• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Dawn
    "Dat was te verwachten. We moeten zorgen dat er vanacht de hele tijd iemand bij hem is. Ik ga wel even naar hem toe, dan kan jij gaan slapen." Zeg ik tegen Scott.
    3 nieuwe weerwolven, waarvan 1 nog zo jong, dat betekent de komende dagen veel werk. Gelukkig sta ik er niet alleen voor. Ik sta op en loop naar de kamer waar Dante onrustig ligt te woelen. Ik pak een stoel en ga naast zijn bed zitten terwijl ik me voorbereid op een lange nacht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Waarom was ik zo zorgzaam geworden? Ik denk omdat ik wist wat hij mee maakte. Het was afschuwelijk. Vermoeid rekte ik me uit en ging mijn hut binnen. Slaperig liet ik me op mijn bed vallen en viel met mijn kleding aan in slaap.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Met een schok schrik ik wakker uit weer een nachtmerrie. Even weet ik niet waar ik ben, dan herinner ik me weer wat er is gebeurd. Ik probeer weer te gaan slapen, maar het lukt niet. Voorzichtig ga ik op de rand van mijn bed zitten. Even twijfel ik of ik wel op zal staan, maar ik weet dat ik niet zal kunnen slapen voor ik die beer heb. Langzaam sta ik op van mijn bed en loop naar de deur die ik zachtjes open. Ik kijk om me heen en zie dan aan het einde van de gang mijn tas staan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Zit nu op school en heb de laatste dingen gelezen. Ben om 15.00 uit + 1 uur naar huis fietsen = 16.00 op de pc.]

    ik reageer straks, moet nog even wat gaan halen en nog een beetje huiswerk.

    Dawn
    Ik hou mijn ogen gericht op Dante die onrustig ligt te woelen, voel aan zijn voorhoofd en merk dat hij gloeit van de koorts. Het proces is begonnen en we kunnen niks doen om het te stoppen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik ben er tot 16.45. Tegen wie kan Amber of Shara spelen? (Shara is mens, ze is bij haar opa&oma, maar ik kan haar naar buiten sturen) (:]

    Scott
    'Dat is goed, ik blijf nog hier voor als er meer wakker worden,' zeg ik tegen Dawn en pak me ook een kop koffie. We zaten nu als het ware in het drukste deel van het jaar en nu Dante ook nog aan het veranderen was zou het allemaal nog leuk worden.

    Dante
    Onrustig woel ik in het bed. Het is dat ik te moe ben en zo kan slapen, maar anders was me dat nooit gelukt. Ik voel hoe iets kouds op mijn voorhoofd word gelegt, maar ik ben te moe om er van wakker te worden. Na een tijdje voel ik iets nieuws op mijn voorhoofd, weer koud. Langzaam open ik mijn ogen. De kamer was helemaal donker. Nadat mijn ogen gewend waren zag ik de vrouw op een stoel bij mijn bed zitten. Voorzichtig pakte ik het glas water langs mijn bed en dronk wat. Voor mijn gevoel was het ijskoud en ik rilde af en toe. Zelfs al lag ik onder extra dikke dekens met nog een trui aan.

    [ik heb geen idee. Wacht, diee vader van mijn persoontje die net wolf is is heel rijk en die heeft haar als vermist opgegeven en die Shara gaat helpen zoeken, geen idee of dat wat is]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Mmm.. kan,]

    en amber kan naar de kamer gaan om weet ik het welke reden aangezien scott en jess daar zijn.

    Ambrose.
    Met alle dikke dekens over me heen kan ik me amper bewegen, dus gooi ik één deken van me af. Ik zucht even en ga rechtop zitten. Het is donker in de kamer. Langzaam laat ik mijn ogen wennen aan de duisternis. Na een klein tijdje kan ik vaag de tekenen van de kamer onderscheiden. Een deur, kast en het einde van mijn bed kan ik zien. Ik ben niet meer moe en blijf in bed zitten. De dekens hou ik tot mijn kin opgetrokken. Toch merk ik dat er een kleine rilling over mijn rug trekt en als ik me niet inhoudt klapperen mijn tanden.

    Dawn
    Als ik zie dat Dante wakker is sta ik op en loop naar de keuken. Ik doe wat water in de waterkoker en zet die aan. Dan ga ik opzoek naar de ehbo doos. Eenmaal gevonden pak ik een koortsverlager en twee aspirine. Ik doe het hete water in een kop en doe er een theezakje bij. Met de thee en de pillen loop ik weer terug naar de kamer van Dante.
    'Hier neem deze, dat zal de koorts een beetje verlagen en zorgen dat je goed slaapt." Zeg ik hem.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    De vrouw loopt weg en komt even later weer binnen. 'Hier neem deze, dat zal de koorts een beetje verlagen en zorgen dat je goed slaapt,' zegt ze en geeft me drie pilletjes. Snel stop ik ze in mijn mond en slik ze door. Het beetje koude water dat ik nog heb drink ik op en neem het warme glas vast. Ik snuif even de geur van de thee op en warm mijn handen. Voorzichtig drink ik een paar slokjes. Ik was ondertussen wat rechter op gaan zitten. 'Dankje,' mompel ik.

    Ambrose.
    Ik sla de rest van de dekens ook van me af en stap uit bed. Voorzichtig wankel ik naar de deur en voel met mijn hand naar een lichtknopje. Ik vind het lichtknopje en druk hem in. Een geel schijnsel verlicht de kamer. In de hoek van de kamer is een spiegel, ik loop er naar toe en bekijk mezelf. Ik draag een grijze trainingsbroek, een lang gestreept shirt, nog een shirt en een trui. Na een kort onderzoek door de kamer heb ik een elastiekje gevonden. Ik bind mijn haar in een staart en wrijf even in mijn ogen. Even ril ik en loop terug naar het bed. Ik pak een deken en sla het om me heen. Dan loop ik de kamer uit, richting de woonkamer. Ik zie Scott en Jess zitten. "Hée," Begroet ik schor en hoest even.