• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Dante
    Ik rol me weer in de dekens. Als Ivy terug zou zijn zou ik even wat te eten vragen. Nu voelde ik me helemaal leeg en moe.

    Scott
    'Jep telt als grote ramp,' zeg ik en spring uit bed. Snel wissel ik van kleren, iets fris voor dadelijk. 'Zeg het maar, hebben we al een plan? of word het naar buiten en willekeurig zoeken?'

    Dante ligt nog doodziek op bed en Scott is net wakker, wat mijn personen betreft.

    Shara.
    Het is vroeg in de ochtend en ik rek me uit. Ik ben blijven slapen bij mijn opa en oma. Stilletjes kleed ik me aan en sluip naar de keuken. Nadat ik een broodje heb gesmeerd, pak ik mijn camera en loop de deur uit. Op weg naar mooie foto's. Het eerste stukje van het bos is niet mooi, dus ik ren er doorheen. Opeens sta ik stil. Het geluid van ademen weer klinkt in mijn oren. Ik sluip verder en zie een meisje zitten.

    [Dawn is al wakker en Abby is weggelopen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn
    "We moeten de andere ook wakker maken, er moet in elk geval iemand hier bij Dante en Amber blijven en dan moeten we maar gewoon gaan zoeken." Zeg ik tegen Scott terwijl ik op weg ga om Jessica en Ivy in te lichten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    Dat ik terug in bed ben gaan liggen, heb ik niet gemerkt. Ik zucht diep en werp en blik op de klok die in de kamer hangt. De klok is leesbaar, omdat het licht nog aanstaat. Vijf uur. Een zucht verlaat mijn mond, ik draai me en blijf liggen. Beneden hoor ik wat gestommel.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:46 ]

    Scott
    'Ik ga vast naar buiten,' zeg ik snel en ren naar buiten. Dit was de eerste keer dat ik weer wolf zou worden en had me extra korte kleren aan getrokken. Snel veranderde ik en rende het bos in. Het duurde even voordat ik Abby's geur had gevonden. Na een tijdje vond ik ook een mensen geur. Snel rende ik verder en zag dat een meisje bij Abby was. Ik zakte onderdanig door mijn voorpoten en liep voorzichtig dichterbij.

    Abby
    Ik hou mijn adem in als ik iemand naar me zie kijken. Voor ze iets kan doen klim ik als een bezetende uit de boom en begin verder te rennen. Ik moet hier weg

    Dawn
    "Jessica, Ivy, over een paar minuten moeten jullie beneden staan. We zijn 1 van de nieuwelingen kwijt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Na een tijdje gezeten te hebben, stapte ik weer uit bad en droogde mezelf af. Ik trok mijn rode jurkje over mijn hoofd aan en mijn zwarte sneakers. Het was lekker warm, dus kon dit goed. Ik vlocht mijn rode haar tot een lange vlecht en deed mijn favoriete luchtje op. Zelfs al rook ik het zelf niet, ik had geen zin om naar hond te ruiken. Met mijn vlecht spelend liep ik weer naar Dante. 'Heey.' Ik plofte weer op zijn bed. 'Kan ik wat voor je doen?' Op dat moment kwam Dawn binnen. 'Oh nee...' Zuchtte ik. 'Dat kan er ook nog wel bij. Ik help mee zoeken.'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Ik zag een wolf achter mij aankomen, shit ze hebben het veel te snel door. Ik klim snel in een hele hoge boom tot het hoogste topje. Hier kunnen ze mij nooit pakken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Ivy kwam weer binnen, maar ging al snel weer. Ik draaide me om en hoorde mijn buik knorren. Als ze maar heel even langer had gebleven, nu zou ik het zelf wel doen. Ik stap weer uit mijn bed en met een deken om me heen geslagen loop ik langzaam naar de keuken. Daar plof ik op een stoel neer en kijk eens rond. Gelukkig stond er nog wat brood op tafel. Voorzichtig pakte ik een knäcker en begon en met kleine hapjes van te eten.

    Shara.
    Alles gaat snel, er komt een wolf voorbij. Ik kijk in zijn ogen, aparte ogen voor een wolf. Angstig ben ik niet, juist rustig. Ik volg de wolf met mijn ogen en maak zonder dat ik er erg in heb een foto met te camera. Mijn flits staat niet aan. Ineens springt het meisje uit de boom en rent verder. Ik staar naar de weg waar het meisje heen is gerent. De wolf achtervolgd haar.

    [Ter informatie: Shara mag niet gebeten worden. Dat is een taak van Liam.]

    [Moet weg. Doei.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Scott
    Ik zag dat Abby in een hoge boom klom. Ik jankte even, ze moest niet zo vluchten. Rustig ging ik onder de boom liggen. Waarom kon ze ons niet vertrouwen en vertellen wat er was. Een paar keer liet ik wat eenzaam gejank horen. Ze moest begrijpen dat we het beste wilde.

    Ambrose.
    Ik ben klaar met dat bed-gehang en sta op. Mijn haar hangt voor mijn gezicht, dus ik veeg het eruit. Rustig blijf ik een paar tellen staan. Adem in, adem uit. Ik pak een deken en sla het om me heen. Zachtjes sluip ik de trap af, de woonkamer in. Er zit een jongen op een knäcker te knabbelen. "Hée," Begroet ik en ga in de hoek van de bank zitten. Dicht bij de verwarming.