• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Echt wel -.- Dit wordt oersaai]


    Fedea

    "Tja, zo geweldig ben ik niet hoor. Wat ga je als eerste doen als je buiten komt? Afgezonderd van Trey en alles?"
    Ik denk even na.
    "Hoe bedoel je, afgezonderd van Trey?"
    Buiten Trey is er niet echt iets dat ik mis. Faye is best wel fijn gezelschap, en eigenlijk maakt ze het nog vrij 'leuk' hier.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoe bedoel je, afgezonderd van Trey?" Ik haal mijn schouders op, ik kon zoveel bedenken.
    "Wat je hier niet kan doen omdat je met mij en andere floraten opgescheept zit." Ik grinnik even, "fietsen, auto rijden, cake bakken, weet ik veel." Ik zak even wat onderuit op mijn stoel.
    "Het eerste wat ik doe is een hond aanschaffen, of een kat of zo. Zonder de kans dat hij neergeschoten wordt door mijn vader." Bedenk ik me en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wat je hier niet kan doen omdat je met mij en andere floraten opgescheept zit, fietsen, auto rijden, cake bakken, weet ik veel. Het eerste wat ik doe is een hond aanschaffen, of een kat of zo. Zonder de kans dat hij neergeschoten wordt door mijn vader."
    Ik grinnik.
    "Ik heb al genoeg aan mijn 'katje'."
    Een zucht ontsnapt aan mijn lippen.
    "Ik weet het nog niet. Ik zie wel wanneer het zover is."


