• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'En?' vraagt Atreyu me met een hoopvolle blik. 'Het gaat goed met der. De floraat bij haar heeft me verzekerd dat ze niks met haar doen,' reageerde ik. Ik kon wel meteen gaan vertellen hoe het huis en de omgeving eruit zag, maar ik wist dat dit voor hem nu net even iets belangrijker was. Gewoon even horen dat het goed ging met haar. 'Ze mist je..' voegde ik er nog kleintjes aan toe en beet even op mijn lip terwijl ik zijn uitdrukking peilde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Het gaat goed met haar. De floraat bij haar heeft me verzekerd dat ze niks met haar doen. Ze mist je..."
    Ik knik even terwijl er tranen in mijn ogen springen, zowel van blijdschap als van verdriet. Ik ben zo opgelucht dat ze in orde is, hoewel ze me dat zelf al verzekerd had, maar toch ontbreekt ze me. Ik mis haar, ik wil haar bij me.
    "Cam en Juléan hebben een plan," zeg ik hees, om de aandacht van mezelf af te leiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Hij knikt even en als ik zie dat de tranen in zijn ogen springen wendt ik beleefd mijn blik af. 'Cam en Juléan hebben een plan,' zegt hij hees waarop ik mijn blik vervolgens even van Cam naar Juléan laat gaan. 'Wat hadden jullie bedacht?' vraag ik terwijl ik op een van mijn eetstoelen ga zitten en vervolgens met lichte nieuwsgierigheid naar beide kijk.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 21:12 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik grinnik om Atreyu's woorden en richt mijn blik op Eleanor.
    "Wat hadden jullie bedacht?" vraagt Eleanor nieuwsgierig terwijl ze op een stoel gaat zitten. Ik lach mijn liefste lachje naar haar.
    "Paardje lokt de plantjes uit hun tent en poesje vreet ze op," zeg ik met een duivelse grijns. Toegegeven, misschien had ik wel nood aan een beetje actie. Dan glijden mijn ogen naar Liam. Hoewel, met hem heb ik actie genoeg. Ik duw mijn gedachten weg en kijk weer naar Eleanor. "Zijn ze echt met dertig?" vraag ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Paardje lokt de plantjes uit hun tent en poesje vreet ze op,' zegt ze met een duivelse grijns waarop ik het niet kan laten even zachtjes te grinniken. 'Dat klinkt als een goed idee,' reageer ik daarna. 'Zijn ze echt met dertig?' vraagt ze dan voorzichtig. 'Buiten heb ik er hooguit 5 gezien en ik heb niet binnen kunnen kijken, maar het lijkt me sterk dat er daar nog vijfentwintig zitten,' reageer ik met een bedenkelijke blik. 'Hoeveel wel durf ik je niet te zeggen..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Cam verteld ons in het kort ons simpele, maar met een beetje geluk effectieve plan we grijnzen allemaal, hoewel ik het bij Atreyu niet kan zien, omdat zijn gezicht naar beneden is gericht.
    "Zijn ze echt met dertig?" vraag Cam daarna, zonder grappenmakerij en meteen stop ik met ijsberen en kijk naar Eleanor. Dertig? Dat is wel erg veel. Dan zou Cam er heel veel moeten afleiden of ik heel veel moeten afmaken.
    "Buiten heb ik er hooguit 5 gezien en ik heb niet binnen kunnen kijken, maar het lijkt me sterk dat er daar nog vijfentwintig zitten. Hoeveel wel durf ik je niet te zeggen," antwoord Eleanor ik haal opgelucht adem.
    "Die vijf buiten kunnen we makkelijk aan en binnen ben ik in het voordeel," zeg ik. Mensen kunnen niet echt snelheid maken in gangen, maar ik wel. Ik kan sprintjes trekken, waardoor ik in twee stappen bij ze ben. En in een huis heb je kamers, waar ik ze als een stel schaapjes heen kan drijven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Ik hoor ze maar praten alsof ik er niet bij ben. Aan de ene kant ben ik er dankbaar voor, aan de andere kant voel ik mijn bloed koken. Uiteindelijk wint de andere kant het. Ik sla met mijn vuist op tafel.
    "En ik? Wat moet ik doen?" vraag ik met een harde blik. "Ik ben haar vriend, haar wachter en er is niks maar dan ook verdomme niks dat ik kan doen!"
    Ik sta op en begin net als Juléan net over en weer te lopen in een poging mezelf tot bedaren te brengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Die vijf buiten kunnen we makkelijk aan en binnen ben ik in het voordeel,' reageert Juléan. Geschrokken veer ik iets overeind als Atreyu plots met zijn vuist op tafel slaat. 'En ik? Wat moet ik doen?' vraagt hij met een harde blik, waarop ik even vluchtig naar Cam en Juléan kijk. 'Ik ben haar vriend, haar wachter en er is niks maar dan ook verdomme niks dat ik kan doen!' voegt hij eraan toe en staat vervolgens op om heen en weer te gaan lopen. 'Der is vast wel iets wat je kan doen,' mompel ik en staar even voor me uit. 'Als jullie twee het hele zootje afleiden.. Dan kunnen Atreyu en ik binnen opzoek gaan naar Fedéa,' reageer ik. 'Ik bedoel, jullie kunnen ze onmogelijk afleiden én opzoek gaan naar haar.'

