• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Abby
    "Mag ik daarna slapen?" Vraag ik.
    De laatste tijd ben ik zo moe en dan is er vandaag ook nog eens zoveel gebeurd. Wacht waar is mijn medaillon? Ik had het om mijn nek gehangen.
    "Mijn medaillon." Fluister ik geschrokken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik haalde iets uit mijn broekzak en keek naar Abby. "Bedoel je dit ?" vroeg ik dan. "En ik doe het meteen na het eten".

    Abby
    "Ja, hoe kom je daar aan?" Stamel ik.
    "Wie zijn jullie eigenlijk?'


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Calm down, ik heb het gewoon gevonden toen Scott je naar hier haalde" zei ik waarna ik begon te eten. Ik zag dat de deur van een kamer opstond en deed die vlug dicht. Ik checkte ook nog vlug de verwarming in elke kamer en stak nog wat hout in de kachel.

    Dawn
    Ik pak pen en papier uit een laatje en begin op te schrijven die ik niet moet vergeten om morgen te doen. De ouders van Dante, Ambrose en Abby laten weten dat hun kinderen veilig zijn, maar voorlopig niet terug komen. De huizen verdelen, lesboeken bestellen, met Scott over Dante overleggen, eten kopen, honden eten voor die hond van Ambrose.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Abby
    ik merk dat ik nog steeds bij iemand op schoot zit en wil snel op een stoel gaan zitten , maar zodra ik opsta word ik overvallen door duizeligheid en zak ik door mijn benen, geweldig ik dacht dat die periode over was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik zet mijn bord al bij het aanrecht om straks af te wassen. Ik glip binnen in de kamer van Amber en kijk naar de verwarming. Haar gordijnen trek ik snel dicht en ik doe haar lampjes uit. Daarna ga ik de kamer van Dante binnen. Ik zet zijn verwarming even hoog als de rest en doe ook zijn lichtjes uit. Ik loop de woonkamer weer binnen en steek nog wat hout in de kachel. Ook hier controleer ik de verwarming. Daarna begin ik aan de afwas.

    Dawn
    Ik help Jessica met de afwas en pak dan een deken uit de linnenkast. ik ga de woonkamer in en krul me met de deken op op de bank. Voor ik het weet slaap ik

    [Ik ga nu slapen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Zuchtend ruim ik de laatste dingetjes op. Mijn taak kon af en toe eens doorwegen, zeker als er nieuwelingen waren. Ik nam een deken uit de kast en ging op de matras voor de kachel liggen die ik eerder daar had gelegd. Niet dat ik ging slapen hoor. Ik ga nu meer de wacht houden en morgenvroeg als iemand anders wakker is, ga ik even slapen.

    -Scott-
    Abby gaat van mijn schoot, maar ze zakt al snel door haar benen. Ik til haar weer op en set haar op de stoel naast me. 'je moet wat eten, anders blijf je duizelig. Je lichaam heeft energie nodig,' zeg ik en pak wat eten voor haar. 'daarna zal ik je naar een kamer brengen waar je mag slapen.' zelf begin ik ook te eten en kijk even rond. Ivy, Jess, Dawn, Abby en ik waren hier en Amber en Dante lagen te slapen. Morgen zou er veel moeten gebeuren. Ik zag  dat Jess een plekje had gevonden voor de wacht. 'het kan zijn dat Amber of Dante vannacht wakker worden,' zeg ik tegen haar. Ze had een goede plaats gevonden. 

    Jessica

    "Ik blijf wakker, daarom lig ik hier, morgenochtend neem ik wat slaap" zei ik tegen Scott. Vanaf mijn 8 was ik hier, maar het was nog maar een jaar of 5 dat ik deze taak had.

    -Scott-
    'dat is fijn,' zeg ik tegen Jess. Ik gokte dat Dante zeker wakker zou worden. Al dan niet om wat te komen eten. Rustig eet ik verder en als ik zie dat ook Abby klaar is sta ik op. 'kom nu mag je slapen,' zeg ik rustig en neem haar mee naar haar kamer waar ik haar goed in stop en even controleer of de verwarming goed stond. 'slaap lekker,' zeg ik en loop zacht haar kamer uit. In de lente en de herfst hadden we hier echt dubbele kosten aan de verwarming. Dan sluit ik alle buitendeuren en ga in de woonkamer zitten.

    Jessica

    Ik neem mijn koffie en begin te drinken. Probeer maar eens wakker te blijven in een gezellige warmte na een zware dag. Ik moet de wacht houden, dat is mijn taak, opgelegd door de leiders en de leiders moet je altijd gehoorzamen.

    Abby
    Met kleine hapjes eet ik mijn eten op. Vanachter mijn rode haren kijk ik verlegen om me heen. Zijn dit de mensen waar ik voorlopig moet blijven? De man neemt mij mee naar een kamer waar ik gelijk in het bed ga liggen, ik ben zo moe. Ik wordt ingestopt en binnen een paar seconden slaap ik, niet moeilijk met de heerlijke warmte hier.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Scott-
    Ik ging nog heel even bij Jess in de kamer zitten, maar was al snel gewoon te moe om wakker te blijven. We hadden vandaag een lange dag gehad en erg vermoeiend na een lange winter. Gelukkig was het overal in het huis lekker warm. 'succes,' zeg ik tegen Jess en loop de kamer uit. Snel loop ik nog een rondje langs alle kamers. Amber en Abby lagen rustig te slapen, naar Dante lag veel te woelen in zijn extra laag dekens. Zacht loop ik even naar binnen en kniel bij hem neer. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn voorhoofd en voel dat hij erg hoge koorts heeft gekregen. Hij had teveel gedaan vandaag en was moe begonnen aan di proces. Snel loop ik naar de badkamer en haal een nat washandje dat ik op zijn voorhoofd leg. Die koorts moest eerst zakken voordat er wat kon gebeuren. Ik loop weer naar de kamer en zie dat Dawn en Jess er nog zijn. 'Dante heeft er hoge koorts bij gekregen,' meld ik. 'Hij had vandaag minder moeten doen. Waarschijnlijk wordt hij vannacht wakker en moet hij mogelijk overgeven. Hij heeft het goed te pakken.'