• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Jessica

    De wind gaat door mijn vacht wat ik altijd al een heerlijk gevoel gevonden heb. Ik loop terug voorbij Dante en Ivy maar alles rond mij is wazig, ik loop ietsjes te snel denk ik.

    [daar kunnen we ook verder mee gaan.]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Een lachende blaf rolde uit mijn keel. 'Inderdaad, snelle reactie. Ik denk dat we morgen maar met Amber en jou voor de eerste keer gaan jagen, jullie maken snel voortgang. Eigenlijk beter dan alle nieuwelingen die ik ken.' Ik moest toegeven dat het fijn was niet meer bedwelmd te worden door de mensenlucht.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Scott
    Abby bleef koppig en Shara bood aan om haar met haar mee te nemen. Het was geen goed idee, zij wist niet wat er allemaal kon gebeuren en het was veel te gevaarlijk met Abby. Mijn aandacht werd afgeleid door een geschreeuw, vermoedelijk van Dante. Abby zou er vanzelf wel achter komen, nu konden we haar niet dwingen. 'Volgend mij hebben we nieuwe wolven,' zeg ik, expres wat harder zodat Abby het ook zou horen. Ik vroeg me af of Shara het niet erg vond om even mee te gaan. 'Als je het tegen niemand anders zegt mag je het wel zien,' zeg ik tegen het meisje. 'Je zult je verbazen hoe speels wolven kunnen zijn.'

    Abby
    Wacht, betekent dat dat ze weggaan? Ze zijn nog dommer dan ik dacht. Dan kan ik er lekker vandoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik rende maar door het bos totdat ik veel te snel natuurlijk over een tak viel. Een jankend geluidje ging door het bos maar wijselijk hield ik mijn mond. Ze hebben net nieuwe wolven, en ik ben gewoon gestruikeld. Het zal wel niet erg zijn.

    Dawn
    Ik klap in mijn handen en zeg
    "Kom op, jullie zijn lang genoeg wolf geweest. Er moet nog veel gebeuren vandaag en daar moeten jullie ook bij helpen."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik ga weer staan waardoor een steek door mijn poot gaat. Wacht uhm, dat zou mijn pols zijn. Geen probleem dus. Zo normaal mogelijk loop ik terug naar Dawn. Wolven hebben goede oren.

    Ivy

    Met een grote sprong kwam ik weer op mijn benen terug. 'Wraf.' Stootte ik uit. Ik kuchtte even schraapte mijn keel. 'Sorry, een beetje te vaak veranderd denk ik.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shara.
    Ik hoor geblaf en gehuil Wolven. "Volgens mij hebben we nieuwe wolven," Zegt Scott luidt. "Als je het tegen niemand anders zegt mag je het wel zien," Ik kijk hem aan. "Lijkt me gaaf," Antwoord ik en kijk even naar boven. "Je zult je verbazen hoe speels wolven kunnen zijn," Ik knik. "Als er me maar niets gebeurt," Vervolg ik. "Ik wil niet gebeten worden,"

    ik ga ff eten

    ik ga ook eten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ik ga eten. Eet smakelijk iedereen !]

    Dante
    Ik keek Ivy vragend aan, hoe kon ik nu weer terug veranderen? Eigenlijk wilde ik helemaal niet terug, dit was veel leuker. Ik gromde even speels naar Ivy en draaide me om. Ik wou niet terug en dat mochten ze best merken. Zo koppig als ik kon zijn rende ik richting het stuk bos van gisteren. Of het nu mocht of niet, het was heerlijk. De wind waaide fris door mijn vacht en de takken op de grond waren heerlijk om over te leren springen. In de verte zag ik Scott staan, met een ander meisje. Mijn geurzintuigen werden al geprikkeld en ik rende richting Scott. Ik probeerde de gedachten uit mijn hoofd te zetten en liep standvastig, maar voorzichtig, dichterbij het meisje.
    [nee ze wordt niet gebeten]

    Scott
    Ik zag een wolf mijn richting op komen. De situatie hield ik nauwlettend in de gaten en als er iets mis ging zou ik kunnen ingrijpen. Ik knikte even naar het meisje dat het goed was. Ze kon de wolven hier vertrouwen. Aan zijn ogen zag ik dat het Dante was, hij had de verwachtingen waar gemaakt. Zijn lichaam zag er goed gespierd en sterk uit, maar de speelse blik op zijn gezicht maakte het niet eng.

    Ivy

    Verdorie, wat ging Dante doen? Hij moest terug veranderen. 'Dante!' Riep ik hem toe. Ik wist zeker dat hij het had gehoord, maar hij reageerde niet. Ik rende naar hem toe en zag Scott staan. 'Heey Scott,' hijgde ik. Ik had de nijging mijn tong uit mijn bek te steken, maar aangezien ik mens was zou dat er belachelijk uit zien.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'