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik schrik van Atreyu's plotse reactie. Verbaasd kijk ik hem aan terwijl hij loopt te ijsberen.
    "Der is vast wel iets wat je kan doen. Als jullie twee het hele zootje afleiden... Dan kunnen Atreyu en ik binnen opzoek gaan naar Fedéa. Ik bedoel, jullie kunnen ze onmogelijk afleiden én opzoek gaan naar haar," hoor ik Eleanor zeggen, en hoewel ik weet dat ze het tegen mij heeft hou ik mijn blik op Atreyu gericht. Hij zucht en lijkt te bedaren.
    "Als je dat temperament boven haalt bij eventuele Floraten die nog binnen zitten, dan hebben jullie haar in geen tijd buiten," zeg ik tegen hem. "En Liam wil vast ook wel een handje helpen. Waar is Melody eigenlijk?"

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Als je dat temperament boven haalt bij eventuele Floraten die nog binnen zitten, dan hebben jullie haar in geen tijd buiten,' zegt Cam tegen Atreyu, iets waarin ik haar gelijk moest geven. 'En liam wil vast ook wel een handje helpen. Waar is Melody eigenlijk?'
    Snel pak ik mijn telefoon, die nog bij mijn laptop lag. 'Ik zou haar nog laten weten als we meer wisten en ze hier heen kon komen,' mompelde ik en stuurde ondertussen een sms naar Melody. 'Helemaal vergeten om dat te doen,' voegde ik eraan toe en legde mijn telefoon weer weg. 'Oke, dus twee leiden eraf en de rest gaat naar binnen opzoek naar Fedéa? Of mis ik nog iets?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik zucht. Hoe moesten we dat in hemelsnaam gaan doen. We moesten langs de floranten zien te komen en Fedea naar buiten zien te krijgen in een zo kort mogelijke tijd. Koortsachtig probeer ik een oplossing te bedenken maar er komt niets in me op.

    Flounder schreef:
    Fedea

    "Nog even geduld. Het zal vast niet lang meer duren."
    Ik knik even en leg mijn armen om haar heen. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en begin weer te snikken. Het gebeurt automatisch, en ik wil het niet stoppen. Het lucht zo hard op.


    Faye
    Troostend sus ik Fedea zachte woorden toe. Ik vraag me ergens af of ze het wel hoort door alle harde snikken die er uit haar mond komen. Mijn blik staat strak op de muur gericht. Één en al bedrog, aangezien zij ons wel konden zien. Hoe zou dat gaan als de faunaten Fedea gingen ophalen? Ik durf te wedden dat hun een aantal doden niets kan schelen. Meteen als ik hieraan denk ril ik en laat mijn handen langs mijn lichaam glijden. Na mijn reactie van vanmiddag.
    Het kon ze niets schelen. Ik stond aangeschreven als floraat. Mij doden, zou niets uitmaken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 11:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik klem mijn kaken op elkaar om Cam's opmerking. Het is niet het moment om doodleuk grapjes te gaan zitten maken. Ik dwaal even af in gedachten en kom uit bij Fedea. Fedea en de baby. Als er ook maar één van hen iets overkomen is, dan wil ik wel even zo aardig zijn om die Floraten in de grond te stoppen. Ik schrik op wanneer ik plots weer Eleanor's stem hoor.
    "Oke, dus twee leiden eraf en de rest gaat naar binnen opzoek naar Fedéa? Of mis ik nog iets?"
    Bedenkelijk kijk ik de anderen aan.
    "Kan Eleanor geen overzicht vanuit de lucht houden?" vraag ik dan. "En een afgesproken teken geeft als er gevaar is... of juist niet?"
    Ik kijk ze allemaal één voor één aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Kan Eleanor geen overzicht vanuit de lucht houden?' vraagt Atreyu. 'En een afgesproken teken geeft als er gevaar is... of juist niet?'
    Dat was helemaal nog niet zo'n slecht idee, vanuit de lucht had ik een redelijk goed overzicht op wat er zich buiten af speelde. 'Ik kan het inderdaad vanuit de lucht goed in de gaten houden en een signaal geven wanneer er nog geen enkel teken van gevaar is,' reageer ik dan. 'Tegen de tijd dat ze uberhaupt door kunnen krijgen dat ik een fauniel ben, zijn jullie er al op afgestormd.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'