• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet inpakken :/ straks kom ik nog wel even on ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Zwijgend volg ik Faye, en ik let niet echt op waar we lopen.
    "Kijk eens aan."
    Ik kijk om me heen en kijk enthousiast naar de piano. Ik ga op het krukje zitten en laat mijn vingers over de stoffige toetsen glijden.
    "Mag ik?" vraag ik zacht.
    Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden.


    [Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mag ik?" Ik knik en leun tegen de piano aan.
    "Natuurlijk, anders nam ik je niet hiermee naar toe, toch?" Ik grinnik even en kijk Fedea aandachtig aan.
    "Nou, ga eens wat spelen." Ik ben ongelofelijk nieuwsgierig naar wat ze allemaal in huis heeft. Ik zelf kon namelijk niets als het om instrumenten ging.

    [Oké, veel plezier!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Natuurlijk, anders nam ik je niet hiermee naartoe, toch?"
    Ik grinnik even en denk na over een liedje.
    "Nou, ga eens wat spelen."
    Ik lach.
    "Jaja, ongeduldige."
    Zachtjes begin ik te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Fijne vakantie alvast, iig! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Jaja, ongeduldige." antwoordt Fedea terug, lachend. Meteen begint ze te spelen en een rustige melodie vult de kamer. Ik glimlach even en volg haar vingers met mijn ogen.
    "Is het moeilijk?" vraag ik dan en friemel wat aan het stiekje dat om mijn pols gebonden zit. Eigenlijk zou ik het best graag willen leren, piano spelen. Waarschijnlijk had ik het geduld er niet eens voor, maar het zag er leuk uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Is het moeilijk?"
    Ik stop met spelen en schud mijn hoofd.
    "Nee, helemaal niet. Wil je ook eens proberen?"
    Ik speel een kort, simpel stukje voor.
    "Doe maar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Abrupt stopt ze met spelen. "Nee, helemaal niet. Wil je ook eens proberen?" Ik grinnik en zenuwachtig bijt ik op mijn onderlip. Ik zoek in de kamer naar een stoel en schuif die naast het krukje van Fedea. Heel voorzichtig en kalm speelt Fedea een kort, simpel stukje.
    "Doe maar." zegt ze. Mijn ogen volgen haar vingers en even strek ik de mijne, waarna ik met mijn vingers over de toetsen glijd en het langzaam naspeel. Tevreden kijk ik haar aan en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Zie je dat je het kan."
    Ik geef haar spontaan een knuffel.
    "Nog een keer?"
    Ik speel een ander stukje, en kijk haar vragend aan.

    [Ik ga vertrekken. Daahaag :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zie je dat je het kan." Ik schrik even op van de knuffel die ze me geeft.
    "Nog een keer?" vraagt ze dan en speelt direct een ander stukje. Ik knik uitbundig en volg haar vingers met mijn ogen, hierna probeer ik het na, maar vergeet halverwege de noten en grinnik even. Daarna probeer ik het opnieuw en gaat het vlotter, maar net aan het einde druk ik op een verkeerde toets, waardoor een valse noot zich in de kamer vult. Ik zucht ongeduldig.
    "Speel eens iets anders?"

    [Ontzettend veel plezier op vakantie! x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Speel eens iets anders?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Heb je enige voorkeuren?"
    Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden, zonder ze ook werkelijk in te drukken. Op dit moment weet ik geen enkel liedje om te spelen, dus ik wacht op haar voorstel. Eigenlijk wil ik niet meer spelen, het doet me denken aan Trey. Ik zucht. Wanneer komt hij nu eindelijk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heb je enige voorkeuren?" Ze lacht even en ik bijt even op mijn lip. Ze leek het wel goed te kunnen, maar wat zou ze kunnen?
    "Ik weet niet wat je kan spelen, maar Best Thing I Never Had klinkt wel leuk." zeg ik glimlachend en druk nerveus een toets. De tijd ging zo ontzettend langzaam en ik vroeg me af of er problemen waren voor de faunaten. Ik zat er zo tegenop te kijken, bang voor wat er zou gaan komen.
    "Hoelang speel je al?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik weet niet wat je kan spelen, maar Best Thing I Never Had klinkt wel leuk."
    Ik denk even na.
    "Ja, dat kan ik wel een stukje spelen, denk ik."
    Net wanneer ik wil beginnen spelen, begint ze weer te praten.
    "Hoelang speel je al?"
    Ik staar naar de toetsen.
    "Vijf maanden," zeg ik zacht.
    "Trey heeft het me geleerd."
    Ik voel de tranen weer opkomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik luister naar de melodie, maar vrijwel meteen stopt ze weer.
    "Vijf maanden," fluistert ze. "Trey heeft het me geleerd." Ik merk hoe haar ogen zich vullen met tranen en zachtjes vrijf ik over haar rug heen.
    "Als je wilt kunnen we ook weg gaan." Stel ik voor, misschien dat ze het hier niet eens fijn vind. Als ze constant aan de gedachten denkt dat Trey haar geleerd heeft dit toestel te spelen. "Misschien kunnen we wel pannenkoeken bakken of zo." Het lijkt onwaarschijnlijk dat mijn moeder samen met Fedea in de keuken wilt staan. "Of weer naar buiten?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Als je wilt kunnen we ook weg gaan. Misschien kunnen we wel pannenkoeken bakken of zo. Of weer naar buiten?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het maakt mij niet veel uit," zeg ik snikkend.
    Ik veeg de tranen weg.
    "Ik hoop maar dat ze snel komen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.