are lost.

    Flanagan schreef:
    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Flanagan schreef:
    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.

    Nee, iets van een waarschuwing. Dat je dan drie keer daarvoor gewaarschuwd mag worden en dan kan je 12 uur geen berichten plaatsen, daarna 24 uur niet, dan 48 uur enz.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het zelf niet irritant. Ik vind het juist fijn dat die mensen eerlijk zijn en dat ze hun mening geven. Ik heb veel liever dat ze een mening geven dan dat ze het achter je rug om zeggen. Soms zijn er misschien mensen die veel té boos kunnen doen, maar wat kan je er aan doen? Helemaal niks namelijk.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Flanagan schreef:
    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maar waar ga je dan de lijn trekken?


    Life is hard and then we die

    Nee, niet mee eens. Anders wordt het nog een censuur. Oké, nu overdrijf ik wel. Maar toch nee, maakt het me ook gelijk een stuk onaantrekkelijker om op het forum te gaan. Regels zijn goed, maar als je zulke erbij gaat voegen... Just don't.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Embraced schreef:
    Ik vind het zelf niet irritant. Ik vind het juist fijn dat die mensen eerlijk zijn en dat ze hun mening geven. Ik heb veel liever dat ze een mening geven dan dat ze het achter je rug om zeggen. Soms zijn er misschien mensen die veel té boos kunnen doen, maar wat kan je er aan doen? Helemaal niks namelijk.
    ik wou precies het zelfde als dit plaatsen toen ik die reacties las. zou je dat echt willen. die gene die dit plaats. iedereen heeft wel zoiets gedaan het gaat mensen echt niet afschriken hoor. gewoon een andere acount of op je zus haar acount gaan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oneens. Je kunt het ook waarderen dat mensen eerlijk zijn. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja en verbieden dat je Snel verder onder een verhaal zegt? Das irritant, dan denk je jeeeeeeeeeeeej ik heb nieuwe reactie en dan is het alleen 'snel verder'


    /

    Ik ben tegen.
    Dit is een openbaar forum, als je een topic aanmaakt, moet je er maar rekening mee houden dat er van alles kan worden gezegd.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    Ik ben tegen.
    Dit is een openbaar forum, als je een topic aanmaakt, moet je er maar rekening mee houden dat er van alles kan worden gezegd.


    Dit. :)

    Ik vind het bijzonder onbeleefd, maar uiteindelijk de keuze van diegene zelf.
    En ja, het is stom. Maar ik heb liever dat, dan geen reacties. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flanagan schreef:
    Het is idd vervelend, maar hoe krijg je het voor elkaar om zoiets te verbieden? Wat voor straf staat erop? Een ban? Dan denk ik dat de site zo'n beetje uitgestorven is. Het beste is denk ik om het gewoon te negeren en na te denken voordat je een reactie plaatst.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    Nee, niet mee eens. Anders wordt het nog een censuur. Oké, nu overdrijf ik wel. Maar toch nee, maakt het me ook gelijk een stuk onaantrekkelijker om op het forum te gaan. Regels zijn goed, maar als je zulke erbij gaat voegen... Just don't.


    comfort in c h a o s