• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Abby
    Rustig kijk ik naar de mensen beneden. Het intereseert me niet echt. Een lange gaap ontsnapt uit mijn mond, misschien had ik toch moeten gaan slapen vannacht, maar dan had ik vast de kans om te ontsnappen gemist


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn
    Ik kijk naar Abby en zie dat ze moet gapen.
    "Wacht maar, ik heb zo het idee dat ze moe is en zo in slaap valt, dan kan je haar zo pakken. Scott probeert volgens mij een meisje weg te jagen"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik ga pitten]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    "Ja dat weet ik, maar waarom sloeg je hem zo snel dicht. Meestal houden ze een koelkast open totdat ze er iets uit gepakt hebben," Ik zucht en kijk hem aan. "De koude lucht brandde op mijn huid. Ik wilde het stoppen," Geef ik toe. Het klinkt heel dom en dat is het ook. Waarom snapt hij het niet?

    Shara.
    De wolf likt even aan mijn hand en hij blaft weer. Zwaar twijfelend stap ik uit de bosjes. De kraag van mijn jas verbergt mijn hele hals. Er wordt gepraat, maar ik hoor het niet. Ik stap nu helemaal uit de bosjes.

    [Ik ga ! Doei !]

    Scott
    Het meisje kwam mee uit de bosjes. Ik wou haar niet weg jagen, nee ik had een idee. Abby vond onze soort niet fijn, ze wou gewoon een mens zijn. Wat kan haar rustiger mens laten voelen dan een ander mens in de buurt, een echt mens en niet zoals ons. Alleen hoe ging ik dat de andere uitleggen, zonder terug te veranderen? Met mijn kop duw ik het meisje in haar rug. Bij de boom stopte ik en gebaarde haar dat ze mocht gaan zitten. Nu de rest nog weg krijgen, of in ieder geval zo dat mijn plan duidelijk werd. Ik gaf Dawn een duwtje in de richting van het struik gewas waar het meisje had gezeten en begon tegen haar te blaffen. Ze moest het maar begrijpen. Zelf ging ik in de struiken liggen en keek naar het meisje, als ze nu slim was zou ze gaan praten tegen Abby en haar uit de boom krijgen.

    Dante
    Helaas waren de koorts remmende pillen en de aspirientjes uit gewerkt na vannacht. Langzaam begon de koorts iets toe te nemen en begon ik, ondanks de warmte die overal was, te bibberen. Ik knikte even op Amber's antwoord. Gister was ik van het ene op het andere moment ziek geworden en het voelde zeker niet goed. De koorts was meer mijn eigen fout, had ik maar niet zoveel moeten doen gisteren en die avond uitgeput moeten zijn. Zo zou ik nog wel een hele dag in bed liggen. Bibberend onder de driedubbele laag dekens en de verwarming lekker hoog. 'Sorry, normaal ben ik gezelliger,' mompelde ik. Mijn uitje vanmorgen had het niet goed gedaan.

    Abby
    Ik zie dat er nog iemand onder mijn boom komt staan. Heel even overweeg ik om naar beneden te klimmen en zo snel mogelijk weg te rennen, maar de kans dat ze me dan alsnog te pakken krijg is te groot. Nee, ik blijf hier nog wel even zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Even zuchtte ik. 'Eigenlijk wil ik ook weer terug naar Dante en Ambrose, want volgensmij gaat hun procedure nog al snel.' Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik hun verandering zou missen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 15:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shara.
    Ik voel de snuit van de wolf tegen mijn been. Hij duwt me richting te boom. De mensen die er omheen staan kijken me aan. Ik kijk omhoog. Het meisje zit nog steeds in de boom. Een beetje verlegen laat ik mijn blik over de mensen glijden. Ik zie dat de wolf een andere vrouw wegduwt, richting het struikgewas waar ik zat. Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Toch vertrouw ik het niet en kijk weer omhoog. Het meisje zit in de boom. "Hée?" Roep ik voorzichtig.

    Ambrose.
    Dante begint te bibberen en ik weet één ding zeker. Hij maakt de deze prodecure mee als ik. "Sorry, normaal ben ik gezelliger," Mijn blik glijd door de kamer, naar hem. "Het geeft niet, ik voel me ook niet lekker," Antwoord ik. "Volgens mij heb jij het slechter. Als ik iets kan doen moet je het maar zeggen," Mompel ik en zak verder onderuit in de bank. Ik voel me moe en merk dat ik een paar rillingen niet kan onderdrukken. Ook de pijn die door mijn lichaam gaat komt weer terug.

