• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Abby
    Geweldig, er komt nog een wolf bijstaan. Nu kunnen ze gezellig theekransje doen. Wacht eens. Die andere boom staat best dichtbij en daar staat ook weer een boom dichtbij. Ik hoef niet verder te gaan via de grond, in elk geval niet voorlopig, ik ga gewoon van boom tot boom tot ik ver genoeg uit het zicht ben. De zon is inmiddels opgewarmd dus die deken heb ik niet meer nodig, maar toch stop ik hem in mijn tas. Hij zou nog wel eens van pas kunnen komen. Voorzichtig waag ik de sprong naar de andere boom. Yes, het lukt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Een grom verliet mijn mond toen ik doorhad dat Abby weg wou komen. Waarom deed ik eigenlijk zo moeilijk ? Als zij in de problemen wil komen, laat ze dan maar. Ze zou toch echt wel volwassen genoeg moeten zijn om te weten dat ze nu dom doet. Maargoed. Niet mijn probleem.

    Abby
    Zo snel als ik kan en durf spring ik van boom naar boom, haha die sukkels hebben niks door. Dan kom ik bij de rand van het bos. Ik kijk om me heen en als ik zie dat het veilig is klim ik uit de boom en begin te rennen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Wanneer hij vertelde over mensengeuren zakt mijn mond langzaam een stukje open. "Hoe heb jij dat dan?" Het is niet zo dat ik hem nu eng vind en dat ik bang ben dat hij mij zal bijten. Nog een vraag brand op mijn lippen. "Met hoeveel zijn jullie eigenlijk?" Ondertussen wedt hij zich tot Abby. Gezondheidsredenen? "Hoe bedoel je 'de eerste keer' en welke gezondheidsredenen?" Misschien vindt hij me nu achterdochtig, dat maakt me niks uit. Dit itresseerd me en ik wil gewoon graag weten hoe alles in elkaar zit. Zoiets maak je niet iedere dag mee. Er schiet een plannetje binnen. "Wat nou als we contact houden en ik met Abby naar mijn appartement ga? Ik merk dat ze van de rel is en even moet wennen dat ze anders is. Ze is ook nog heel jong," Fluister ik tegen hem.

    [Tering. Ik ben telaat. Kut telefoon,]

    (zit op mobiel, dus posten gaat langzaam.)


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ivy

    Haastig draaide ik me om en rende achter Dante aan. Damn it, dat was op het nippertje. Dante was nog maar een paar uur oud! 'Dante,' gromde ik opgelucht. 'Doe een plezier en blijf uit de buurt van mensen. Ik snap trouwens niet wat je net deed. Je had nog minder moeite met haar geur dan ik!l Dacht ik verontwaardigd, maar ook verbaasd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Scott
    'Hoi Jess,' zeg ik tegen de wolf die erbij is gekomen. Snel kriebel ik haar even achter haar oor en luister naar haar vragen. 'We zijn met een redelijk aantal,' zeg ik. Het meisje begon nieuwsgierig te worden. 'Die wolf die je net zag had ik horen schreeuwen en dat is meestal het punt waar ze voor het eerst veranderen en dus was het zijn eerste keer dat hij zo een mens zag. Zelf ben ik er nu redelijk aan gewend en kan me inhouden, maar ik blijf je ruiken. En ze komt er zelf wel achter dat ze het niet zal redden, dan vinden we haar wel weer en nemen we haar gewoon weer mee, net als gisteren. We weten dat ze jong is, daarom willen we haar ook bij ons hebben. Als we haar met jou mee sturen weet ik niet wat er zou gebeuren en hoe veilig dat voor jou zou zijn, voor zo'n klein meisje is ze wel een wolf en zo best sterk.'

