Chiara Miah Callisto Quorra
Met mijn ogen volgde ik een groepje dat voorbij liep. Allen hadden hun handen diep in hun zakken gestoken, regelmatig klonk een hoge giechel maar volgens mij had niemand daar een aanleiding tot gegeven.
Of ze waren niet helemaal helder meer, of er was wel degelijk een reden om te lachen. Was ik die reden?
Ik werd opgeschrikt door Damian, die blijkbaar opeens naast me was gaan staan. Ik keek op. 'Wat jij wilt,' mompelde ik.
Ik was allang blij dat ik weg was van die pokkeplek. En waar we dan nu heen gingen, interesseerde me weinig. Ik sloot enkel twee plaatsen uit: mijn huis, en het zijne al helemaal. De jongeman hield er een aardig aantal bedpartners op na. Niet dat ik vond dat hij nog de heilige maagd moest zijn, maar een aantal dat je je nog kon herinneren was wel zo degelijk.
Toen ik vanuit mijn ooghoeken een blik op hem wierp, besefte ik hoe weinig ik eigenlijk van hem wist. Zijn gehele naam, zijn leeftijd. Standaard informatie waar ik noch naar had gevraagd, noch interesse in had getoond. En toch stond ik inmiddels met hem buiten in de kille, heldere avondlucht.
[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:52 ]
"Do you believe monsters are born or made?"