    Ivy

    'Ik kan niet langer blijven Dawn. Ik voel gewoon dat het mis gaat lopen.' Ik nam de zonnestralen die zacht door de takken van de bomen schijnden in me op, veranderde in een wolf en rende naar huis. Ik deed een grote sprong en veranderde terug. Haastig drukte ik de deur van de klink en zoch Ambrose en Dante op. 'Ik ben teruggekomen. Ik vertrouwde het niet. Verloopt de procedure nog goed?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dante
    'Nee het gaat wel,' mompelde ik. 'Ik ga zo weer naar bed.' Voor ik nog wat kon zeggen ging de deur open en kwam Ivy binnen. Ze vraagt of alles hier nog goed gaat. Voorzichtig sta ik op en begin mijn weg naar mijn kamer. 'Ja alles gaat nog goed,' mompel ik tegen haar. 'Ik ga weer naar bed.' Langzaam loop ik even naar te tafel en pak me nog een kräcker en loop door naar mijn kamer. Daar ga ik voorzichtig in bed liggen en trek alle dekens over me heen. Met kleine hapjes eet ik nog een kräcker op.

    Ambrose.
    "Nee, het gaat wel," Mompelt hij. "Ik ga zo weer naar bed," Ik hoor de deur en kijk op. Ivy komt binnen lopen. "Ik ben teruggekomen. Ik vertrouwde het niet. Verloopt de procedure nog goed?" Ik knik. "Het gaat," Antwoord ik. "Ja, alles gaat nog goed, ik ga weer naar bed," Mompelt Dante en loopt weg. Ik merk dat het klappertanden en rillen ernstiger wordt. Ik trek de denken dichter over me heen, maar het heeft geen zin. De kou verspreid over mijn hele lichaam. "N-nee," Mompel ik.

    Ivy

    'Wil je nog een deken, Amber?' Bezorgd keek ik haar kant op. Ze rilde enorm. Ik legde een warme deken over haar heen en ging bij haar voeteneind op de bank zitten. Zachtjes wreef ik over haar rug om haar iets warmer te maken. 'Nog eens sorry. Als een wolf eenmaal honger heeft, slaan zijn hersenen op tilt.' Zuchtend trok ik de deken een beetje meer over haar heen. 'Nog opvallende dingen gebeurd bij jou of Dante? Dawn en Scott willen zeker weten dat de procedure goed verloopt.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:22 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    Ivy legt nog een deken over me heen, maar het helpt niet. Ik blijf enorm rillen. Ze gaat aan het voeteneind zitten. "Nog eens sorry. Als een wolf eenmaal honger heeft, slaan zijn hersenen op tilt," Verontschuldigd ze zich. "Het geeft niet. Gebeurt is gebeurt," Mompel ik. De rillingen volgen elkaar met een moordend tempo op. Het koude gevoel verspreid verder over mijn lichaam. "Nog opvallende dingen gebeurd bij jou of Dante? Dawn en Scott willen zeker weten dat de procedure goed verloopt," Ik schud mijn hoofd. "N-niks b-bijzonders," Klappertand ik.

    Ivy

    Zorgelijk legde ik mijn hand op haar voorhoofd. Ze was gloeiend warm, maar ze rilde als een gek. Arm ding. 'Je verandering zit er aan te komen...' Sprak ik waarschuwend. 'Dus als het straks voelt alsof je bloed in brand staat of als je hoofd op begint te zwellen, geef je maar een gil. Dan roep ik Dawn of Scott.' Ik keek even door de deur heen naar Dante, die ook op bed lag te rillen. Ik legde een kruikje tegen Ambrose aan. 'Ik ga Dante ook even waarschuwen. Red je het alleen?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    "Je verandering zit er aan te komen..." Waarschuwt ze me, en ik schud mijn hoofd. "N-nee," Mompel ik. "Dus als het straks voelt alsof je bloed in brand staat of als je hoofd op begint te zwellen, geef je maar een gil. Dan roep ik Dawn of Scott," Een bange zucht verlaat mijn mond. "Klinkt fijn," Even kijkt ze door de deur naar de kamer waar Dante in is verdwenen. "Ik ga Dante ook even waarschuwen," Ik knik. "Red je het alleen?" Ik kijk haar aan. "I-ik denk het," De rillingen verder heviger en kwamen nu ook met pijn. Pijn door mijn hele lichaam. Een zachte kreun kan ik niet voor me houden. Het doet ongelofelijk veel pijn..