    Shara.
    "We weten dat ze jong is, daarom willen we haar ook bij ons hebben. Als we haar met jou mee sturen weet ik niet wat er zou gebeuren en hoe veilig dat voor jou zou zijn, voor zo'n klein meisje is ze wel een wolf en zo best sterk," Eindigt hij, en ik knik. "Ik weet het, maar ik ben geen watje en ik wil wel eens wat actie in mijn doodsaaie leven," Zeg ik tegen hem. Dat het een vrouwelijk instinkt is, het beschermen van kinderen, zeg ik niet. Ik heb het altijd gekregen van mij moeder. Zij was vroeger erg zorgzaam voor me. "Het klinkt best wel gaaf, wolf zijn, maar het lijkt me wel pijnlijk en vervelend. Je kan niet meer bij mensen in de buurt komen,"

    Dante
    Ivy was weer een wolf en ik tenminste met haar praten. Ze leek best boos en ik jankte een keer zacht. Het was echt niet mijn bedoeling om haar tegen te komen, maar het ging niet anders. 'Sorry, het ging per ongeluk. Ik was gefocust op Scott en ging naar hem toe, daar merkte ik pas het meisje op,' dacht ik schuldig terug. 'Ik weet niet, ik bleef maar denken dat het niet mocht en ik zag steeds voor me wat jij deed en hoeveel pijn dat deed. Maar ze kon me aanraken, ik weet het niet.' Ik liet mijn hoofd even hangen en ging liggen. 'Waarom ben ik niet gebeten, maar wel veranderd?'

    Ivy

    'Ik heb Dawn horen praten over dat jij een zoon van een wolf was ofzo, en dat het wolvengen aan jou is doorgegeven. Ik verstond het niet goed. Misschien moet je het haar vragen.' Ik kon niet lang boos op hem zijn. 'Kom, we gaan eten. Je hebt vast honger.' Ik lachte mijn scherpe hoektanden bloot. 'Wedstrijdje?' Daagde ik hem uit. 'Wie het eerst thuis is!' Ik maakte me alvast uit de voeten.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:05 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Samen met Amber heb ik de tafel gedekt en een groot ontbijt gemaakt. Nu is het nog wachten op de rest van de 'familie'


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Abby
    Als ik niet meer kan rennen verstop ik me weer in een hoge boom. Ik moet nu ver genoeg zijn om niet meer te worden ontdekt. Nu maakt het vast niet uit als ik heel even mijn ogen sluit en ik heb dat nog niet gedacht of mijn ogen vallen dicht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    'Ik zal het eens vragen,'denk ik. Ze begint over een wedstrijdje. 'Ik heb net leren rennen in dit lichaam en jij daagt mij uit?' en grom eens speels en ren achter Ivy aan. Het is toch heerlijk om te rennen, gewoon vrij te zijn. Al snel ben ik bij Ivy die toch een behoorlijke voorsprong had opgebouwd. We rennen gelijk naar het huisje en het lijkt meer op gelijkspel. Nu kwam het erop aan dat ik niet kon veranderen, naar wolf toe was vanzelf gegaan, maar terug? Ik keek even naar Ivy en liet mijn hoofd hangen. 'Jij hebt gewonnen, je kunt veranderen en het huisje binnenstappen,' geef ik toe.

    Scott
    'Dat je hier loopt is al gevaarlijk voor je. Elk moment kan er iemand te veel moeite hebben met je geur en kunnen zijn of haar gedachten op hol slaan om je vervolgens te bijten. Dus als je het niet erg vind laten we het daar even bij, we hebben nu even genoeg nieuwelingen en nog een zou het op het moment erg lastig maken,' zeg ik. 'De eerste keren is het vrij pijnlijk, de meesten worden eerst ziek, soms echt ernstig, en dat gevoel plus de pijn die door je lichaam gaat maakt het best ondragelijk dus het verbaasde me niks dat Dante het uit schreeuwde, hij had de erge variant. Zelf vind ik het wel meevallen, maar je went eraan.'

    [Moet weg, mijn ouders zijn weer thuis. Bye.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'