• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Scott
    'Wat mij betreft niet, maar vraag maar even aan Dawn. Zij is wat beter in dat soort dingen en ik heb er hier nog eentje in mijn armen die ligt te slapen,' zeg ik tegen Jess en ik ga op een stoel in de kamer van Dante zitten. Hier was het ook lekker warm dus dat was voor Abby ook goed. Ze leek wat onrustiger te worden en instinctief bewoog ik rustig heen en weer en streelde langs haar gezicht.

    Dante
    Ik nam het glaasje water aan en dronk een klein beetje waarna ik het weer op het nachtkastje zet. Rustig luisterde ik naar het verhaal. Het koste me steeds meer moeite om mijn ogen open te houden en af en toe ging er ene koortsachtige rilling over mijn lichaam. Ik rolde me in de dekens en hoopte dat ik zo mocht gaan slapen.

    Jessica

    "Dawn, moet ik nog iets anders doen behalve het hier warm houden ?" vroeg ik dan aan Dawn.

    Dawn
    Ik kijk naar Dante die nog steeds ligt te rillen
    "Ga maar slapen." Zeg ik tegen hem.
    Dan loop ik naar de badkamer en stop de natte kleren van Ambrose in de droger.
    "Jessica, als jij nou eens wat te eten maakt. Dan kunnen we rustig kijken wie er al veranderd is en wie niet en kunnen we allemaal weer een beetje warm worden."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Zal ik doen" zei ik waarna ik naar de keuken liep. Ik hield van deze taak, echt waar, ik voelde me niet waardeloos of nieuw. De roedel was als een familie en Scott en Dawn waren net mijn vader en moeder. Ik begon aan het eten en stak nog wat hout in de kachel. "Scott, het hout is bijna op" riep ik.

    Dante
    Gelukkig mag ik gaan slapen. Ik had vandaag veel te veel gedaan en was vee te vroeg op gestaan om dit er nog bij te kunnen doen. Ik sloot mijn ogen en probeerde niet aan de koorts of de misselijkheid te denken. Langzaam viel ik in slaap.

    Abby
    De nachtmerrie lijkt eeuwen te duren. Telkens hetzelfde, mijn moeder en mijn vader die mij tegenhoudt. En dan de wolven en mijn moeder weg. Ik heb mijn moeder nooit goed gekend, ze stierf toen ik 2 was, maar wat ik me van haar herinner is een lieve en zachtaardige vrouw.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Jess riep iets over het houd. Met Abby nog steeds in mijn armen liep ik naar de keuken. 'Ik zal morgen nieuw halen, vandaag kun je het hier nog wel mee doen,' zeg ik. 'Abby?' vroeg ik aan haar. 'Wakker worden, we gaan zo eten.'Hopelijk werd ze vanzelf wakker en vond ze het niet erg.

    Jessica

    Ik knikte en keek hem toen even aan. "Iedereen is toch binnen he ?" zei ik waarna ik weer naar het vlees keek voor mij.

    Abby
    Dan opeens verandert de droom, iemand roept me. Ik knipper met mijn ogen en realiseer me dan dat dat geen droom was.
    "Ik wil niet naar school, laat me slapen." Mompel ik in de veronderstelling dat de huishoudster mij wakker maakt en ik wil me weer omdraaien om verder te gaan slapen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Ik lach even om Abby's reactie. 'Je hoeft niet naar school,' zeg ik. 'Het avondeten is bijna klaar, daarna mag je weer slapen.' Ik ga op een stoel zitten en zet Abby op mijn schoot.

    Dawn
    Ik laat de kamer waar Dante licht te slapen achter me en loop naar de woonkamer waar ik me in een stoel laat zakken. Leider zijn van een groep weerwolven is soms best vermoeiend. Vooral als iedereen weer terugverandert en er nieuwe bijkomen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Dawn, zeg maar wat er nog moet gebeuren, ik doe het wel" zei ik terwijl ik het eten op tafel zette. Ik wist wanneer de leiders vermoeid waren en Dawn was dat nu.

    Abby
    Ik doe mijn ogen langzaam open en kijk recht in het gezicht van de man die mij eerder vandaag aanspraak. Ik wil opstaan en wegrennen, maar ik ben zo moe.
    'Ik hoef geen eten, ik wil slapen." Mompel ik.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    'Het is zo gebeurt, en anders word je midden in de nacht wakker en heb je honger,' zeg ik terwijl ik een bord met eten op schep. 'Wel een beetje lekker geslapen?' vraag ik rustig. Ze zou moeten wennen aan het feit dat ze hier nu hoorde en onder andere mij als leider moest zien. Het was bij haar eerder een vader taak, maar dat maakte niet uit.

    Dawn
    Ik glimlach dankbaar naar Jessica.
    "Even kijken, we kunnen voor vanavond wel allemaal in dit huis slapen. We hebben nog 3 bedden over, ik slaap wel op de bank. Zou je misschien willen zorgen dat die kamers warm zijn zodat er straks mensen kunnen slapen?"
    En dan val ik op het eten aan, ik heb echt honger als een beest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one