• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Shara.
    Ik sta nog verbijsterd te kijken, maar ren er zachtjes achteraan. Wat wil de wolf van het meisje? Als hij haar maar geen pijn doet! De boom waar het meisje in is verdwenen is in zicht. Vlakbij verschuil ik me achter een andere boom, in de struiken. Af en toe jankt de wolf.

    Dante
    'Hée,' zegt een meisje dat de kamer binnen gelopen komt. Ze gaat bij de verwarming zitten, terwijl ik verder eet. 'Hoi,' zeg ik zacht., mijn stem wou niet bepaald meewerken en was meer schor gefluister dan wat anders.

    Ambrose.
    "Hoi," Mompelt hij heel zachtjes. "Ben jij Dante?" Vraag ik voorzichtig en wrijf in mijn handen. Er trekt een korte koude rilling over mijn rug. De plek waar Ivy gebeten heeft is veranderd in een blauwe plek en brand lichtjes. Ik trek de deken dichter over me heen en hoor mijn buik rommelen. Ik zou ook wel iets lusten..

    Dante
    'Ben jij Dante?' vroeg het meisje. Eindelijk had ik mijn Knäcker op en liep langzaam naar haar toe. Snel had ik een redelijk warm plekje gevonden en nam plaats. 'Ja,' mompelde ik. 'Aangenaam en jij bent?' Weer probeerde ik mezelf op te warmen door de deken beter tegen me aan te trekken. De koorts bleef permanent op de voorgrond aanwezig en was zeker niet fijn.

    Ambrose.
    "Ja," Antwoord hij en gaat in de andere hoek van de bank zitten. "Aangenaam en jij bent?" Ik kijk naar hem, terwijl hij de deken beter om zich heen slaat. "Ambrose, je mag me Amber noemen," Stel ik mezelf voor. Zijn gezicht is nogal witje gekleurd. "Gaat het?" Vraag ik voorzichtig.

    Abby
    Ik besluit me niks van de wolf aan te trekken. Mensen heben al zolang geen interesse in mij getoond dat ik heb geleerd mezelf af te sluiten.

    Dawn
    "Ivy, jij gaat Scott helpen Abby zoeken, Jessica jij blijft hier." Beveel ik.
    Ik glimlach even naar Dante en Amber die in de woonkamer zitten en ga dan weer weg. Ik gooi de deur open en ren naar buiten. Ze kunnen niet ver weg zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Amber dus, dat moest nog te onthouden zijn. 'Gaat het?' vroeg ze. Aan haar toon was te horen dat ze het niet wou forceren. 'Ben gewoon ziek,' mompelde ik. 'En hopelijk is het snel voorbij,' zeg ik er snel bij. Dit was erg genoeg en ik geloofde dat ik gehoord had dat het nog erger ging worden. Mensen en uitstellen, dat was een slechte combinatie. Vooral als het om ziekte en pijn ging.

    Ambrose.
    "Ben gewoon ziek, en hopelijk is het snel voorbij," Mompelt hij, mijn blik glijd weg, de kamer rond. Ik sta op en loop richting de keuken. Er ligt brood op het aanrecht en ik trek de koelkast open om beleg te pakken. Wat vergeten ben is dat kou, voor mij, pijn doet. Een hevig pijnscheut trekt door mijn lichaam en ik slaak een zacht gilletje. Met een ruk knal ik de koelkast deur dicht. Uit een ander kasje pak ik een potje pindakaas en smeer dat op mijn broodje.

    Dawn
    Ik zie Jessica en Scott als snel staan onder een boom, wat doen ze daar. ik kom erbij staan en kijk naar boven. Aha, Abby is in de boom geklommen. Hoe krijgen we haar daar ooit uit?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Er komen meer mensen bij, twee andere meisjes. Vanuit mijn plek; In de struiken, achter een boom, kan ik alles perfect volgen. Mijn fotocamera hangt losjes in mijn linkerhand en met mijn andere hand hou ik was struikjes opzij. Mijn ademhaling is snel, maar zachtjes.

    Abby
    Ik zie dat er nog twee mensen onder de boom komen te staan. Snappen ze dan niet dat het geen nut heeft. Ik kom toch niet naar beneden. Desnoods blijf ik hier de hele dag zitten, lukt me best.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Amber stond op en liep naar de keuken. Ik kijk haar na en het verbaasd me dat ze de koelkast deur zo snel dicht slaat. 'Wat is er?' vraag ik zacht. Ik moest toch iets doen, dadelijk in ieder geval weer naar bed en proberen te slapen.

    Scott
    Dawn kwam al snel kijken en leek net zo verbaasd als ik. Ik rook de mensengeur vanuit de struiken. Snel liep ik naar het meisje en blafte speels. Als ze er dan was dan wel zichtbaar, voor dat we nog een nieuwe krijgen.

    Ambrose.
    "Wat is er?" Ik kijk hem aan. "Zo'n koelkast is koud.." Mompel ik zachtjes en loop terug naar de bank. Ik ga onder mijn deken zitten en eet mijn broodje op.

    Shara.
    De wolf komt op me aflopen, hij blaft speels. Ik kijk hem twijfelend aan en blijf in de struiken zitten. Ik steek mijn arm uit naar de wolf. Eerst kijken wat hij doet.

    Dante
    'Ja dat weet ik, maar waarom sloeg je hem zo snel dicht. Meestal houden ze een koelkast open totdat ze er iets uit gepakt hebben,' mompel ik en kijk haar aan. Ook al had ik maar weinig gegeten, meer zou nu niet goed zijn.

    Scott
    Het meisje bleef staan, maar ik zag haar twijfelen. Ze stak haar arm uit en ik blafte weer. Rustig likte ik een keer over haar hand en gebaarde dat ze mee moest komen. Een paar grote puppieogen zouden het wel moeten redden.

    Ivy

    Ik staarde naar boven. 'Serieus? Zit ze in een boom?' Zuchtte ik. 'Ik ben denk ik de lichtste van jullie. Zal ik naar boven klimmen en met haar praten?' Stelde ik voor. Ik keek opzij. 'Dawn, wat doet Scott?'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:40 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'