    [Ik moet weer weg :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Flounder --> Dymphna]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik heb al genoeg aan mijn 'katje'." Ze zucht even en ik kijk haar aarzelend aan. Niet wetend waar ze op oogt. "Ik weet het nog niet. Ik zie wel wanneer het zover is." Ik knik even, waarop een stilte volgt en ik met mijn vingers langs de toetsen glij.
    "Wat zullen we gaan doen?" vraag ik dan. We moeten immers de tijd opvullen en even haal ik mijn mobiel te voor schijn. "Als je wilt kun je gaan douchen, die zit hiernaast. Ik blijf wel hier." Dan berg ik mijn mobiel weer op. Ik wist dat Trey mijn nummer nu zou hebben, dus als ze in de problemen zaten, zouden ze me eventueel kunnen bellen of smsen. Het was riskant, maar ik hoopte wel dat het tot ze doordrong.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Wat zullen we gaan doen? Als je wilt kun je gaan douchen, die zit hiernaast. Ik blijf wel hier."
    Ik schud mijn hoofd, al zou ik een douche wel kunnen apprecieren op dit moment.
    "Wat als ze net dan hier zijn?"
    Ik kan er niet aan doen optimistisch en hoopvol te blijven denken.
    "Sorry, ik kom een beetje hulpeloos en zielig over," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat als ze net dan hier zijn? Sorry, ik kom een beetje hulpeloos en zielig over," Ik haal mijn schouders op en grinnik.
    "Dan zorg ik er persoonlijk voor dat Trey je uit die badkamer komt sleuren. Echt, het komt wel goed." Ik glimlach even en wrijf nog wat over haar rug heen. Ik had echt met haar te doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dan zorg ik er persoonlijk voor dat Trey je uit die badkamer komt sleuren. Echt, het komt wel goed."
    Ik forceer een kleine glimlach.
    "Ach, dat zal dan wel zeker?" zeg ik zacht.
    Ik zucht nog een keer.
    "Ik kan inderdaad beter mijn tijd goed verdoen, en even een douche nemen, als je dat niet erg vindt, dan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik kan inderdaad beter mijn tijd goed verdoen, en even een douche nemen, als je dat niet erg vindt, dan." Ik knik uitbundig.
    "Natuurlijk, je weet de weg te vinden. Ik hoef geen moeder te spelen en mee naar de deur te gaan, toch?" zeg ik aarzelend. Het is niet dat ik Fedea niet vertrouw, maar ik wil niet dat ze betrapt wordt op alleen door het huis lopen. Zowel voor mij zou dit een probleem zijn, als voor Fedea.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Natuurlijk, je weet de weg te vinden. Ik hoef geen moeder te spelen en mee naar de deur te gaan, toch?"
    Ik denk even na.
    "Ik weet de badkamer inderdaad zijn, maar misschien is het veiliger als je meegaat. Voor het geval ik iemand tegenkom ofzo?"
    Afwachtend kijk ik haar aan.
    "En ik heb ook niet bepaald een handdoek," zeg ik verontschuldigend.
    "En heb jij ook geen douche nodig?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik weet de badkamer inderdaad zijn, maar misschien is het veiliger als je meegaat. Voor het geval ik iemand tegenkom ofzo?" Ik knik dan en loop de kamer al uit, even kijk ik in de gang of er iemand is, maar als dit niet het geval is loop ik naar buiten.
    "En ik heb ook niet bepaald een handdoek en heb jij ook geen douche nodig?" Ik grinnik als ik de badkamerdeur open de boel even inspecteer. Ik open vrijwel alle lades waar ik werkelijk van alles vind. Scheermesjes, shampoo en uiteindelijk ook handdoeken.
    "Hier heb je een handdoek," Ik duw er ééntje in haar handen en glimlach. "En ik heb vanochtend al gedoucht, vlak voordat ik naar je toe kwam. Als je een föhn nodig hebt, zal ik die even uit één van mijn tassen halen op mijn kamer."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hier heb je een handdoek. En ik heb vanochtend al gedoucht, vlak voordat ik naar je toe kwam. Als je een föhn nodig hebt, zal ik die even uit één van mijn tassen halen op mijn kamer."
    Ik neem de handdoek dankbaar aan.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    "Binnen een half uurtje ben ik weer bij je," zeg ik met een glimlach.
    Ik loop de badkamer in en sluit de deur achter me. Ik kleed me uit, vouw de kleren netjes op en leg ze op een kast. Zo kan ik ze dadelijk weer gewoon aandoen. Ik laat het water lopen, en houd mijn hand er voorzichtig onder. Ik zucht opgelucht wanneer het water lekker warm aanvoelt, en ik stap onder de douchestralen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer Fedea de deur achter zich sluit, loop ik direct naar mijn kamer om mijn verzameling van föhn tot stijltang te halen en gooi die in de hoek van de kamer. Hierna laat ik me op het krukje voor de piano vallen en haal mijn mobiel te voorschijn. Geen berichten. Dan besluit ik zelf maar eens te gaan vragen wat ze aan het doen zijn en tik het nummer van Trey over. Na een tijdje piekeren druk ik het weer weg en zucht. Uiteindelijk stuur ik toch een smsje, niet veel bijzonders. 'De tijd dringt. - F' Ik lees het nog een aantal keren over voordat ik het verstuur. Het was niet dat we geen tijd hadden, maar ik wou niet dat Fedea nog langer moest wachten. Het maakte haar kapot. Hierna berg ik mijn mobiel terug op en begin het kleine stukje wat Fedea me geleerd heeft te spelen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik blijf enkele seconden staan voor ik me ook werkelijk begin te wassen. Het water voelt zo ontspannend aan. Ik neurie zachtjes een liedje en zeep mijn lichaam in. Mijn natte haren plakken tegen mijn huid, en de lekkerruikende shampoo maakt ze sneeuwwit. Als een klein kind prik in een luchtbel stuk, en spoel alles weer af. Tegen mijn zin draai ik de kraan weer uit, begin me af te drogen, en nadat ik mijn haren in een handdoek heb gewikkeld, kleed ik me zo goed mogelijk aan. Ik doe de handdoek van mijn haren, die nu niet meer druipen van het water, en doe ook het shirtje aan. Ik kam met mijn vingers wat door mijn lange haren, maar de knopen zijn te hopeloos. Ik open de deur en loop weer naar Faye, waar ik de piano hoor spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als ik voetstappen hoor, blijf ik even stil zitten.
    "Pa?" vraag ik, maar weet dan meteen dat de lichte tred nooit van hem afkomstig kan zijn. Ik draai me met een ruk om en kijk even naar Fedea.
    "Jij bent snel." Ik loop even naar mijn tas en haal er een aantal spullen uit. Kam, föhn, stijltang, krultang. Ik had al verwacht dat we hier langer dan één dag zouden zitten. Ik besluit me stil te houden over het smsje.
    "Hoorde je me spelen?" vraag ik daarom nieuwsgierig. "Klonk het een beetje?" Ondertussen zoek ik naar stopcontacten en steek die van de föhn er dan in.
    "Wil je zelf je haar doen?"

    [Ik ga even douchen, ben zo terug. Hoe was je vakantie trouwens?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.