Chiara Miah Callisto Quorra
'Wat willen de dames drinken?' klonk al snel weer zo'n gladjakkerstem. Ik voelde de ogen van de jongen van Laurette naar mij glijden, maar ze gingen altijd weer terug naar mijn vriendin. Misschien kwam het door de gewillige, aangeschoten glans in haar ogen, maar naar mijn idee waren hun redenen duidelijk. Ik zou nooit kunnen worden vergeleken met Laurette.
'Een Cosmopolitan?' Laurette stootte me aan, ik reageerde met een geluidje dat zowel voor een ja als een nee door kon gaan.
Mijn ogen werden omlijst met lange, donkere wimpers, waar Laurette ook lichte smoky-eyes had aangebracht. Elke keer wanneer er iets langs kwam waarin ik mezelf zag, moest ik weer even wennen. Normaal gesproken droeg ik wel mascara, maar niet zoveel. En verder kwam ik niet qua make-up, en dat was ook niet nodig. Zonder mascara viel ik op, en met teveel ook.
Ik voelde hoe mijn blik naar de dansvloer werd getrokken, voelde een paar ogen op me branden. In eerste instantie wierp ik hem een geërgerde blik toe. Ik werd gek van die starende blikken in mijn richting, en dan moest je nog maar bedenken dat ze niet eens naar mij keken.
Toch keek ik weer even over mijn schouder, merkte toen het meisje op dat tegen hem aan stond te dansen.
Engerd.
"Do you believe monsters are born or made?"