• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Dawn
    "Waarom ga jij niet lekker slapen? Morgen wordt weer een drukke dag dus dan moet je goed uitgerust zijn." Zeg ik tegen Scott terwijl ik nog een grote slok koffie neem. Zonder koffie is zo'n een eerste nacht niet te doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    'Weet je zeker dat je het red?' vraag ik voor de zekerheid. Morgen zou inderdaad zwaar worden. 'Dan zal ik gaan slapen, ik los je morgen vroeg wel af,' zeg ik nog en loop naar de deur. In de ochtenden was ik beter dan de avonden. Dan was ik tenminste vrolijk en wakker om mensen te ontvangen. Zacht loop ik naar mijn slaapkamer en maak me snel klaar om te gaan slapen.

    [Back. (:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Ik knik dat ik het wel red. Misschien slaap ik morgenochtend nog wel even snel wat in een stoel. Ik pak weer pen en papier en maak een boodschappenlijstje voor morgen en een takenlijstje. ja, ik maak vaak lijstjes. Maar dan is alles overzichtelijk en kan iedereen zien wat hij of zij moet doen. Even denken, als Jessica met mij meegaat om boodschappen kan Scott de schoolboeken bestellen en de gegevens van de ouders van Dante, Ambrose en Abby opzoeken. Dan kan Ivy op Dante letten. We moeten niet vergeten Amber te vertellen over wat er allemaal gebeurd, mooie taak voor Scott en Ivy. Eens kijken wie er dan nog over is, oja Abby. Ik kijk morgen wel even wat we met haar doen, misschien vind ze het wel leuk om met Jessica en mij mee te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Mijn ogen begonnen lichtelijk te prikken en min oogleden voelden als lood. Een zachte blos van vermoeidheid kleurde mijn wangen. 'Wakker blijven Ive...' Fluisterde ik mezelf toe. Ik praatte namelijk altijd in mijn slaap, nogal genant dus. Maar al doezelde ik in en viel in een diepe slaap.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Ik zag dat Ivy in slaap was. "Heb je nog iets nodig ? Thee ofzo ?" vroeg ik dan aan Dante.

    Dawn
    Ik besluit nog even te gaan kijken bij de anderen en tref Ivy slapend aan op een stoel bij het bed van Dante die onrustig ligt te woelen. Ik pak een deken uit de kast en leg die over Dante. Ik pak nog een deken en leg die om de schouders van Ivy.
    "Ivy, kom op je moet gaan liggen dan mag je verder slapen." Probeer ik het meisje wakker te maken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    De kleine zinnetjes 'Sorry Amber' en 'Moet bij Dante blijven' waren al aan mijn lippen ontsnapt. Zachtjes werd er aan mijn schouders geschud. 'Hmmm... 3 minut...' Fluisterde ik. Voorzichtig openden mijn zwarte ogen weer. 'Ow, hey Dawn...' Mompelde ik. Ik rekte me uit en schuifelde naar mijn eigen hut, waar ik me doodmoe op bed liet vallen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Als mijn tranen gestopt zijn begin ik zachtjes tegen mijn beer te praten.
    "Hey beer, weet jij wat ik moet doen? Moet ik teruggaan of hierblijven? Ik wil niet terug, maar ik wil ook niet hier blijven. Ik wil geen wolf worden, ik wil Abby blijven. Maar jij blijft altijd bij me toch beer? Weet je beer, het liefst van alles zou ik willen dan mama nog leefde. Zij hield van me. Wie weet zijn deze mensen helemaal niet zo aardig als ze lijken. O, beer wat moet ik doen?"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Zullen we een kleine tijdsprong maken naar morgen, dat iedereen gaat slapen nu? Want ik ben de nacht beetje zat.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [is goed]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn
    Ik word wakker van iemand die door het huis loopt. Een paar seconde daarna hoor ik iemand overgeven, Dante. Snel loop ik naar de badkamer waar ik Dante voor de wc zie overgeven. Ik wrijf over zijn rug terwijl zijn maaginhoud in de wc beland. Arme jongen.
    Ik sta even snel op om een glas met water te vullen geef dat aan hem als hij even op is gehouden met overgeven

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:45 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Schijnbaar was ik weer in slaap gevallen. Net als zo'n beetje iedereen gokte ik. De nacht bleef onrustig en het voelde nog steeds koud. Ineens werd ik wakker. Mijn maag leek er genoeg van te hebben. Snel keek ik op de klok en zag dat het half 5 's morgens was. Helaas dat het nog zo vroeg was voor de andere maar ik kon het niet meer uit houden. Snel trek ik een deken van mijn bed en sla hem om terwijl ik de badkamer zoek. God wat was dat lastig in een vreemd huis. Net op tijd was ik bij een wc uit gekomen en viel op mijn knieën. Mijn gehele maag inhoud kwam er mooi in een keer uit.

    ahh, nu is mijn 'ik maak lekker iedereen vroeg wakker'-idee mislukt....:(

    [ik verander dat van mij wel even hoor]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one