• Hey mensjes,

    ik zit er al een tijdje over te denken om mijn profiel op te ruimen.
    Hij is verrekte lang en ik wilde eigenlijk al wat anders doen; een fotostorytje erop.
    Van een zinnetje en dan een foto ervan eronder. Maar ik ben geen Goldmember of hoe dat ook heet dus ik kan er maar 3 foto's op kwijt.
    Heeft iemand nog wat leuke dingen?

    Als ik mijn profiel op ga ruimen komt dit er sowieso op:
    Een rijtje met mijn anime (al gekeken, mee bezig, nog moet gaan kijken)
    een hoop humor
    (een) leuke GIF(s).

    Of moet ik het gewoon zo laten?

    Randomness

    Huh? Kun je meer dingen op je profiel als je een Ananas bent?
    *Kijkt bij GM*
    Dat kan niet hoor als je GM bent. (Het staat er tenminste niet op)
    Maar soms is het ook wel dat je geluk hebt en meer dingen erop kan.
    Ik zou iets zoeken wat je leuk vind (Voor fotostory). Kijk maar als voorbeeld bij mij. Ik vind Disney nogal leuk, en ik heb het daarop dus gebaseerd. (cat)
    Btw: als ik heel eerlijk moet zijn: ik vind je profiel wel een beetje vol. Maar het is jou profiel dus eigenlijk moet je zelf weten wat je erop zet


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is een truc om meer plaatjes te krijgen op je profiel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    TELL ME THE TRICK O:

    Ik wil dus net zoiets als Aife, maar dan met meer plaatjes.

    Ik heb geen flauw idee. Ik heb wel ooit eens gehad dat ik meer als tien plaatjes op mijn profiel had staan, maar toen ik opeens een youtubefilmpje erop deed, gaf wel aan dat je maar drie plaatjes en/of drie filmpjes erop kon zetten.
    Ik zet er nu niet meer zo veel plaatjes op, omdat dat me te druk wordt (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gedaan <3

    DarkSavior schreef:
    Er is een truc om meer plaatjes te krijgen op je profiel.


    Can you tell me, please? :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Randomness schreef:
    Gedaan <3

    Het is een tip, maar misschien is het overzichtelijker als een aantal dingen in het midden zet. Maar je moet helemaal zelf weten ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    Er is een truc om meer plaatjes te krijgen op je profiel.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Aife schreef:
    (...)
    Het is een tip, maar misschien is het overzichtelijker als een aantal dingen in het midden zet. Maar je moet helemaal zelf weten ;]

    Wut? :"D

    Randomness schreef:
    (...)
    Wut? :"D

    Ze bedoeld de tekst in het midden zoals de plaatjes ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damn, kvind t echt een mooi profiel(H)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Haha, humor om als elfjarige Elfen Lied te kijken. Stijl :].
    Eh, ik zou met name het aantal foto's naar beneden gooien, gewoon een of twee op je pro zetten die je echt heel vet vindt. Zo heb ik een afbeelding en een stuk uit een songtekst die ik vet vind en daar houdt het ook op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Haha, humor om als elfjarige Elfen Lied te kijken. Stijl :].
    Eh, ik zou met name het aantal foto's naar beneden gooien, gewoon een of twee op je pro zetten die je echt heel vet vindt. Zo heb ik een afbeelding en een stuk uit een songtekst die ik vet vind en daar houdt het ook op.

    Ik zal kijken ^^

    Elfen Lied, toen was ik nog 10 zelfs :"D
    In het begin dacht ik dat het een beetje te veel was, maar het was wel leuk. Drama. :"D

    Haha ja, ik keek de serie terwijl er kids van een jaar of acht rondom me aan het spelen waren dus ja, het was inderdaad even oppassen dat je ze geen trauma aan jaagt :'D.
    Enne.. wat je ook kan doen trouwens, is je opsommingen - bijv de animes die je hebt gekeken - in een quote achter elkaar doen ipv onder elkaar. Zo:

    My beautiful list:
    Ryuk is eng - Light is enger - ik ben nog enger - geef mijn zwarte boekje terug - jij gaat dood - ik heb geen leven - you lost the game.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan, maar ik vind zo ook goed ;P
    DAMMIT! You made me lost lose it.

    You just lost The Game.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:05 ]