• Want ik snap er helemaal niks meer van ik kan geen apps downloaden die geld kosten want dan moet ik me steeds opnieuw aanmelden. Iemand zei dat ik daar een kaartje voor moest kopen maar ik heb geen idee wat voorn kaartje kan iemand me alsjeblieft helpen (H)(flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Mijn vriend heeft daar ook geen speciaal kaartje voor..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo'n kaartje heet een Itunes-card, die hebben een bepaald bedrag en daar kan je dus muziek en apps mee downloaden via Itunes. Die verkopen ze bij de Mediamarkt en bij de Dixons, voor zover ik weet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    een sd kaartje? of wat Prynne zei, dat kan ook nog.. :)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Je moet je sowieso opnieuw aanmelden als je na een tijdje niet meer in de appstore bent geweest. Voor de rest heb je niet persé een itunes kaart nodig, als je volgens mij je creditcard gegevens (of die van je ouders) hebt ingevuld kan je gewoon apps kopen. Dan moet je volgens mij toestemming geven dat ze daar geld vanaf halen. Zelf weet ik niet zo goed hoe dat werkt want ik heb die koopfunctie uitstaan. Wel kan je eventueel bij de Media Markt een itunes kaart kopen van bv. 15,- Die code die daar opstaat moet je dan invullen bij itunes op de computer & dan kan je van dit bedrag apps kopen.

    Je kunt dat met iTuneskaarten doen. En zoals hierboven al gezegd is hebben ze die bij de Media Markt, Dixons, Free Record Shop en misschien kun je ze zelfs via internet kopen. Maar dat laatste weet ik niet


    Never look back, don't doubt tomorrow.