• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Dante
    'Nee ik hoef niks,' mompel ik en zet mijn lege glas weer weg. Het koude gevoel in mijn lichaam begon iets af te nemen en ik voelde me tenminste iets beter. Langzaam ging ik weer liggen en bleef naar Ivy kijken, slapen zou ik dadelijk wel weer doen.

    Ivy

    'Let maar niet op mij hoor.' Grinnikte ik toen ik zijn starende blik ving. 'Als je moe bent, ga dan lekker slapen. Dat heeft je lichaam hard nodig.' Ik schonk voor mezelf ook wat kruidenthee in en nipte ervan. Ik staarde naar de houten muur, waar kleinte tekeningetjes op gekrast waren. Wie had die ook al weer gemaakt? Jess of... Zonder het te merken schoot mijn thee uit en vloeide de warme drank over mijn witte blouse. 'Verdomme!' Schold ik kwaad. Een grijns volgde. 'Mijn eerste scheldwoord in twee dagen. Da's een record,' grinnikte ik. Nee hé, waarom moest het nou doorschijnen. Gefrustreerd begon ik te boenen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:31 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dante
    Ik lachte zacht om Ivy's reactie. Waarom ze ineens zo boos werd wist ik niet, maar haar reactie was gewoon leuk. 'Lukt het?' vraag ik zacht. 'En slapen doe ik dadelijk wel weer, ik ben blij dat ik even wakker ben.' Met mijn hand ging ik even door mijn gezicht. Dadelijk zou ik inderdaad weer gaan slapen, ik was nog steeds dood op en dood ziek.

    Jessica

    Ik kwam weer binnen lopen als wolf. Het zou toch niet lang duren voordat de warmte me weer mens maakte. Ik dacht even na en knikte toen. "He mijn tekeningetjes !" zei ik vrolijk. Tja, wat een paar minuten slaap al niet kan doen.

    Ivy

    Geïrriteerd keek ik op en zag dat Dante lachte. Eigenlijk was ik best blij dat hij weer kon lachen. 'Prima, dankje.' Ik kon me niet lang goed houden, een lach drukte op mijn mondhoeken. 'Ik heb geen zin om een andere blouse te pakken. Je zult maar tegen mijn b-h aan moeten kijken. Wat een straf hé.' Grinnikend liet ik me weer op zijn bed ploffen en dronk weer van mijn thee. Ik keek op toen Jess weer binnen kwam. 'Hey Jess,' glimlachte ik. 'Ja, schattig hé.'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:38 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Amber verdwijnt naar haar kamer en ik blijf over met Scott.
    "Ik heb eens na zitten denken over Dante. Voor dat jij bij deze roedel kwam hadden we een wolf die midden in de zomer werd gebeten en dus niet veranderde tot de winter. 8 maanden nadat hij bij ons was gekomen kreeg hij te horen dat hij vader was geworden. Zou het kunnen dat het wolvengen, dat geactiveerd moet zijn tijdens de daad, over is gegaan op zijn zoon? Dat Dante die zoon is? Hij is ongeveer van de leeftijd die zijn zoon nu zou hebben, en hoe kan hij anders wolf zijn zonder gebeten te worden. Dat het wolvengen, dat hij altijd aan de oppervlakte heeft gedragen geactiveerd is toen hij in ons dorp kwam." Leg ik mijn idee aan Scott uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jess

    "Ik heb toen echt zo op mijn kop gekregen van Dawn, maar ik was nog maar 10 en onschuldig" zei ik terwijl ik ernaar bleef kijken. Al bij al was het hier zo slecht nog niet hoor.

    [ik ga eten, ben over 3 kwartier tot half uur terug]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Ik lachte even om Ive's reactie. 'Nee zo erg is het niet voor de tijd dat ik wakker ben,' zeg ik. Er kwam een ander meisje binnen. 'Hoi,' mompel ik tegen haar en rolde me weer in de dekens. Schijnbaar was het nu mijn bezoekuurtje, fijn dat ik dan wakker ben.

    Scott
    Ik luister naar Dawn's idee. Dat zou best eens kunnen. Dante was oud genoeg om geboren te zijn voordat ik hier kwam. Het was in theorie goed mogelijk dat hij zo wolf zou kunnen worden. 'Het zou best kunnen, ik weet het niet,' zeg ik. 'Dat zou kunnen verklaren waarom hij hier is gekomen en zich niet liet afschrikken door ons. Hij heeft soms een grote mond en dus een sterk karakter.' Als alles mee zou zitten zou Dante een goede wolf worden, sterk en snel dat zeker. Misschien af en toe iets te fel, maar daar is mee te leven. 'Heb je zijn ogen wel eens gezien?' vraag ik voorzichtig. De weinige keren dat ik ze gezien had, waren ze me wel op gevallen. Een speciale fel bruin, bijna oranje kleur.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:59 ]

    Ivy

    Een ogenblik staarde ik naar zijn griezelig felle ogen, die lusteloos en vermoeid stonden. Ze lieten kippenvel over mijn huid kruipen. Maar op een aparte manier vond ik ze ook fascinerend en mooi, en kon ik er waarschijnlijk uren naar staren. Ik verheugde me er op om hem als wolf te zien en hem te zien jagen. Hij was nu al erg snel en sterk, dus dat kon wat worden.

    [Ik ga eten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    "Dante" zei ik glimlachend, "Ik zal niet vragen hoe je je voelt, dus uhm, had ik je bed goed opgemaakt ?".

    Dawn
    "Het waren zijn ogen die me aan die wolf herinnerde, het is bijna een exacte kopie." Beantwoord ik Scott en ik neem nog een grote slok koffie.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Zo te zien hoefde ik me niet meer voor te stellen, dat is alvast handig. 'Je mag het best vragen hoor,' zeg ik zacht tegen Jess. 'Ik voel me verschrikkelijk slecht en ziek en ja je had het bed goed op gemaakt. Normaal ben ik niet zo kieskeurig dus het is lichtig wel goed.'

    Scott
    Ik zuchtte even en pakte mijn koffie weer. 'Hmm, dat is dus goed mogelijk,' zeg ik. 'Een beter idee heb ik er niet over. Hij lijkt me een sterke jongen, zo zie ik ze graag.'