• Height & Merwin

    _____


    Damian S. Skotadi



    Chiara Miah Callisto Quorra

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:48 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik moet even douchen heuwr, ben zo terug 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okee :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sjalalala (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Damian S. Skotadi

    Ik zat net druk te bedenken wat voor drankje ik zou kiezen, tot ik een zeer schaars geklede en zeer uitbundige vrouw "één Born to be Wild cocktail, lekkere vent!" hoorde bestellen bij de barman, die lachend met zijn ogen rolde. Ik grinnikte en bestelde hetzelfde voor Chiara, gewoon, omdat de naam zo allesbehalve toepasselijk was voor haar. Ze leek me allesbehalve wild.
    "Zeg me eens, Chiara. Heb jij eigenlijk een verborgen wilde kant?" vroeg ik met twinkelende ogen van plezier, toen de cocktail en mijn biertje voor ons neergezet waren. Chiara en wild. Nee, dat werd hem nog niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben naar de Hunger Games geweest (:

    Chiara Miah Callisto Quorra
    Mijn blik viel op het slanke glas waarin een achterdochtige, groene vloeistof zat. Behoedzaam krulden in mijn vingers rond de dunne steel.
    'Zie ik er zo uit?' vroeg ik lichtelijk geërgerd, waarna ik hem vanonder mijn lange, donkere wimpers een korte blik toewierp.
    Nee, zo zag ik er waarschijnlijk niet uit. Maar die had ik wel, wanneer iemand me genoeg drank gaf. Dat was één keer gebeurd, en uit die avond rolde ook mijn eerste zoen voort. Jammer genoeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    OMG, nu wil je van alles gaan vragen, maar ik wil het niet weten D: Ik ga zaterdag pas ._.

    Damian S. Skotadi

    "Zie ik er zo uit?" vroeg Chiara met een blik op het drankje. Ik lachte.
    "Nee, juist niet," antwoordde ik. Elk meisje had een verborgen wilde kant, maar bij sommige duurde het jaren, jaren en nog eens jaren voor daar een flintertje van naar buiten kwam. Zo zonde was dat. Mensen leven maar één keer, daar moeten ze van genieten, losgaan. Leven zonder spijt, leven zonder grenzen. Zo leefde ik mijn leven, in ieder geval. Al heel wat jaren.
    Ik was van plan om Chiara ook eens te laten proeven van die wereld, van het plezier. Ze was nu op het hoogtepunt van haar leven; dan kon je toch niet rustig aan de bar gaan zitten vervelen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mwah, hij valt wel een beetje tegen hoor. Maar dat doen die verfilmde films altijd :')
    En de mensen zien er heel anders uit dan ik me had voorgesteld.

    Chiara Miah Callisto Quorra
    Sceptisch trok ik mijn wenkbrauwen wat op, streek mijn lange, blonde lokken uit mijn gezicht.
    'Eén keer was er iets, maar dat kwam omdat Laurette me dronken had gevoerd,' bekende ik na een korte stilte, waarna ik een bescheiden slokje nam van de cocktail.
    Hij was niet eens vies.
    Toch keek ik nog eens op naar de barman. Wie weet wat hij er allemaal mee had gedaan toen ik even niet keek. Onwillekeurig wierp ik een bedachtzame blik op mijn glas.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja, dat laatste wist ik al. Had al foto's gezien van de acteurs en van sommige begrijp ik écht niet waarom ze gekozen zijn, haha.

    Damian S. Skotadi

    "Als je dronken bent, komt je ware ik naar boven," zei ik zo serieus mogelijk, maar Chiara's kritische en achterdochtige blik op de cocktail deed me weer in de lach schieten.
    "Er is echt niks mee gedaan, hoor. Zie je mij echt voor zo'n engerd aan, dat ik iets in je glas gooi?"
    Ik vroeg me af wat ze dan precies gedaan had toen ze dronken was en ik twijfelde of ik ernaar zou vragen. Misschien was het wel leuker om er vanzelf achter te komen en dan in volledige nuchtere staat. Maar ik was te nieuwsgierig.
    "En, vertel me eens over die 'ene keer'. Welke zonde heb je begaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wacht even, moet even ruzie maken met m'n "lieve vriend".


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ehm, succes? Sterkte? Veel plezier? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben er weer.

    Chiara Miah Callisto Quorra
    Ik keek even op naar hem, nam een tweede slokje. Nee, Damian mocht waarschijnlijk veel zijn, maar niet het type dat drugs of iets dergelijks in drankjes goot.
    'Jij denkt dat ik je dat ga vertellen?' mompelde ik. Niet dat het erg was, of bijzonder opvallend. Maar voor mijn doen was het allemaal heel wat.
    Het was gewoon beschamend om te vertellen dat ik die jongen - Kevin? Daan? - had gezoend, zijn handen mijn lichaam had laten betasten om vervolgens de rest van de nacht bovenop de bar te hebben gestaan omdat ik bang was dat hij me zou verkrachten als ik eraf kwam.
    Gelukkig waren we maar voor één keer naar die disco gegaan, echt no way dat ik mijn gezicht daar nog eens liet zien.
    Bedenkelijk keek ik op. Mijn lichtgroene ogen gleden even over zijn gezicht, zonder oogcontact te maken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    *echo*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Damian S. Skotadi

    "Jij denkt dat ik je dat ga vertellen?" mompelde ze en ik lachte.
    "Stiekem hoopte ik van wel. Ik ben nieuwsgierig," zei ik, zeker niet gelogen. Chiara's ogen gleden over mijn gezicht, maar ze vermeed het oogcontact. Waarschijnlijk omdat ze wist dat ik haar grijnzend en met twinkelende ogen zat aan te staren. Het moest wel behoorlijk wat zijn, als ze het me niet wilde vertellen. Vast niet gewoon een kusje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Miah Callisto Quorra
    Ik liet de vloeistof even rond dwalen in het glas, om vervolgens een flinkere slok te nemen. De gedachte "ik heb dit nodig als ik hier nog een uur naast hem moet zitten" kwam zomaar in me op, maar die duwde ik snel weg. Als ik zo ging denken, ging het fout. En als ik ergens geen zin in had, was het morgen wakker worden met hoofdpijn en spijt omdat ik Damian had besprongen of iets dergelijks.
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar hem, en keek vervolgens bedenkelijk op. 'En, wat heb jij allemaal gedaan toen je te ver van huis was?' vroeg ik half nieuwsgierig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Damian S. Skotadi

    "En, wat heb jij allemaal gedaan toen je te ver van huis was?" vroeg Chiara, overduidelijk om mijn vraag te ontwijken.
    "Tsja, wat niet," lachte ik. Ik was niet braaf of preuts. Allesbehalve zelfs. En ik was van plan om Chiara ook eens de voordelen van dat leventje te laten zien, want die waren er meer dan genoeg. Eigenlijk had ik nog geen nadeel kunnen bedenken.

    [Sorry dat ik traag reageer en met korte stukjes, maar ik heb het best druk D: Alleen we hebben al zo lang niet meer ge-RPG't (ja da's een woord) dat ik dit er even tussen prop :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen