• Ik zoek al een tijdje een bandeau bikini, maar ik pas geen damesmaten. Of het zou klein moeten vallen en dan maat 32/34. Maar ik zoek dus een leuke, geen kinderachtige bandeau bikini MET een bandje. Weet iemand een site of een merk waarvan die er zijn? Want als je op kinder bandeau bikini's zoekt krijg je écht kinderachtige stuff... xo


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    bij de scapino zijn leuke dingetjes zoek daar maar ff want volgens mij hebben ze daar alle maten


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    H&M bikini's vallen achterlijk klein.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    H&M bikini's vallen achterlijk klein.


    klopt. Ik heb een hele leuke bandeau bikini van de H&M, bruingrijs met stipjes ;] Hij zit gewoon goed, een wonder, aangezien ik ook echt niks heb. Moet je maar ff kijken op de site (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 18:56 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    klopt. Ik heb een hele leuke bandeau bikini van de H&M, bruingrijs met stipjes ;] Hij zit gewoon goed, een wonder, aangezien ik ook echt niks heb. Moet je maar ff kijken op de site (:


    Ah jaa, die ken ik. Daarom koop ik nooit een bikini van de H&M, hoe leuk hij ook is. Iedereen heeft ze. Vorig jaar ging ik met 12 meiden zwemmen, 8 van de 12 hadden dezelfde.. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ah jaa, die ken ik. Daarom koop ik nooit een bikini van de H&M, hoe leuk hij ook is. Iedereen heeft ze. Vorig jaar ging ik met 12 meiden zwemmen, 8 van de 12 hadden dezelfde.. (:


    Iknow, haha. Maarja, ik ben echt een ramp met bikini's dus ben heeel blij als ik iets pas.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Iknow, haha. Maarja, ik ben echt een ramp met bikini's dus ben heeel blij als ik iets pas.


    Jaah, ik dus ook. Daar ben ik helemaal voor naar Rotterdam gegaan (vanuit Zuid-Noord-Brabant) en ik had er uiteindelijk nog maar 1, na 6 uur zoeken(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    (...)

    Jaah, ik dus ook. Daar ben ik helemaal voor naar Rotterdam gegaan (vanuit Zuid-Noord-Brabant) en ik had er uiteindelijk nog maar 1, na 6 uur zoeken(cat)(cat)

    Rotterdam is daarvoor ook een waardeloze stad D:

    Fragile schreef:
    (...)
    Rotterdam is daarvoor ook een waardeloze stad D:


    Hahaa, jaa daar kwam ik naderhand dus ook achter. Maar een vriendin van me zei: "Jaah, daarvoor moet je echt naar Rotterdam gaan! Echt, ik weet een paar fan-tas-tische winkels. Ik ga wel mee!" Dus ik dacht.. okee dan. Maarjaa, dat bleek niet zo slim (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh bikini's
    Ik moet er ecth 1 hebben, maar ik ben veel te dik ervoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij Banana Moon. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Er stond op Google dat ze ook deze bij de H&M verkopen ik weet niet of het waar is?

    Nichole schreef:
    Er stond op Google dat ze ook deze bij de H&M verkopen ik weet niet of het waar is?





    die is leuk!! :D


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb júist het tegenovergestelde.
    Misschien H&M ja, want die vallen te klein uit. Of gewoon een online winkel en dan de allerkleinste?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42