• © Copyright Zayniak.

Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.

En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.

Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

I hope you like it!

© Copyright Zayniak.

[ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

Scott
    Amber komt met een deken rond haar geslagen de kamer binnen. Ze klinkt nog wat schor en moet hoesten. 'Hoi, neem maar plaats bij de verwarming of de kachel,' zeg ik. Gelukkig hadden ze koffie uit gevonden, anders was ik ook in slaap gevallen. 'Je bent er duidelijk beter aan toe dan Dante, daar ben ik blij om.' Snel pak ik voor mezelf ook een vest en trek het aan. Een hele dag in een T-shirt lopen is niet bepaald het beste voor een wolf in de lente. Gelukkig verander je steeds langzamer en na 13 jaar kun je het redelijk lang volhouden.

Do it scared, but do it anyway.

Ambrose.
    "Hoi, neem maar plaats bij de verwarming of de kachel," Zegt Scott. "Je bent er duidelijk beter aan toe dan Dante, daar ben ik blij om," Ik kijk naar Scott en zie dat hij een vest aantrekt. Mijn blik glijd door de kamer. In de hoek, bij de verwarming zie ik een bank staan. Ik ga erop zitten.

Abby
    Voorzichtig pak ik de tas en sluip meer terug naar mijn bed. Daar ga ik in kleermakerszit opzitten en voorzichtig pak ik de spullen eruit. Ik blader langzaam door het fotoalbum dat gevuld is met foto's van toen mijn ouders nog samen gelukkig waren, een tijd die nog geen halfjaar heeft geduurd, foto's van toen ik klein was. Als ik het album dichtsla pak ik de beer en kruip onder de dekens. Weer komen er tranen, maar de afgelopen jaren ben ik altijd in slaap gevallen terwijl ik dacht aan het leven dat ik had kunnen hebben en meestal zorgt dat ervoor dat de tranen stromen.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Dawn
    "Drink maar, wil je iets te eten?" Vraag ik aan Dante die kleine slokjes van zijn thee neemt

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Dante
    De thee is lekker warm. Voorzichtig blijf ik drinken terwijl ik de kamer eens bekijk. 'Nee, ik ben misselijk genoeg,' zeg ik zacht als er gevraagd word of ik wat wil eten. Alles wat er nu naar binnen zou gaan, zou er ook dadelijk weer uitkomen. 'Wat doe ik hier?' vraag ik. Net tijdens haar uitleg was ik te moe om op te letten. 'En waarom ben ik zo ziek?'

Dawn
    "Zoals je misschien wel doorhebt zijn wij niet zoals normale mensen. Zodra de temperatuur daalt veranderen wij in wolven. Als je gebeten wordt word er een soort gen in werking gesteld, alhoewel jij niet gebeten bent dus dat moeten we nog even uitzoeken, eerst gaat je lichaam proberen dat gen tegen te houden, dat is de reden dat je zo ziek bent. Maar uiteindelijk wint het gen toch. Zodra wij merkten dat de temperatuur involed op je had hebben we je meegenomen naar ons dorp, wat nu ook jouw dorp is." Leg ik rustig uit.

Ivy

Voorzichtig glipte ik naar binnen. 'Heey Dawn, hoe is het met Dante?' Vroeg ik haar. Ik wierp een blik op hem. 'Oh, je bent wakker.' Glimlachte ik. 'En, voel je je erg ziek?' Vroeg ik hem.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Dawn
    "Ivy, zou jij misschien even hier willen blijven? Ik ga even kijken of de andere nieuwelingen oké zijn." Vraag ik

Ivy

'Tuurlijk.' Ik knikte naar Dawn en liet me op Dantes bed zakken. 'Misselijk?' Vroeg ik meelevend.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Jessica

Ik stond op en wreef even in mijn ogen. Ik nam nog wat koffie en dronk eruit. "Dawn, als er iets is dat ik vandaag moet doen, mag je het zeggen" zei ik.

[Laat maar.]

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:11 ]

Dante
    Rustig luister ik naar de uitleg. Zacht zucht ik, ik was dus nog even ziek. Al waren wolven wel cool. Nu kwam het er weer op neer dat ik anders was. 'Wat kan een reden zijn waarom ik van mezelf verander?' vroeg ik. Ik moest mijn aandacht ergens anders op richten. Snel trok ik de dekens nog wat beter over me heen en dronk het laatste beetje van mijn thee. Ivy kwam binnen en de vrouw vertrok weer. 'Gewoon belabberd,' reageer ik op haar vraag.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:11 ]

Jessica

"Ik ga een plaats zoeken om te slapen" zei ik tegen Ivy waarna ik de deur opendeed, in een wolf veranderde en naar buiten liep.

Dawn
    Ik loop naar de woonkamer en zeg hoi tegen Scott en Amber. Ik zie dat Scott en kop koffie vast heeft en loop naar de keuken in de hoop dat er nog koffie is. Gelukkig, er staat nog een pot vol. Ik schenk een kom koffie in en loop dan naar de woonkamer.
    "Amber, waarom ga jij niet lekker slapen. Dan voel je je morgen vast wat beter." Zeg ik.
    Ik moet echt even met Scott over Dante overleggen, ik heb wel een idee wat er met hem kan zijn, maar dat is echt absurd.

Ivy

'Hmhm...' Ik knikte instemmend. Vele gedachten spookten door mijn hoofd. Hoe zou hij weerwolf kunnen worden? Misschien was het DNA van een wolf in aanraking gekomen met een open wond van Dante. Nadenkend staarde ik voor me uit en merkte niet dat Jess wegging. 'Is er iets wat je nog nodig hebt? Van Dawn moet ik voor je zorgen,' Vroeg ik uit vriendelijkheid. Wacht eens even... Vriendelijkheid? Okee, ik begon een beetje door te draaien.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:17 ]