• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    _O_ dankje:D ik wou het eigenlijk midden in de nacht doen, maar de tijdsprong kwam er tussen dus vond ik half 5 vroeg genoeg

    Ivy

    Ik schrok wakker toen ik braakgeluiden hoorde. Mijn zachte witte nachtjapon kraakte langs mijn huid toen ik op mijn tenen naar de wc liep. Dante was aan het overgeven. Een misselijk gevoel overspoelde me en zuchend keek ik naar mijn voeten. Arme Dante. Ik keek naar Dawn. 'Hij zal spoedig veranderen, is het niet?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Het kan niet lang niet meer duren, maar we moeten proberen het zolang mogelijk uit te stellen." Antwoord ik Ivy
    "Ga maar weer slapen." Zeg ik tegen haar.
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het iets over half 5 is. In gedachten kreun ik, half 5 is vroeg, zelfs voor mijn doen. Maar ik moet op mijn 'kinderen' letten zoals ik ze altijd noem.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Ik schudde zuchtend mijn hoofd. 'Wanneer ik eenmaal 's ochtends wakker word, kan ik niet meer in slaap komen. Ik blijf wel bij Dante om op hem te letten.' Een gaap ontsnapte aan mijn mond.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Leeft er nog iemand...?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Ik kom zo nog wel een aspirine brengen." Zeg ik tegen Ivy.
    Het liefst zou ik nu zelf weer gaan slapen, maar ik kan beter wakker blijven en beginnen aan de dingen die moeten gebeuren. Ik loop naar boven en pak wat schone kleren uit mijn kast. Ik sluip de badkamer boven in en neem snel een douche. Dan trek ik de schonen kleren aan en doe mijn vieze kleren in de wasmand. Ik fohn mijn haren en doe ze in een staart. Het is 5 uur, hoog tijd om te beginnen aan een nieuwe dag. Ik besluit eerst even een kijkje te gaan nemen bij Amber en Abby. Amber ligt rustig te slapen onder een hele stapel dekens. Als ik wil kijken hoe het gaat met Abby schrik ik me dood, ze is weg.

    Abby
    Ik hoor iemand overgeven en even later een paar stemmen. Dit is mijn kans, ze letten nu toch niet op mij. Ik pak een deken en trek die op mij heen. Ik doe beer en het fotoalbum weer in mijn tas. Dan sluip ik de gang op door de deur naar buiten. Ik heb vannacht mijn keuze gemaakt, ik blijf hier niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Ik krijg een glas water aangegeven. Snel drink ik wat om de vieze smaak uit mijn mond te krijgen. Vermoeid spoel ik de wc door en draai me om. Ik had nog een deel van het gesprek mee gekregen en Ivy had gezegd dat ze nu niet meer kon slapen. 'Sorry,' mompel ik tegen haar. 'En waarom moet het eigenlijk zolang wachten?' Ik voelde me dood ziek en ze wouden het zo nog even laten. De deken trok ik wat beter om me heen en probeerde het weer warm te krijgen.

    Ivy

    'Geeft niks. Ik weet nog goed hoe het voelt. Ik wil gewoon dat je tijdens je verandering iemand bij je hebt, omdat ik dat niet heb gehad. Ik wil niet dat je hetzelfde meemaakt als ik.' Ik wreef even over zijn rug omdat ik zag dat hij het koud had. 'Omdat het leven een bitch is en ons graag irriteert, daarom.' Beantwoordde ik simpeltjes zijn vraag. 'Wil je weer terug naar bed?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Wat moet ik nu doen? Misschien is ze nog wel in het huis, alhoewel me dat niet waarschijnljk lijkt. Ik zoek het hele huis door. Ik kijk op alle plekken waarn een klein meisje zich kan verstoppen, maar geen Abby. Ik loop de kamer van Scott binnen en schud hem wakker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    'Het lukt wel,' mompel ik en sta vermoeid op. 'Je hebt vast wel betere dingen te doen dan kijken hoe onrustig ik slaap.' Voorzichtig begin ik weer terug naar mijn kamer te lopen, waar ik me weer in het bed laat vallen.

    Abby
    Met de deken strak om me heen geslagen ren ik naar het bos. Ik ren tot ik niet meer kan en verstop me dan in een hoge boom. Hier vinden ze me nooit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Ik word wakker gemaakt door iemand die me door elkaar schud. Ik wrijf even door mijn ogen en ben daarna klaar wakker als ik het gezicht van Dawn zie. 'Welke ramp is er erg genoegt om me wakker te maken,' zeg ik sarcastisch. Normaal was ik vroeg wakker maar 5 uur was me net iets te veel.

    Ivy

    'Als je het zeker weet... Dan ga ik me even opfrissen. Maar ik kom zo terug.' Ik draaide me om en liep terug naar mijn hut, waar ik het bad vol liet lopen. Voorzichtig liet ik me in het warme water zakken. Hmmm, hier was ik wel aan toe.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Abby is weg. Is dat een groot genoege ramp om jou uit bed te krijgen?'


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Weet je wat ik zo leuk vind aan deze rpg? Wanneer je er niet ben schrijven ze je uit het speelstuk en dan kan je later weer invallen. (: (Ik meen het serieus, ook al klinkt het sarcastisch)
    Waar kan ik mijn personage's heen laten gaan?]