Damian S. Skotadi
Hm, een random verhaal dus. Het maakte haar zo te horen vrij weinig uit, maar aan de manier waarop ze het zei en zich naar me toedraaide, deed me toch afvragen of ze stiekem toch niet een beetje geïnteresseerd in mij was, hoe zeer ze dat ook ontkend had deze avond. En dus vertelde ik.
"Je wilt weten wat ik allemaal uitvreet? Van alles, eigenlijk. Ik heb geen verplichtingen als school en werk, dus ik ben een vrij man, ik kan doen wat ik wil, wanneer ik dat wil. Uitgaan, feest vieren, nieuwe dingen uitproberen, gevaarlijke dingen opzoeken en vooral alles doen wat fout is."
Dat was het leukste. Alles doen wat god en de regering verboden hebben en dat zonder betrapt te worden (of soms ook wel, kon ook leuk zijn).
"Op een avond als deze dans ik voornamelijk met types als Brianna, die belanden vervolgens in mijn bed en daarna zie ik ze vaak of nooit weer, of liggen ze er vaker. Ik zal je de details daarvan besparen," met een beetje geluk kwam ze daar uiteindelijk zelf achter.
Ik likte weer even langs mijn lippen en wierp een blik op haar lichtgroene ogen, een kleur die zelden voorkwam. Tenminste, ik had hem nog niet eerder gezien. Niet dat ik erg op ogen lette.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen