• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    [Waar kan ons Jess naartoe ?]

    Ivy

    Een schuldgevoel borrelde door mijn lichaam. Ik pakte voorzichtig haar hand en kneep er zachtjes in. Ze was zwak en teer, dus ik wilde haar geen pijn doen. 'Ik blijf bij je, ok?' Het gevoel kon ik nog voelen alsof ik gisteren veranderde. Eerst voelde het alsof je verbrandde, daarna voelde je je opzwellen en toen het ergste... Het leek alsof je langzaam uit je huid werd gescheurd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    xYoung schreef:
    (...)

    [Okay, dan is het weer duidelijk. Misschien kan Shara dan ook Abby helpen.. Ook al weet ze niet veel van de wolven..]

    Shara is mens, en Abby wil mens zijn dus daarom heb ik Shara naar Abby geduwd, om haar mens te laten voelen en misschien dat Shara kan slijmen dat ze bij Scott en Dawn blijft en dan mag Shara ook in de buurt blijven of zo iets.

    Dante ligt weer in zijn bed te rillen en lichtelijk pijn te lijden, maar ik ben zo eerst even een half uurttje leren

    Jessica

    Ik kom het hutje weer binnengelopen en werp een blik op Dante. Ik kijk terug naar waar ik mee bezig was maar loop meteen naar hem toe. "Dante, rustig" zeg ik fluisterend terwijl ik op zijn bed ga zitten. Dekens, hij heeft dekens nodig. Ik neem een deken dat naast zijn bed ligt en doe het over hem.

    Dante
    'Dante, rustig,' hoor ik een stem zeggen. Ik open mijn ogen even en zie dat Jess op het bed is komen zitten en nog een paar dekens over me heen heeft gelegd. 'Ik heb het ijskoud,' mompel ik schor. Handig zo'n stem die het begeeft. Langzaam ging ik over op het ademen door mijn mond en probeerde me nog verder terug te trekken onder de dekens.

    Jessica

    Ik kijk even naar mijn lange trui die ik aanheb en doe hem uit. "Zet je even recht" zeg ik waarna ik de trui aandoe. Ik stop hem goed in en sta dan op. Ik neem wat thee en warm ze lekker warm op. "Drink maar, het zal je warmer maken, ik doe de kachel even aan en maak je kamer warm, misschien neem je best een bad" zeg ik waarna ik meteen alles doe. Eerst de kachel, dan de verwarming, dan zijn kamer en dan laat ik een bad vollopen met heet water.

    Dante
    Netjes doe ik wat me gevraagd wordt. Jess trekt me nog een extra trui aan en stopt me goed in. Ik kreeg weer een nieuwe kop thee en dronk er voorzichtig aan. Jess was al weer weg om nog een bad vol te laten lopen, voordat ik kon zeggen dat ze niet zoveel moeite moest doen. Ik voelde me langzaam weer misselijk worden en het was misschien goed dat ik naar de badkamer mocht. Ook al had ik maar weinig gegeten, mijn lichaam deed zijn uiterste best om me 'schoon' te krijgen.

    Ivy

    Mijn god, ze zweette door haar haren heen. Dit was niet goed. Ik pakte een doekje en depte haar hoofd af. Ik haastte me naar buiten en liet een zo hard mogelijke waarschuwingshuil horen. Dawn moest komen, nu.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    De kou en de rillingen zijn verdwenen. Het gevoel dat ik in brand sta wordt groter. Het voelt alsof er iets in mij is dat naar buiten wil, ik begint nog meer de zweten. Mijn gezicht gloeit als een brandende lamp. Ik weet niet hoe ik moet zitten. Alle dekens heb ik van me af gegooid. Ik laat mijn hoofd op mijn handen steunen. Een benauwd gevoel bekruipt me. Buiten hoor ik gejankt van een wolf, volgens mij is dat Ivy. "Ivy!" Roep ik luid. En dan, met een luide gil voelt het alsof ik uit elkaar knal. Het doet idioot veel zeer, het voelt.. alsof ik dood ga. En voor ik het weet sta ik met vier poten op de grond. Het beeld dat ik zie door mijn ogen is zwart/wit geworden. Ik probeer te blaffen, maar en komt een zacht gepiep uit mijn keel.

    Dawn
    'Oké luister. Zou jij alsjeblieft willen zorgen dat dat meisje uit de boom komt? Stel haar op één of andere manier gerust, haar naam is Abby. Die wolf kan je vertrouwen." Zeg ik tegen het meisje.
    "Scott, jij blijft hier ik ga terug naar het dorp."
    En weg ben ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    "Oké luister. Zou jij alsjeblieft willen zorgen dat dat meisje uit de boom komt? Stel haar op één of andere manier gerust, haar naam is Abby. Die wolf kan je vertrouwen," Zegt de vrouw tegen me. "Scott, jij blijft hier. Ik ga terug naar het dorp," En ze is weg. Wacht, ze praat tegen de wolf en de wolf heeft een naam? Ik kijk weer omhoog. "Abby is het toch?" Roep ik voorzichtig. "Als je naar beneden komt mag je met mij mee. Je zal niet in de handen van die andere vallen. Ik hoop dat je me vertrouwd. Kom naar beneden, het is hartstikke gevaarlijk daar," Roep ik erachteraan. Als het gaat om het vertrouwen winnen van iemand ben ik niet de beste.

    Scott
    Ik knik even naar Dawn, het was beter dat een van ons naar Amber en Dante zou gaan. Ik ga weer tussen de struikjes zitten en blijf het meisje in de gaten houden. Het was wel fijn om even weer wolf te zijn, lekker goed voor je creativiteit.

    Abby
    "Beloof dat je me niet terug brengt." Roep ik naar beneden
    want no way dat ik nog terug ga.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn
    Zo snel als ik kan ren ik naar het dorp. Zodra ik bij het huis kom waar de nieuwelingen zijn weet ik dat ik te laat ben, in elk geval voor 1 van de twee. Ik loop naar binnen en zie een wolf verward om zich heen kijken, Ambrose.
    "Amber, ik weet dat dit verwarrend is. Ga rustig naar buiten. Daar zal Ivy voor je klaar staan." Zeg ik tegen de wolf
    "Ivy, je weet wat je moet doen." Zeg ik tegen haar.
    Ik ga bij Dante kijken en zie dat het bij hem ook niet lang meer kan duren.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one