• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    [gebeurt er nog iets]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ik ga slapen, moet morgen van het eerste tot laatste naar school]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké nu is het mijn beurt om te laten zien hoe je pijn kunt beschrijven :Y) 

    -Dante-
    Ik hoor Dawn zeggen dat ik naar buiten moest. Nee ik wou niet naar buiten, ik wou warmte. Hevig bibberend lukte het om buiten te komen. Ik had het nu helemaal ijskoud en wou weer terug naar binnen, de warmte in. Ik beet op mijn tanden toen ik een pijnsteek door mijn lichaam voelde. Er was al gezegd dat het pijn ging doen en dat was niet gelogen. Ik kromp ineen toen er mee steken volgde. Zwaar ademend lag ik in elkaar gedoken op de grond. Het maakte me niet uit waar ik lag. Ik voelde hoe alles in mijn lichaam leek te protesteren en kreunde een keer. Ik kneep mijn ogen dicht en wachtte op de rest. De pijn leek zich te verspreiden en begon over te gaan in een brandend gevoel. Mijn hele lichaam gloeide en het leek alsof mijn botten op elke mogelijke plek braken. Ik schreeuwde het een keer uit en kromp nog verder in een. 'LAAT HET STOPPEN!' schreeuwde ik weer. Mijn hoofd leek te barsten en mijn huid leek uit elkaar te knappen. Mijn geschreeuw veranderde in een diep gegrom, wat uiteindelijk stopte nadat de pijn eindelijk weg was. Eindelijk was ik ervan verlost. 

    Ivy

    Al snel stond er een grote, indrukwekkende grijsbruine wolf voor me. Dus ik moest nog een keer een toespraak houden. Voor de tweede keer veranderde ik weer in mijn voskleurige wolf gedaante en liep naar Dante toe. 'Hallo Dante. Of moet ik zeggen, roedellid.' Hij zou een goede wolf worden, dat zag ik nu al. 'Eindelijk van de pijn verlost?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Ik hoorde geschreeuw en liep naar buiten. Meteen veranderde ik in een wolf en liep naar de grijsbruine wolf. "Wow Dante, ben jij dit echt ?".

    Dante
    Op vier poten lopen was even wennen en ik liep een paar wankele rondjes. Langzaam begon ik het door te krijgen en begon het leuk te vinden. Ik keek mijn ogen uit door alle veranderingen, verbazingwekkend voelde het goed. Ik hoorde Ivy wat zeggen, ze was net na mij veranderd en ook Jess kwam erbij. 'Dante is goed hoor en ja die hell is gelukkig voorbij.' Voor mijn gevoel leek ik eerder een speelse puppy dan een volwassen wolf. Dit was gewoon cool. 'Ja ik geloof het wel.'

    Jessica

    "Kan je lopen ?" vroeg ik dan. Ik liep een paar rondjes rond hem. Tja, ik moest hem toch goed bekijken ? Wolven zijn nogal nieuwsgierig. Of was ik het alleen ? Hmm.

    Dawn
    Lachend kijk ik naar de wolven. Het zijn net kleine kinderen af en toe.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    Ik was weer terug veranderd en sta naast Dawn. Ik kijk naar de wolven. Jessica, Dante en Ivy. Er komt een glimlach op mijn gezicht. Als ik zo nadenk en kijk weet ik zeker dat dit mijn nieuwe leven is. En ik ben er nog niet helemaal blij mee, maar het wordt leuk. Dat is één ding dat ik zeker weet. Met de dekens om me heen gaap ik en kijk van Dawn naar de wolven.

    Jessica

    Ik loop naar Dawn en probeer aan mijn schouder te komen wat niet lukt. Met een smeekblik in mijn ogen -wat verdacht veel op puppyoogjes lijkt- kijk ik haar aan. Hopelijk weet ze dat ze me eventjes moet helpen.

    Ivy

    'Even kijken of je reflexen al goed zijn,' dacht ik grijnzend. Speels liep ik een rondje om hem heen en beet zacht in zijn achterpoot om hem onderuit te halen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Lachend krab ik even aan de schouder van Jessica. Wat fijn om ze zo gelukkig te zien, wat fijn om te zien dat zij wel terug zijn veranderd. Het doe me even alle zorgen vergeten en laat me zelfs even denken aan Januel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Mijn tanden komen tevoorschijn wat eigenlijk een lach moet voorstellen. Oke, laat maar zitten. Ik loop de bossen en en ga op zoek naar het riviertje waar ik altijd de tijd doorbracht.

    Dante
    'ja ik kan lopen' Ik liep een rondje achter Jess aan die naar Dawn liep. Ivy ging verder met mijn check-rondje. Het leek net zo'n donkersafspraak. Ze beet zacht in mijn achterpoot, snel draaide ik me om en hapte in haar richting. 'Ik denk dat dat wel goed zit,' denk ik terug.

    [Hoe zit het met Abby, Scott en Shara?]