• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    [Ik moet eten.]

    Ivy

    Ik liet me op het bed bij Dante zakken en ik legde een kruikje bij hem neer. 'Alles ok? Behoefte aan iets?' Vroeg ik voorzichtig. Het was nooit fijn om toekomstige roedelleden zo te zien. Ik schoof een rode pluk haar achter mijn oor en liet mijn ogen over zijn verkrampte gezicht blikkeren. Hij had pijn, dat was duidelijk.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik zit nog tot 8 uur op huiswerkbegleiding en moet dan nog een kwartier naar huis fietsen dus dan kan ik pas verder met deze rpg. Ik zit nu heel illegaal op quizlet tijdens huiswerkbegleiding]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Oooooh! *Arresteerd* In de huiswerkbegeleidingscel met jou! XD
    Nee, ik leef met je mee. Succes nog even! Ik zal op je wachten. Kan je dan met Dawn bij Ambrose zijn als ze een wolf wordt? ^^]

    ik w8 ff met Dante die wolf word zodat eerst Amber rustig haar gang kan gaan. Hij is maar wat langer ziek, niet mijn probleem.

    Dante
    Ivy kwam weer terug en ik voelde hoe iets warms bij me neer werd gelegd. Snel schoof ik mijn dekens aan de kant en trok de warme kruik tegen mijn buik aan om vervolgens de dekens weer over me heen te slaan. Langzaam begon de pijn door mijn lichaam te gaan, gelukkig gebeurde alles langzaam. 'Nee ik red het wel,' mompel ik schor. Jep het was zeker, mijn stem had het al opgegeven. 'Let maar op Amber, bij mij gaat het allemaal heel langzaam geloof ik.' Mijn handen trokken de dekens nog beter tegen me aan en sloegen daarna om de kruik. Eindelijk voelde iets even warm.

    [Okay, maar ik ga eerst even huiswerk maken.]

    xYoung schreef:
    [Oooooh! *Arresteerd* In de huiswerkbegeleidingscel met jou! XD
    Nee, ik leef met je mee. Succes nog even! Ik zal op je wachten. Kan je dan met Dawn bij Ambrose zijn als ze een wolf wordt? ^^]

    [HAHA, als Scott bij Abby blijft komt Dawn naar Ambrose.
    Wow ik heb gewoon al even serieus aan mijn economie gewerkt. Ik snap het nu, maar het is zo saai.]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ja scott blijft wel. die houd Shara mooi in de gaten als wolf

    Sioux schreef:
    ja scott blijft wel. die houd Shara mooi in de gaten als wolf


    [Mooizo, Proprius is niet online, dus kan ze ook nog niet gebeten worden..]

    Ivy

    'Ok, als je het zeker weet. Als je iets nodig hebt of als je voelt dat er iets verandert, roep je maar.' Zijn stem klonk schor en gebroken. Ik veerde op toen ik een zachte kreun hoorde. Jaja, wolf oren konden van pas komen. Snel haastte ik me naar Ambrose toe. 'Amber, wat is er? Echt, je hoeft jezelf niet flink te houden. Als je iets vreemds voelt moet je het echt zeggen.' Ik knielde bij haar neer om haar zwarte haren uit haar gezicht te vegen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    kun je dat niet even uitstellen, Scott kan het anders niet bijhouden

    Sioux schreef:
    kun je dat niet even uitstellen, Scott kan het anders niet bijhouden


    [Ja, Dante en Ambrose moeten natuurlijk al veranderen. Shara stel ik nog wel uit. Als ze af en toe bij de wolven rond kan lopen vind ik het best, (:]

    Ambrose.
    Ivy komt vlug de kamer binnen lopen. "Amber, wat is er? Echt, je hoeft jezelf niet flink te houden. Als je iets vreemds voelt moet je het echt zeggen," Ik zucht diep. "Ik voel me zo ongelofelijk klote," Weet ik uit te brengen, voordat de nieuwe lading rillingen volgen. Ik heb heb gevoel dat mijn lichaam niet kouder kan worden, anders bevriest het gewoon. De pijn gaat vanuit de plek van de wond door mijn hele lichaam, tot in mijn vinger toppen. "Ik zal zo wel veranderen in een wolf," Mompel ik en sla mijn ogen neer. Ik wil het niet.

    [Ik moet echt aan mijn huiswerk anders flipt mijn pa. Misschien tot straks!]

    xYoung schreef:
    (...)

    [Ja, Dante en Ambrose moeten natuurlijk al veranderen. Shara stel ik nog wel uit. Als ze af en toe bij de wolven rond kan lopen vind ik het best, (:]

    jaja, eerst Amber deze avond of morgen (gok ik) en daarna Dante snel genoeg (aangezien hij niet gebeten is vind ik dat dat langer kan duren dus mag Amber eerst):) dankje dat Shara kan wachten. Ze leert maar met wolven omgaan

    Sioux schreef:
    (...)
    jaja, eerst Amber deze avond of morgen (gok ik) en daarna Dante snel genoeg (aangezien hij niet gebeten is vind ik dat dat langer kan duren dus mag Amber eerst):) dankje dat Shara kan wachten. Ze leert maar met wolven omgaan


    [Okay, dan is het weer duidelijk. Misschien kan Shara dan ook Abby helpen.. Ook al weet ze niet veel van de wolven..]