• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    bye

    [om het ff te laten weten, ze kunnen Abby nu zo uit die boom pakken waar ze ligt te slapen]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Ik snap Scott ook wel. Wanneer hij vertelt dat ik eigenlijk ieder moment gebeten kan worden ril ik even. Een moment kijk ik om me heen. Ik weet dat het geen zin heeft, want als een wolf me wil kan hij me gemakkelijk besluipen. Vanaf nu zal ik extra op mijn hoede zijn. Ik knik om zijn lange verhaal te bevestigen. Scott verteld veder over de eerste keer wolf worden. En over Dante. Ik haal het beeld van zijn wolfvorm terug in mijn hoofd. Hij moet een vreselijke tijd gehad hebben. Ik kijk van Scott naar de boom. "Euh, Abby is weg," Mompel ik droog. Dan gaat er een gedachte door me heen. Mijn andere opa en oma wonen in een ander deel van de stad, ook vlakbij de bossen. Zullen de wolven hier daar familie van zijn?

    [Oeh.. Ik heb een leuk ideetje, maar ik weet niet of de rest het ook leuk vindt..]

    [@Zayniak: Wat wil jij het liefste? Drama met Abby in de stad als ze meegaat met Shara of met Scott mee?]

    [Ligt er aan wie haar vind. Ik heb twee dingen in mijn hoofd. Vindt Shara haar gebeurt er iets anders dan wanneer Scott haar vind]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Lol, daar schiet ik veel mee op. Naja, we zien wel. Het lijkt me grappig als Shara haar vindt. Maar daar moet Sioux mee eens zijn.]

    Mij maakt het niet zoveel uit. Als ze maar ooit beseft dat ze naar Dawn en Scott moet, ik reageer zo met Scott als het interne dat nog toe laat

    [aan jullie de keus]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik maak een soort jank geluidje nadat Scott achter mijn oor kriebelde. Precies waar ik had graag had. Ik ging zitten en spitste mijn oren. Iets wat automatisch ging als wolf.

    -Scott-
    Het meisje meld dat Abby weg is. Ik kreeg dat kind nog wel, ze zou er vanzelf wel achter komen. 'laat haar maar, als ze e achter is dat ze dat niet gaat redden kont ze wel terug,' zeg ik. 'mocht je haar vinden hier volgen wat dingen waar je rekening mee moet houden.' ik stop even en kijk het meisje aan. 'hou haar uit de buurt van kou, dingen zoals de koelkast of de vriezer enzo, ook moet je haar 's nachts warm houden. Ze mag het niet koud krijgen. En zorg er alsjeblieft voor dat ze voor aankomende winter terug komt hier heen, de winters red jij niet. Verder probeer haar zo goed mogelijk te beschermen bij mensen, liever haar helemaal niet in hun buurt laten komen. En als ze toch veranderd of als er wat gebeurd roep ons zo snel mogelijk.' 

    [ik ga slapen, sleep well]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik hief mijn poot op waar ik zeer aan het en begon er aan te likken. Bijten werkte niet, had ik al geprobeerd. Ik keek even rond en genoot van de warmte die ik had als wolf.

    -Scott-
    Ik bukte ondertussen even naar Jess. Ze was er rustig bij gaan zitten en was nu haar poot aan het likken. Eigenlijk deden we dat niet zo veel als we mens waren. Mijn hand ging even door haar vacht, naar haar poot. 'is er iets Jess?' vroeg ik terwijl mijn hand over haar poot streek. Ik was meer van de dieren dan van de mensen dat was duidelijk.

    Jessica

    Zijn hand ging naar mijn poot waardoor ik begon te jammeren en hem wegtrok. Wat dieren dan meestal doen is zich verstoppen, iets wat mijn intstinct ook zegt. Ik loop een stukje en ga dan achter een omgehakte boomstam zitten.

    -Scott-
    Jess begon te jammeren en trok haar poot weg. Ze verstopte zich achter een omgevallen boomstam. 'daar doet het pijn,' concludeer ik. Rustig loop ik in haar richting en kriebel Jess weer even achter haar oor. 'mag ik er naar kijken?' vraag ik zacht terwijl ik achter haar oor blijf kriebelen. Het was niet fijn als een van je roedel leden zich niet fijn voelt en daar probeer je dan altijd wat aan te doen.